|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Na prędkości potrzebuję!! 2.0 |
Autor |
Wiadomość |
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-04-2008, 21:23
|
|
|
Raku, odepnij klemy (zimny silnik) i wciśnij hamulec na jakiś czas (ok 5 min) potem zapnij klemy, odpal go i pozwól mu popracować aż włączy się wiatrak |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-04-2008, 21:33
|
|
|
yoyo napisał/a: | Raku, odepnij klemy (zimny silnik) i wciśnij hamulec na jakiś czas (ok 5 min) potem zapnij klemy, odpal go i pozwól mu popracować aż włączy się wiatrak |
I to spowoduje że komp się zresetuje?
Generalnie opcja jest taka,że chyba zjeb... mi się Map i komp wszedł chyba w tryb awaryjny(?) i ciągle leje jak głupi.. Map pokazuje ponad 4,5V non stop
Miszko, dzięki, wiedziałem że kiedyś gdzieś widziałem takie 'schematy'.
Mam nadzieję, że to wystarczy. |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 29-04-2008, 21:34
|
|
|
może to Ci coś da:
po angielsku ale masz pokazane wartości MAP sensora |
_________________ banda złego |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-04-2008, 21:39
|
|
|
Cytat: | I to spowoduje że komp się zresetuje? |
Tak, zauważ że w T/T światła stopu świecą nawet przy wyłączonym zapłonie, jeśli jakiś prąd który mógłby podtrzymać pamięć kompa został gdzieś w kondensatorkach to żarówki stopu go wyładują
P.S. Bynajmniej w 1,4/1,6 to tak działa. |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 29-04-2008, 22:20
|
|
|
Raku napisał/a: | akj3, czy przy tym drugim screenie mógłbyś załączyć nowy po 'kliknięciu' fig.12?
|
na gg |
_________________ banda złego |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 29-04-2008, 22:33
|
|
|
Raku napisał/a: | yoyo napisał/a: | Raku, odepnij klemy (zimny silnik) i wciśnij hamulec na jakiś czas (ok 5 min) potem zapnij klemy, odpal go i pozwól mu popracować aż włączy się wiatrak |
I to spowoduje że komp się zresetuje?
Generalnie opcja jest taka,że chyba zjeb... mi się Map i komp wszedł chyba w tryb awaryjny(?) i ciągle leje jak głupi.. Map pokazuje ponad 4,5V non stop
Miszko, dzięki, wiedziałem że kiedyś gdzieś widziałem takie 'schematy'.
Mam nadzieję, że to wystarczy. |
W razie czego odzywaj sie, mam pare MAP sensorów na stanie ;] również ten niebieski który siedzi na 99% u ciebie.
pzdr. Grzesiek |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-05-2008, 14:16
|
|
|
To napiszę wam ciekawostkę
Sprawdziłem przed majówką MAP'a
I po pierwsze, miałem urwany przewodzik, od masy chyba, nie pamiętam.
Po drugie w kostkę były powpinane przewody zupełnie inaczej niż na schematach wyżej, auto tak jeździło jak je kupiłem ze 3lata temu do tej pory.
Po trzecie po wpięciu się tak jak pokazują schematy auto nie odpalało..
Po zmianie miejscami skrajnych przewodów (stałe 5v i sygnał wyjściowy) auto odpala, jeździ, i MAP pokazuje zmienne napięcie zależne od ciśnienia w kolektorze..
Normalnie MAGIA!
Jeszcze takie pytanie, skąd powinno iść podciśnienie do MAP'a?
Z pod przepustnicy, czy z kolektora ssącego? |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 06-05-2008, 15:33
|
|
|
Raku napisał/a: |
Jeszcze takie pytanie, skąd powinno iść podciśnienie do MAP'a?
Z pod przepustnicy, czy z kolektora ssącego? |
Z geometrycznego środka odległości od poszczególnych kanałów ssących kolektora ;] Po ludzku u Ciebie w 8V szukaj podłączenia dla MAP'a od przodu kolektora na jego środku.
pzdr. Grzesiek |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|