| 
            
               |  |   Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
 
 
 |  
 
	
			| pajęczyna |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Świstak   
  
  
 Pomógł: 16 razy
 Wiek: 41
 Dołączył: 15 Cze 2008
 Posty: 608
 Skąd: Zgierz
 Województwo: Łódzkie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-05-2009, 18:52   pajęczyna | 
 |  
               | 
 |  
               | witam zakładam kolejny temat bo znalazłem kolejne wynalazki pod maską chciałbym zrobić wszystko tak zeby było oryginalnie i chciałbym to zrobić z myślą o wypięciu LPG znalazłęm kilka wtyczek które moim zdanie ni cholery nie są oryginalnie montowane a jeśli są to na bank nie w takiej konfiguracji. O co mi chodzi? otórz znalazłem takie coś: 
 
   
 czy fabryka wypuściłaby auto z taką pajęczyną i to tuż przy alternatorze? nie sądzę... co to jest i jak to powinno być podpięte ewentualnie co powinno być pod te kable podpięte?
 
 dalej:
 
 
   
 kolejny wynalazek, tym razem wtyczka zaślepiona wychodząca zza digiplexu.
 
 i ostatni patent, chyba najlepszy:
 
 
   
 na pudełeczku napisane że to kontroler sondy lambda, a jakaś wtyczka sobie wisi, i nie pasuje do tego pudełeczka żadnego gniazda tam nie ma w środku
 
 powie mi ktoś co to za patenty ?
       |  |  
		|       |  |  
		|  |  
      | MARIOVIRUS   
  
 Pomógł: 18 razy
 Wiek: 36
 Dołączył: 30 Sty 2008
 Posty: 571
 Skąd: Bolesławiec
 Województwo: Dolnośląskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-05-2009, 18:57 | 
 |  
               | 
 |  
               | fotka 1 zulta wtyczka ABS
 czarna od sonda lambda oraz obok ta z czarnym kapturkiem bo masz lambde 3 przewodowa
 natomiast ta biala to dla mnie zagadka
 fotka 2
 stawiam ze to od kompa jest pod to najprawdopodobniej sie serwis podpina zeby sprawdzic czy nie ma bledow na kompie
 fotka 3
 emulator lambdy stosowany przy gazie pewnie lambda walnieta i ten emulator wpiety tanszym kosztem zeby autko jezdzilo jak nalezy a wtyczka pewnie pod instalacje LPG
 
 ** Dodano: 20-05-2009, 20:00 **
 kabel od ABS-u mocowany byl w okolicy kielicha amortyzatora kable od lambdy na srodku grodzi komory silnika a wtyczka serwisowa lata w okolicach rowniez grodzi silnikowej
 |  
				| _________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG  835c1,000 było
 Mercedes W123 200D  81r jest
 Fiat Marea 2.0 20V  98r była
 BMW E34 2.0 vanos był
 Golf II 1.3 90r. był
 Vento 1,8 LPG 94 był
 Audi 80 2.6 94 było
 Audi 100c4 2.8 quattro bylo
 Fiat Tipo 1.8 92 jest
 |  |  
		|       |  |  
		|  |  
      | Świstak   
  
  
 Pomógł: 16 razy
 Wiek: 41
 Dołączył: 15 Cze 2008
 Posty: 608
 Skąd: Zgierz
 Województwo: Łódzkie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-05-2009, 19:43 | 
 |  
               | 
 |  
               | no z lambdą jest rzeczywiście chyba coś nie tete bo mi auto na PB nie jeździ jak powinno, wymienie lambde i bedzie grało, ale ABSu to ja nie mam ja mam 1.4i.e. z 1989 roku   |  |  
		|       |  |  
		|  |  
      | GrzesiekK.   
  
 Pomógł: 43 razy
 Wiek: 44
 Dołączył: 17 Paź 2006
 Posty: 1290
 Skąd: Lublin
 Województwo: Lubelskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-05-2009, 13:50 | 
 |  
               | 
 |  
               | Świstak, czarna złączka dwupinowa - zasilanie grzałki sondy lambda, przewod z czarnym kapturem gumowym oryginalnie idzie na biala zlaczke[zielony kabel] i to jest sygnal z sondy lambda, namieszane masz tu tyle kabli bo wpiety w obwod sygnalu z lambdy jest emulator, 3pinowa zaslepiona zlaczka to podpiecie serwisowe pod ecu wtrysku, |  
				| _________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
 
 ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
 
 ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy
   |  |  
		|     |  |  
		|  |  
      | MARIOVIRUS   
  
 Pomógł: 18 razy
 Wiek: 36
 Dołączył: 30 Sty 2008
 Posty: 571
 Skąd: Bolesławiec
 Województwo: Dolnośląskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22-05-2009, 21:54 | 
 |  
               | 
 |  
               | Świstak, tylko nie oszczedzaj na lambdzie kupijac z allegro zamiennik ktory przewaznie po 3 miesiecach sie psuje idz do sklepu i kup konkretna lambde |  
				| _________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG  835c1,000 było
 Mercedes W123 200D  81r jest
 Fiat Marea 2.0 20V  98r była
 BMW E34 2.0 vanos był
 Golf II 1.3 90r. był
 Vento 1,8 LPG 94 był
 Audi 80 2.6 94 było
 Audi 100c4 2.8 quattro bylo
 Fiat Tipo 1.8 92 jest
 |  |  
		|       |  |  
		|  |  
      | Świstak   
  
