|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Czy to normalne? :) |
Autor |
Wiadomość |
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-12-2011, 21:36 Czy to normalne? :)
|
|
|
Witam Panów. Czy myślicie, ze to normalne, aby czwarty raz w życiu kupić taki sam samochód? Mi się to właśnie zdarzylo Wczoraj nabyłem czwartą Omegę W krótce zdjęcia |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-12-2011, 21:39
|
|
|
Ta 3.0 miała zostać na stałe a tu widzę jakaś honda sie pojawiła, ogólnie mi też sie nudzą auta ale bez przesady nie kupować nowe co pół roku |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 16-12-2011, 21:47
|
|
|
Mój dziadek miał cztery maluchy i pięć polonezów, więc czwarta omego to nic nadzwyczajnego |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-12-2011, 21:51
|
|
|
Miała zostać 3.0, lecz niestety nie z mojej winy wjechala w nią laweta....wiec szkoda całkowita. Miało być 3.0, lecz ta 2.0 zwyczajnie mnie oczarowala - normalnie stan fabryczny - zadnej rdzy i wszystko dziala. Lakier jak nowy. Wiec ja nabylem Spontan Sprzedaz Hondy tez był częsciowo spontanem |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 16-12-2011, 21:53
|
|
|
Ja dawno temu przerobiłem cztery Duże Fiaty z rzędu,poldek też był przez chwilę,myślałem że to jakieś zboczenie ale widzę że wszystko w normie
maniutek, oby się sprawowała |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 16-12-2011, 22:05
|
|
|
maniutek, tak apropo, to czemu jej nam jeszcze nie pokazałeś? |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-12-2011, 00:12
|
|
|
A Panowie czekajcie, a sie doczekacie a tak powaznie, jeszcze nie zdazylem zrobic sesji |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Świstak
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 608 Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 18-12-2011, 11:20
|
|
|
maniutek napisał/a: | aby czwarty raz w życiu kupić taki sam samochód |
u mnie były 2 maluchy, golf, tipo i uno
maniutek napisał/a: | wjechala w nią laweta....wiec szkoda całkowita |
w moje uno traktor wjechał tydzień temu.
paradoksalnie też zastanawiam się nad jakimś autem rwd... w życiu z rwd miałem tylko malucha ale brakuje mi rwd |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 18-12-2011, 11:56
|
|
|
maniutek, a podobno miałeś jakieś plany co do hondy |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Dawid
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lis 2007 Posty: 183 Skąd: Kraków/Kielce
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-12-2011, 16:54
|
|
|
3 Tipo, wszystkie dwulitrowe Bardzo możliwe że niedługo będzie kolejne w rodzinie.
To jest przywiązanie już. Zna się autko na pamięć. Wiadomo co się zepsuje i kiedy. Do tego w przypadku TT kupa pomocnych ludzi. |
_________________ Było Tipo 2.0 8v GT
Było Tipo Sedicivalvole
Jest Tipo Sedicivalvole Abarth |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-12-2011, 18:22
|
|
|
Leśniczy napisał/a: | maniutek, a podobno miałeś jakieś plany co do hondy | , Leśniczy, mialem, ale jednak milosc do Opla pozostala. Honda byla naprawde fajna, ale niestety dla mnie za mala...lubie przestrzen w samochodzie i Dlatgo 4 raz wygrala omega
Świstak napisał/a: | paradoksalnie też zastanawiam się nad jakimś autem rwd... w życiu z rwd miałem tylko malucha ale brakuje mi rwd |
Zdecydowanie polecam....pamietaj, ze prawdziwy facet musi mieć Wał, a nie jakieś tam przeguby
A zaraz zamieszcze pare zdjec
** Dodano: 18-12-2011, 18:28 **
Prosze |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
shwax
Pomógł: 8 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 253 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 19-12-2011, 10:25
|
|
|
maniutek, bardzo fajna fura, też zawsze mi się podobała Omega - duże wygodne auto. Ale wydaje mi się, że jak już doświadczyłeś MV6 to będziesz teraz czuł niedosyt. Jeździłem wujkową 2.0 ale 16v - ciut mocniejszą, i jestem zdania, że te silniki są zdecydowanie za słabe do tych aut a tak z ciekawości, jakie masz spalanie gazu? |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94 |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 19-12-2011, 11:32
|
|
|
zgadzam się z shwax, 2.0 w takiej szafie jak omega to sporo za mało, zresztą maniutkowi, chyba nie zależy na przyspieszeniu czy zwinnym wyprzedzaniu, a po przejściach jakie miał z 3.0 to chyba nie chce nawet słyszeć o mv6 |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
rob
Pomógł: 5 razy Wiek: 53 Dołączył: 06 Lut 2006 Posty: 487 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 19-12-2011, 12:24
|
|
|
Maniuś ty nas nie pytaj czy to normalne,zapytaj lepiej swojej kobiety
Ona prawdę ci powie,a furka ładna..
Pozdrawiam |
_________________ Fiat Ducato 2.3 JTD
Mazda MX3 1.6 16v |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 19-12-2011, 17:33
|
|
|
shwax napisał/a: | le wydaje mi się, że jak już doświadczyłeś MV6 to będziesz teraz czuł niedosyt. |
to prawda Koledzy. czuje niedosyt.
