Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Fiat Tempra nie pali na ssaniu
Autor Wiadomość
BENIAMIN 
witamy nowego


Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 8
Skąd: ateny
Województwo: Other
Wysłany: 08-11-2007, 21:27   Fiat Tempra nie pali na ssaniu

Mam Fiata Tempra 1.6 z gaźnikiem Weber 32/34 TLDE i układem Digiplex 2 na gaz.
Jakieś 3 miesiące temu wymieniłem Gaźnik /używany/ i nie było żadnych objaw w pracy silnika.
Od 2 tygodni zaczęło sie cos mieszać i nie mogę sie uporać z tym problemem.
auto nie chce odpalać mi na ssaniu /mowa o jeździe na Pb/ bez włączonego ssania odpala ale dużo ciężej niż wcześniej, gdy dołączam mu jeszcze ssanie to automatycznie gaśnie.
Natomiast po zwiększeniu mu obrotów >dodanie gazu<i załączeniu ssania zaczyna chodzić jakby sie zalewał dławi go i pali jak na 3 gary.jest tez jeden problem bo przy zmianie biegu 1 na 2 słabnie jakby chciał gasnąć i potem sie zbiera normalnie.
Zaczął tez palić więcej jakieś 16 l
Na gazie jest wszystko spoko
Sprawdziłem pływak jest ok i skok ma taki jak w książce.
Dysze wyczyszczone.
Nigdy nie słyszałem o podobnych przypadkach.
Najlepiej by było uniknąć Mechanika jak sie da.
  
 
 
polansky 



Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1007
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-11-2007, 21:48   

A gaźniczek dobrze ustawiony? Bo wygląda na to, że go dość mocno zalewa.
Na samym początku po wymianie gaźnika nie było problemów z odpalaniem na benzynie?
_________________
Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano ;)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 ;>
     Moneta
 
 
BENIAMIN 
witamy nowego


Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 8
Skąd: ateny
Województwo: Other
Wysłany: 08-11-2007, 22:00   

Zapalał normalnie ale potem jeździłem tylko na gazie i od niedawna na Pb kręciłem tylko cos regulacja składu mieszanki biegu jałowego ale nic nie pomagało
  
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-11-2007, 23:52   

pokombinuj może z elektrozaworkiem cut-off... po czasei się przycina lub odkształca, czasem trzeba go wyprostować,rozebrać i szpic ustawić i/lub wkręcić poprzez podkadkę do gaźnika... przez niego czasem zalewa... choć to prędzej gasnąłby bez ssania, bo tak jest zazwyczaj, ale kto wie...
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 09-11-2007, 08:40   

Wcale już na Pb nie chodzi? Nawet jak się rozgrzeje?

A jak sprawa wygląda z rurkami podciśnienia?
Te rurki czasami wyglądają na ok, ale wystarczy je ruszyć i się kruszą w rękach.

Wygląda jakby go zalewało, a co robiłeś dokładnie przy gaźniku?
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
BENIAMIN 
witamy nowego


Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 8
Skąd: ateny
Województwo: Other
Wysłany: 09-11-2007, 18:44   

Dzieki8 za rady ale cut-off jest wporzadku dziala poprawnie.
przewody podcisnien tez sa ok. Pracuje normalni bez ssania ale co stego jak mowilem doi ze 16/100km.
apropo w gazniku sa 2 wtryskiwacze pompki przyspieszenia i jak dodaje gazu to z obu podaje paliwo czy to normalne.i jeszcze jedno czyto moze byc walnienty pneumatyczny zawor ukladu wzbogacajacego tam jest taka membramka moze to jak radzicie
Cytat:
Wygląda jakby go zalewało, a co robiłeś dokładnie przy gaźniku?

tylko pokrecilem wkretem regulacji skladu mieszankibiegu jalowego
  
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 17-11-2007, 18:41   

za bogata mieszanka tak czy siak i zalewa go... ja takie efekty dokładnie miałem jak mi się przycinał elektrozaworek cut-off, choć by tak upierdliwy, że po wykręceniu go z gaźnika zawsze działał poprawnie, po wkręceniu dopiero szwankował, ciężkie do wyłapania było;

membranki w pompkach podciśnieniowych etc można wymieniać, są w zestawach naprawczych do gaźnika;

'to zalewanie' i dławienie go masz i na rozgrzanym i na zimnym?
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
BENIAMIN 
witamy nowego


Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 8
Skąd: ateny
Województwo: Other
Wysłany: 18-11-2007, 19:00   

'to zalewanie' i dławienie go masz i na rozgrzanym i na zimnym?[/quote]
Dokladnie tak jak pytasz i na zimnym i cieplym ale jak to sprawdzic nowy kupic czy jakos inaczej sie da
I tak misie tez wydaje jezeli by byla walnieta membrama to chyba paliwo szlo by do przewodow z powietrzem

** Dodano: 18-11-2007, 19:07 **
A tak wogole to narazie zostawilem to tak jak jest bo mnie to juz oslabialo calkiem teraz jezdze tylko na gazie ale tak czy inaczej to musze to zrobic bo tu to mam do najblizszej stacji z gazem jakies 15 km i czesami to sie niechce specjalnie jechac
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load