|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Jak wymienic czujnik wlaczania wiatraka |
Autor |
Wiadomość |
gonzo
Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 24 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-05-2006, 19:34 Jak wymienic czujnik wlaczania wiatraka
|
|
|
Nie wlacza mi sie wiatrak chlodnicy i zapewne jest to wina czujnika bo po zlaczeniu na krotko wiatrak dziala.Musze zatem wymienic czujniki tylko nie wiem jak bo jak go odkrece to plyn mi zacznie splywac na glebe anie jak tak sie stanie to pozniej chyba tzreba odpowietzrac caly uklad a tego juz nie potrafie. Zatem jak go sie wymienia?? |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-05-2006, 19:50
|
|
|
bez tego co napisałeś wyżej chyba sie nie obedzie,ale jak sie dobrze sprężysz,to jedna osoba niech wykręci czujnik,a druga przytrzyma np palcem ,żeby płyn nie uciekał,cos tam napewno ucieknie,ale niewiele,dolejesz wody i bedzie ok |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
gonzo
Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 24 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-05-2006, 19:57
|
|
|
A w takim rzie jakby mi sie nie powiodlo to jak sie odpowietrza uklad chlodzenia?? skaplikowane mocno to jest? |
|
|
|
|
picek
Wiek: 50 Dołączył: 20 Lut 2006 Posty: 400 Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 25-05-2006, 06:39
|
|
|
Ja wymianiałem już trzy razy i nie miałem żadnego problemu typu odpowietrzanie.Jak będziesz zalewał to pomiętaj aby otworzyć zawór nagrzewnicy do oporu.Zajejesz i "popompuj" tymi grubymi przewodami hłodnicy.I dolewka i git.Potem odpal aż do załączenia jej i po przestygnięciu sprawdż.Powodzenia. |
_________________ Audi |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-05-2006, 07:09
|
|
|
z tego co mi wiadomo to jeśli masz ten cienki wężyk przelewowy na górze zbiorniczka z płynem chłodniczym to układ sie sam odpowietrza,ale rzadnej części ciała za to nie dam uciąć |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
gaabik
Wiek: 46 Dołączył: 18 Lut 2005 Posty: 83 Skąd: Poniatowa
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 26-05-2006, 11:07
|
|
|
Miałem kiedyś ten sam problem i też stawiałem na czujnik, już miałem kupić ale napatoczył się kumpel mechanik i sprawdził jakiś przekaźnik.Wymienił ten przekaźnik i jest OK.Może więc od tego zacznij zamiast kupować nowy czujnik. |
_________________ Była Tempra 1,6 SX ie cat 91r
Jest Audi A4 1,6 |
|
|
|
|
moley
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2005 Posty: 486 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 26-05-2006, 11:21
|
|
|
po prawej od silnika jest taki mały plastikowy chyba zaworek do odpowietrzania układu.
czyli zakladas nowy czujnik zalewasz go płynem do maxa a potem odkręcasz odpowietrznik i ściskasz górny przewód do chłodnicy, i dolewasz płyny do czasu jak bedzie max w chłodnicy i z tego zaworka zacznie ciekną płyn i to wszytsko całą skomplikowana czynnośc . |
_________________ Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|