|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Fiat Tempra nie pali na ssaniu |
Autor |
Wiadomość |
BENIAMIN
witamy nowego
Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 8 Skąd: ateny
Województwo: Other
|
Wysłany: 08-11-2007, 21:27 Fiat Tempra nie pali na ssaniu
|
|
|
Mam Fiata Tempra 1.6 z gaźnikiem Weber 32/34 TLDE i układem Digiplex 2 na gaz.
Jakieś 3 miesiące temu wymieniłem Gaźnik /używany/ i nie było żadnych objaw w pracy silnika.
Od 2 tygodni zaczęło sie cos mieszać i nie mogę sie uporać z tym problemem.
auto nie chce odpalać mi na ssaniu /mowa o jeździe na Pb/ bez włączonego ssania odpala ale dużo ciężej niż wcześniej, gdy dołączam mu jeszcze ssanie to automatycznie gaśnie.
Natomiast po zwiększeniu mu obrotów >dodanie gazu<i załączeniu ssania zaczyna chodzić jakby sie zalewał dławi go i pali jak na 3 gary.jest tez jeden problem bo przy zmianie biegu 1 na 2 słabnie jakby chciał gasnąć i potem sie zbiera normalnie.
Zaczął tez palić więcej jakieś 16 l
Na gazie jest wszystko spoko
Sprawdziłem pływak jest ok i skok ma taki jak w książce.
Dysze wyczyszczone.
Nigdy nie słyszałem o podobnych przypadkach.
Najlepiej by było uniknąć Mechanika jak sie da. |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-11-2007, 21:48
|
|
|
A gaźniczek dobrze ustawiony? Bo wygląda na to, że go dość mocno zalewa.
Na samym początku po wymianie gaźnika nie było problemów z odpalaniem na benzynie? |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
BENIAMIN
witamy nowego
Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 8 Skąd: ateny
Województwo: Other
|
Wysłany: 08-11-2007, 22:00
|
|
|
Zapalał normalnie ale potem jeździłem tylko na gazie i od niedawna na Pb kręciłem tylko cos regulacja składu mieszanki biegu jałowego ale nic nie pomagało |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 08-11-2007, 23:52
|
|
|
pokombinuj może z elektrozaworkiem cut-off... po czasei się przycina lub odkształca, czasem trzeba go wyprostować,rozebrać i szpic ustawić i/lub wkręcić poprzez podkadkę do gaźnika... przez niego czasem zalewa... choć to prędzej gasnąłby bez ssania, bo tak jest zazwyczaj, ale kto wie... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 09-11-2007, 08:40
|
|
|
Wcale już na Pb nie chodzi? Nawet jak się rozgrzeje?
A jak sprawa wygląda z rurkami podciśnienia?
Te rurki czasami wyglądają na ok, ale wystarczy je ruszyć i się kruszą w rękach.
Wygląda jakby go zalewało, a co robiłeś dokładnie przy gaźniku? |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
BENIAMIN
witamy nowego
Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 8 Skąd: ateny
Województwo: Other
|
Wysłany: 09-11-2007, 18:44
|
|
|
Dzieki8 za rady ale cut-off jest wporzadku dziala poprawnie.
przewody podcisnien tez sa ok. Pracuje normalni bez ssania ale co stego jak mowilem doi ze 16/100km.
apropo w gazniku sa 2 wtryskiwacze pompki przyspieszenia i jak dodaje gazu to z obu podaje paliwo czy to normalne.i jeszcze jedno czyto moze byc walnienty pneumatyczny zawor ukladu wzbogacajacego tam jest taka membramka moze to jak radzicie
Cytat: | Wygląda jakby go zalewało, a co robiłeś dokładnie przy gaźniku? |
tylko pokrecilem wkretem regulacji skladu mieszankibiegu jalowego |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 17-11-2007, 18:41
|
|
|
za bogata mieszanka tak czy siak i zalewa go... ja takie efekty dokładnie miałem jak mi się przycinał elektrozaworek cut-off, choć by tak upierdliwy, że po wykręceniu go z gaźnika zawsze działał poprawnie, po wkręceniu dopiero szwankował, ciężkie do wyłapania było;
membranki w pompkach podciśnieniowych etc można wymieniać, są w zestawach naprawczych do gaźnika;
'to zalewanie' i dławienie go masz i na rozgrzanym i na zimnym? |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
BENIAMIN
witamy nowego
Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 8 Skąd: ateny
Województwo: Other
|
Wysłany: 18-11-2007, 19:00
|
|
|
'to zalewanie' i dławienie go masz i na rozgrzanym i na zimnym?[/quote]
Dokladnie tak jak pytasz i na zimnym i cieplym ale jak to sprawdzic nowy kupic czy jakos inaczej sie da
I tak misie tez wydaje jezeli by byla walnieta membrama to chyba paliwo szlo by do przewodow z powietrzem
** Dodano: 18-11-2007, 19:07 **
A tak wogole to narazie zostawilem to tak jak jest bo mnie to juz oslabialo calkiem teraz jezdze tylko na gazie ale tak czy inaczej to musze to zrobic bo tu to mam do najblizszej stacji z gazem jakies 15 km i czesami to sie niechce specjalnie jechac |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|