|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
OBROTY |
Autor |
Wiadomość |
seba0504
Wiek: 36 Dołączył: 21 Lip 2006 Posty: 15 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 05-09-2006, 14:16 OBROTY
|
|
|
witam
mam pewien problem, od niedawna dzieje mi sie cos takiego, ze gdy odpale silnik, chwile postoi i zaraz traci obroty i mi gasnie, nie wiem co sie dzieje, moze wiecie o co tu chodzi??
pozdrawiam |
_________________ FIAT TEMPRA 91r. 1,6
FZ 33233
www.TNTeam.pl |
|
|
|
|
RaV
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Paź 2005 Posty: 539 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 05-09-2006, 14:52
|
|
|
Jeśli to gaźnikowiec to obstawiałbym regulacje gaźnika |
_________________
|
|
|
|
|
Radke
Pomógł: 8 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 1240 Skąd: Błonie k/W-wy
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-09-2006, 15:24
|
|
|
RaV napisał/a: | Jeśli to gaźnikowiec to obstawiałbym regulacje gaźnika |
Zbyt bogata lub uboga mieszanka podczas pracy na ssaniu.
Mam podobny objaw; auto po kilkunastu sekundach od odpalenia zaczyna się "dusić". Wyłączam zatem ssanie (obroty podtrzymywane są przez układ podciśnienia) i wszystko jest OK.
Tak czy inaczej, na zimę konieczne będzie prawidłowe ustawienie gaźnika.
Jeśli to auto wtryskowe to ... nie mam pojęcia |
_________________ Pozdrawiam
Moja Tempra to już historia. Obecnie jest:
* Opel Astra Caravan 1.7DTL
* Citroen C4 Grand Picasso aut
* Fiat Uno 1.4 VAN
* Polonez Truck Plus 1.9d
zapraszam na: www.trade-r.pl |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-09-2006, 18:48
|
|
|
przy wtrysku jest tyle fajnych możliwości, czujików co się mogą sp... a gdy się nagrzeje to przekłamują..... tak czy inaczej coś rozregulowane lub się zacina...
skoro 91r to pewno gaźnik a skoro taki objaw to obstawiałbym (dla gaźnika) elektrozaworek sterujący wolnymi obrotami, z boku gaźnika wkręcony, pod rurą doprowadzającą powietrze z filtra... jak ten zaworek szwankuje, blokuje się czy coś to będziesz właśnie tak mial na gaźnikowcu |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
seba0504
Wiek: 36 Dołączył: 21 Lip 2006 Posty: 15 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 06-09-2006, 00:11
|
|
|
no niestety nie jest to gaźnik,
pozdrawiam |
_________________ FIAT TEMPRA 91r. 1,6
FZ 33233
www.TNTeam.pl |
|
|
|
|
Radke
Pomógł: 8 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 1240 Skąd: Błonie k/W-wy
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-09-2006, 07:08
|
|
|
seba0504 napisał/a: | no niestety nie jest to gaźnik |
No to nie pozostaje Ci nic innego tylko poszukać na Forum. Zdaje się, że tematy problemów aut "wtryskowych" z utrzymaniem obrotów były już wielokrotnie przerabiane... |
_________________ Pozdrawiam
Moja Tempra to już historia. Obecnie jest:
* Opel Astra Caravan 1.7DTL
* Citroen C4 Grand Picasso aut
* Fiat Uno 1.4 VAN
* Polonez Truck Plus 1.9d
zapraszam na: www.trade-r.pl |
|
|
|
|
seba0504
Wiek: 36 Dołączył: 21 Lip 2006 Posty: 15 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 06-09-2006, 17:56
|
|
|
ok dzieki bardzo, takze bede szukal jak co
pozdrawiam |
_________________ FIAT TEMPRA 91r. 1,6
FZ 33233
www.TNTeam.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|