  
 Pomógł: 16 razy
 Wiek: 41
 Dołączył: 15 Cze 2008
 Posty: 608
 Skąd: Zgierz
 Województwo: Łódzkie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-05-2009, 13:06 | 
 |  
               | 
 |  
               | wiem  nie kupuję takich rzeczy z allegro  a nie wiecie ile może kosztować lambda ? oczywiście nie oryginalna bo ta w aso ponoć koło 300 PLN, tylko jakiś dobry zamiennik   |  |  
		|       |  |  
		|  |  
      | maciek_wk   
  
 Pomógł: 9 razy
 Wiek: 41
 Dołączył: 26 Maj 2008
 Posty: 568
 Skąd: Chorzów/Katowice
 Województwo: Śląskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-05-2009, 20:34 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Świstak napisał/a: |  	  | wiem  nie kupuję takich rzeczy z allegro  a nie wiecie ile może kosztować lambda ? oczywiście nie oryginalna bo ta w aso ponoć koło 300 PLN, tylko jakiś dobry zamiennik   | 
 
 
 
 zamiennik, którym jest też wyrób firmy "bosch" też coś koło tego kosztuje
   |  
				| _________________ jest...BRAVO 1.6 jtd Dynamic ...mojej kobiety
 
 jakieś służbowe toczydło Renault Megane Grand Tour 1.5 dci
 |  |  
		|       |  |  
		|  |  
      | Świstak   
  
  
 Pomógł: 16 razy
 Wiek: 41
 Dołączył: 15 Cze 2008
 Posty: 608
 Skąd: Zgierz
 Województwo: Łódzkie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-05-2009, 00:17 | 
 |  
               | 
 |  
               | a czy coś takiego zdało by egzamin? 
 http://moto.allegro.pl/it..._uno_sklep.html
 
 wiem że to tanie itd. nie chcę kupować siana ale 300 PLN to za dużo jak dla mnie. 120-150 to ok ale nie 300.
 |  |  
		|       |  |  
		|  |  
      | Arkady1s   
  
 Pomógł: 6 razy
 Wiek: 48
 Dołączył: 09 Sie 2007
 Posty: 130
 Skąd: Warszawa
 Województwo: Mazowieckie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-05-2009, 06:24 | 
 |  
               | 
 |  
               | Sonda jak sonda, jeśli tylko jest przeznaczony do tego silnika to pewnie jest ok ale pytanie czy da się odkręcić sondę czy nie będziesz musiał urzyć palnika do się zespawała z rurą. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Świstak   
  
  
 Pomógł: 16 razy
 Wiek: 41
 Dołączył: 15 Cze 2008
 Posty: 608
 Skąd: Zgierz
 Województwo: Łódzkie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-06-2009, 23:17 | 
 |  
               | 
 |  
               | witam nie chce zakładać nowego tematu i zaśmiecać forum, mam pytanie odnośnie emulator, czy jest on konieczny w instalacji gazowej czy sama sonda lambda działa na LPG? czy musi byc podpięty ten cholerny emulator? |  |  
		|       |  |  
		|  |  
      | yoyo   
  
 Pomógł: 44 razy
 Wiek: 42
 Dołączył: 07 Lis 2007
 Posty: 2256
 Skąd: Kraków
 Województwo: Małopolskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-06-2009, 10:28 | 
 |  
               | 
 |  
               | napiszę tak ogólnie, nie tylko dla T/T emulator nie jest dla lpg tylko dla kompa camochodu
 sama sonda nie działa z lpg - podczas jazdy na lpg przekazuje błędne dane do kompa co pogarsza osiągi lub powoduje inne problemy
 
 wiele osób z oszczędności rezygnuje z emulatora i zakłada np odcięcie sondy, ale z tym już bywa różnie - w najlepszym przypadku świeci się kontrolka typu check engine, a w najgorszym autem ciężko jechać
 |  
				| _________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
 Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
 |  |  
		|     |  |  
		|  |  
      | Świstak   
  
  
 Pomógł: 16 razy
 Wiek: 41
 Dołączył: 15 Cze 2008
 Posty: 608
 Skąd: Zgierz
 Województwo: Łódzkie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-06-2009, 10:54 | 
 |  
               | 
 |  
               | dzięki yoyo,  właśnie znalazłęm temat o emulatorze i jest tak jak mówisz   
 odnośnie emulatora to mam z nim takie pytanie, to jest foto mojego emulatora:
 
 
   
 i moje pytanie dotyczy tych dwuch zapadek po prawej stronie na niebieskiej kostce, czy sa one dobrze ustawione czy nie? dodam że nic nie ruszałęm tylko wypiąłem emulator z auta
   |  |  
		|       |  |  
		|  |  
      | yoyo   
  
 Pomógł: 44 razy
 Wiek: 42
 Dołączył: 07 Lis 2007
 Posty: 2256
 Skąd: Kraków
 Województwo: Małopolskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-06-2009, 15:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | na to już nie odpowiem, poszukaj może na nim jakiejś nazwy czy producenta i może znajdziesz jakiś schemat ustawień 
 ewentualnie metodą prób i błędów - duzo kombinacji nie ma
 |  
				| _________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
 Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
 |  |  
		|     |  |  
		|  |  
      |  |  
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Nie możesz ściągać załączników na tym forum
 
 | Wersja do druku
 
 
 |  
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
 Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
 Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
 |