|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
pajęczyna |
Autor |
Wiadomość |
Świstak
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 608 Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 20-05-2009, 18:52 pajęczyna
|
|
|
witam zakładam kolejny temat bo znalazłem kolejne wynalazki pod maską chciałbym zrobić wszystko tak zeby było oryginalnie i chciałbym to zrobić z myślą o wypięciu LPG znalazłęm kilka wtyczek które moim zdanie ni cholery nie są oryginalnie montowane a jeśli są to na bank nie w takiej konfiguracji. O co mi chodzi? otórz znalazłem takie coś:
czy fabryka wypuściłaby auto z taką pajęczyną i to tuż przy alternatorze? nie sądzę... co to jest i jak to powinno być podpięte ewentualnie co powinno być pod te kable podpięte?
dalej:
kolejny wynalazek, tym razem wtyczka zaślepiona wychodząca zza digiplexu.
i ostatni patent, chyba najlepszy:
na pudełeczku napisane że to kontroler sondy lambda, a jakaś wtyczka sobie wisi, i nie pasuje do tego pudełeczka żadnego gniazda tam nie ma w środku
powie mi ktoś co to za patenty ? |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 20-05-2009, 18:57
|
|
|
fotka 1
zulta wtyczka ABS
czarna od sonda lambda oraz obok ta z czarnym kapturkiem bo masz lambde 3 przewodowa
natomiast ta biala to dla mnie zagadka
fotka 2
stawiam ze to od kompa jest pod to najprawdopodobniej sie serwis podpina zeby sprawdzic czy nie ma bledow na kompie
fotka 3
emulator lambdy stosowany przy gazie pewnie lambda walnieta i ten emulator wpiety tanszym kosztem zeby autko jezdzilo jak nalezy a wtyczka pewnie pod instalacje LPG
** Dodano: 20-05-2009, 20:00 **
kabel od ABS-u mocowany byl w okolicy kielicha amortyzatora kable od lambdy na srodku grodzi komory silnika a wtyczka serwisowa lata w okolicach rowniez grodzi silnikowej |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
Świstak
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 608 Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 20-05-2009, 19:43
|
|
|
no z lambdą jest rzeczywiście chyba coś nie tete bo mi auto na PB nie jeździ jak powinno, wymienie lambde i bedzie grało, ale ABSu to ja nie mam ja mam 1.4i.e. z 1989 roku |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 21-05-2009, 13:50
|
|
|
Świstak, czarna złączka dwupinowa - zasilanie grzałki sondy lambda, przewod z czarnym kapturem gumowym oryginalnie idzie na biala zlaczke[zielony kabel] i to jest sygnal z sondy lambda, namieszane masz tu tyle kabli bo wpiety w obwod sygnalu z lambdy jest emulator, 3pinowa zaslepiona zlaczka to podpiecie serwisowe pod ecu wtrysku, |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 22-05-2009, 21:54
|
|
|
Świstak, tylko nie oszczedzaj na lambdzie kupijac z allegro zamiennik ktory przewaznie po 3 miesiecach sie psuje idz do sklepu i kup konkretna lambde |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
Świstak
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 608 Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 23-05-2009, 13:06
|
|
|
wiem nie kupuję takich rzeczy z allegro a nie wiecie ile może kosztować lambda ? oczywiście nie oryginalna bo ta w aso ponoć koło 300 PLN, tylko jakiś dobry zamiennik |
|
|
|
|
maciek_wk
Pomógł: 9 razy Wiek: 41 Dołączył: 26 Maj 2008 Posty: 568 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 23-05-2009, 20:34
|
|
|
Świstak napisał/a: | wiem nie kupuję takich rzeczy z allegro a nie wiecie ile może kosztować lambda ? oczywiście nie oryginalna bo ta w aso ponoć koło 300 PLN, tylko jakiś dobry zamiennik |
zamiennik, którym jest też wyrób firmy "bosch" też coś koło tego kosztuje |
_________________ jest...BRAVO 1.6 jtd Dynamic ...mojej kobiety
jakieś służbowe toczydło Renault Megane Grand Tour 1.5 dci |
|
|
|
|
Świstak
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 608 Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 24-05-2009, 00:17
|
|
|
a czy coś takiego zdało by egzamin?
http://moto.allegro.pl/it..._uno_sklep.html
wiem że to tanie itd. nie chcę kupować siana ale 300 PLN to za dużo jak dla mnie. 120-150 to ok ale nie 300. |
|
|
|
|
Arkady1s
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 130 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-05-2009, 06:24
|
|
|
Sonda jak sonda, jeśli tylko jest przeznaczony do tego silnika to pewnie jest ok ale pytanie czy da się odkręcić sondę czy nie będziesz musiał urzyć palnika do się zespawała z rurą. |
|
|
|
|
Świstak
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 608 Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 11-06-2009, 23:17
|
|
|
witam nie chce zakładać nowego tematu i zaśmiecać forum, mam pytanie odnośnie emulator, czy jest on konieczny w instalacji gazowej czy sama sonda lambda działa na LPG? czy musi byc podpięty ten cholerny emulator? |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-06-2009, 10:28
|
|
|
napiszę tak ogólnie, nie tylko dla T/T
emulator nie jest dla lpg tylko dla kompa camochodu
sama sonda nie działa z lpg - podczas jazdy na lpg przekazuje błędne dane do kompa co pogarsza osiągi lub powoduje inne problemy
wiele osób z oszczędności rezygnuje z emulatora i zakłada np odcięcie sondy, ale z tym już bywa różnie - w najlepszym przypadku świeci się kontrolka typu check engine, a w najgorszym autem ciężko jechać |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
Świstak
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 608 Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 12-06-2009, 10:54
|
|
|
dzięki yoyo, właśnie znalazłęm temat o emulatorze i jest tak jak mówisz
odnośnie emulatora to mam z nim takie pytanie, to jest foto mojego emulatora:
i moje pytanie dotyczy tych dwuch zapadek po prawej stronie na niebieskiej kostce, czy sa one dobrze ustawione czy nie? dodam że nic nie ruszałęm tylko wypiąłem emulator z auta |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-06-2009, 15:29
|
|
|
na to już nie odpowiem, poszukaj może na nim jakiejś nazwy czy producenta i może znajdziesz jakiś schemat ustawień
ewentualnie metodą prób i błędów - duzo kombinacji nie ma |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|