|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
układ zapłonowy |
Autor |
Wiadomość |
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-11-2007, 10:11 układ zapłonowy
|
|
|
Słuchajcie takie ma pytanie:
Silnik u mnie w aucie 2.0 8v ma na wałku krzywkę na aparat zapłonowy..ble..ble..ble..
A co jest z autami a w zasadzie wałkami z tej samej rodziny, aczkolwiek starsze jednostki, które takowej krzywki nie mają? Szukałem sobie w google'ach ale nie znalazłem. Skąd taki aparacik będzie brał "sygnał"? |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 24-11-2007, 10:38
|
|
|
Komputer + czujnik wału, dwie cewki. Jedna cewka obsługuje 1 i 3 cylinder, a druga 2 i 4 cylinder. Komputer raz puszcza sygnał do ceweki 1, raz do 2ki. Niestety wada jest taka, że jak np. w 3cim cylindrze wybucha mieszanka to na 1 cylindrze też jest iksra, pomimo, że tam nie ma "wybuchu". W Uno mam taki silnik, ale 1.0 |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|