Leśniczy napisał/a: | resztą maniutkowi, chyba nie zależy na przyspieszeniu czy zwinnym wyprzedzaniu, a po przejściach jakie miał z 3.0 to chyba nie chce nawet słyszeć o mv6 |
tak jak Leśniczy pisze. niestety po przejsciach z MV6 kupilem Omege do przemieszczania sie z punktu a do punktu b. Za marzenia juz raz zaplacilem, obecnie kupiel auto do jezdzenia.
shwax napisał/a: | a tak z ciekawości, jakie masz spalanie gazu? |
nie sklamie, jak powiem, ze niczym nie rozni sie spalanie od splania bialej - od 10 do 12 przy spokojnej nodze. do 15 litrow jak sie wsciekalem. Srednio 12-13 musi wypic |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Świstak
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 608 Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 19-12-2011, 20:03
|
|
|
maniutek napisał/a: | od 10 do 12 przy spokojnej nodze |
sporo... ojcowa tempra w 10 się bez problemu wyrabia, motor 2.0 ale omega cięższa, a moc taka sama.
ziomka merc pali też podobnie.
troche sie boje że jak kupię 2.0 to też bedzie jarał takie ilości...
ale klamka zapadła, auto musi być duże i bezpieczne, a co za tym idzie motor musi mieć też nie mały. |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 19-12-2011, 21:30
|
|
|
ja przepraszam najmocniej, ale na temat spalania sienie wypowiadam. Wiadomo ze LPG tansze, ale ja na to nie patrze. Jak mialem 3.0, to w trasie bardzo uspokajajac noge wypila mi 10,2 litra. Jak se V-ką wsciekalem to wypila mi 25 litrow LPG i tez bylo dobrze. Po prostu ile sie wleje, tyle samochod spali...a reszta zalezy od stylu jazdy. Jakbym tylko patrzl na spalanie, jezdzilbym CQ 700 w gazie.Nie o to tu chodzi.
P.s. A co to powiedzcie mi za roznica 10 litro LPG czy 13 litrów LPG? Nie popadajmy w paranoje |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
shwax
Pomógł: 8 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 253 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 21-12-2011, 19:09
|
|
|
Świstak, nie ma co porównywać Omegi do Tempry, naprawdę czuje się różnicę w masie, uwierz na słowo.
maniutek napisał/a: | Po prostu ile sie wleje, tyle samochod spali...a reszta zalezy od stylu jazdy. |
I to jest właściwa odpowiedź moim zdaniem a tak przy okazji to wujek w swojej Omedze ma podobne spalanie, pytałem "w celach badawczych" bo narzekał na to bardzo - podobno miało być niższe (ach Ci handlarze i ich smerfne opowieści ) |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94 |
|
|
|
|
Świstak
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 608 Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 21-12-2011, 21:01
|
|
|
maniutek napisał/a: | A co to powiedzcie mi za roznica 10 litro LPG czy 13 litrów LPG? |
jak się robi 300km co 2 tygodnie, tak jak ja, to żadna ale jak wcześniej robiłem 200 dziennie to ogromna
shwax napisał/a: | uwierz na słowo. |
nie musze sam to testowałem nie raz. ze znajomkiem dawniej do wawki jak śmigaliśmy omegą to za 50pln w 2 strony jechaliśmy, ale 180 z blatu nie schodziło
to było X lat temu jak lpg był po 1.5pln |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 22-12-2011, 09:52
|
|
|
maniutek napisał/a: | P.s. A co to powiedzcie mi za roznica 10 litro LPG czy 13 litrów LPG? Nie popadajmy w paranoje |
Obecnie 8,70zł na każde 100km. Ja tłukę średnio 1500 miesięcznie, a to daje 130,50zł więcej w ciągu miesiąca i 1566zł rocznie, czyli opłaty+przegląd+olej+jakieś drobne naprawy
Ale co ja tam wiem i co to za różnica, przecież to "tylko" 3 litry więcej
Tylko się nabijam, bez urazy kolego
Omega fajowa, kiedyś też marzyłem o takiej i w sumie dalej chciałbym jako auto wycieczkowe w dalekie trasy
Co do tematu. Miałem 2 tempry i powiem Wam, że gdyby trafiło się na prawdę zadbane 2.0 bez rdzy i z klimą, to prawdopodobnie kupiłbym kolejną temprę, bo uwielbiam je mimo wszystko. To tez zboczenie. Ostatnio łezka w oku się zakręciła jak zaparkowała obok mnie prawie identyczna do mojej poprzedniej.
Tipo jakoś nie leży mi, bez urazy, ale to takie większe uno. |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-12-2011, 17:10
|
|
|
Guzik napisał/a: | +przegląd+olej+jakieś drobne naprawy |
sorry, to normalne. Eksploatujesz auto, wiec placisz. Czy gaz bedzie po 50 groszy, czy po 19zł tyle samo zaplacisz po jakims przebiegu. |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 23-12-2011, 09:32
|
|
|
Źle zrozumiałeś mnie kolego. Chodziło o to, że jeśli komuś pali o 3 litry lpg mniej, to w ciągu roku zaoszczędzi 1566zł, a za te pieniądze ma opłącone oc, przegląd, olej jakieś tam klocki czy kilka innych drobiazgów do samochodu
To właśnie różnica między spalaniem 10l i 13l.
maniutek napisał/a: | P.s. A co to powiedzcie mi za roznica 10 litro LPG czy 13 litrów LPG? Nie popadajmy w paranoje |
odnośnie tego wypowiadałem się. |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-12-2011, 16:33
|
|
|
no to sie zgadza. dlatego wlasnie jest tyle marek samochodow, tyle silnikow, zeby kazdy wybral cos dla siebie. Jeden kupi tempre 1,6, drugi kupi audi 4,2 kupujac samochod godzisz sie z jego spalaniem. Jednemu te 3 litry LPG robi roznice, drugiemu nie. Na tym to polega |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|