|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
[Benzyna] SWAP z 2.0 16V na 1.6 16V |
Autor |
Wiadomość |
nyatto
Dołączył: 16 Kwi 2007 Posty: 10 Skąd: Starachowice
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 27-10-2007, 09:09 [Benzyna] SWAP z 2.0 16V na 1.6 16V
|
|
|
Czy dużo trzeba kombinować przy takim swapie? Jako że od dawna nie mogę znaleźć głowicy/silnika do mojego tipo myślę nad wstawieniem tam 1.6 16V który jest łatwiejszy w znalezieniu. |
_________________ Tipo 2.0 16V znów jeździ ;] |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 27-10-2007, 14:04
|
|
|
Od jakiego fiata jest 1.6 16v? Bo chyba nie od Tipo? |
_________________
|
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 27-10-2007, 15:10
|
|
|
mrk69, bravo, brava, marea |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
nyatto
Dołączył: 16 Kwi 2007 Posty: 10 Skąd: Starachowice
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 01-11-2007, 23:05
|
|
|
a jak z silnikiem z tempry? 8v bodajże, a jaki inny silnik niż 2.0 16v mogę wrzucić do mojego tipka bez bardzo dużej rzeźby? |
_________________ Tipo 2.0 16V znów jeździ ;] |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 02-11-2007, 06:13
|
|
|
nyatto napisał/a: | a jak z silnikiem z tempry? 8v bodajże, a jaki inny silnik niż 2.0 16v mogę wrzucić do mojego tipka bez bardzo dużej rzeźby? |
2.0 8V z tempry jak najbardziej podejdzie, nawet wiązki elektrycznej nie bedziesz musiał wymieniać, tylko komputer zmieniasz ma ten od 8V i reszta pasuje juz. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 02-11-2007, 07:38
|
|
|
GrzesiekK., nie do końca prawda bo skrzynia mu nie podpasuje. 2.0 ma większe sprzęgło i koło zamachowe. Z kolei zmiana skrzyni na tą z 2.0 wiąże się ze zmianą półośi a to dodatkowo pociąga za sobą zmiane zwrotnic bo w 2.0 są grubsze półoście i otwór w piascie będzie za mały. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 02-11-2007, 07:54
|
|
|
Hipo, przeczytaj uważnie temat, kolega miał w aucie właśnie 2.0 16V ktory umarł więc nie bedzie miął zednego problemu ze zmiana na 8V |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 02-11-2007, 08:52
|
|
|
GrzesiekK., sorki, rzeczywiscie złapałem tylko ostatnie posty , sytuacja którą opisałem miałaby miejsce gdyby chciał wsadzać 1,6. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|