|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
[Benzyna] Co zrobić zeby miał wieksze obroty |
Autor |
Wiadomość |
Mateuszhg
Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 95 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 05-09-2007, 14:09 [Benzyna] Co zrobić zeby miał wieksze obroty
|
|
|
Silniczek ma troszke za wolne obroty na benzynie i chciał bym to zmienic tak delikatnie mu podkrecić no ale nie wiem jak. Jest to tempra 1,8ie SW.Kiedy rano go odpalam to zgasnie mi pozniej znowu go zapalam no i musze chwilke go potrzymac na obrotach zeby sie rozgrzal. To tak jak by nie mial ssania. O ile się nie myle to chodzi o ten silniczek krokowy ale tyle go szukałem i nie wiem. Pytalem na forum to pokazywano mi go w Tipkach ale u mnie takiego czegoś nie ma. Pozdrawiam wszystkich |
_________________ Tempra 1.8SW była :-(
CB-Uniden pro 520xl antena lemm at-72
Passat B3 170tysKm 89r
Passat b4 TDI 258tys.Km 95r
Truck
Man TGA |
|
|
|
|
ROMI72
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 204 Skąd: Gryfice
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 05-09-2007, 17:31
|
|
|
silniczek krokowy jest odpowiedzialny za utrzymanie wolnych obrotów. Jeśli będzie uszkodzony obroty bedą Ci falować. Jeśli rano nie chodzi ci na wyższych obrotach to sprawdz ssanie |
_________________ Fiat TIPO 1.4 /GAZ/Castrol gtx3 - sprzedany
Renault 19 1.4 Castrol GTX3 - sprzedany
Fiat Marea Weekend 1,6 16V |
|
|
|
|
Mateuszhg
Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 95 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 05-09-2007, 19:08
|
|
|
ja nie mam ssania ręcznego |
_________________ Tempra 1.8SW była :-(
CB-Uniden pro 520xl antena lemm at-72
Passat B3 170tysKm 89r
Passat b4 TDI 258tys.Km 95r
Truck
Man TGA |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 31-01-2008, 13:27
|
|
|
silniczek krokowy zdupiony jak odpalisz i bedzie prawie juz gasnac to pod maska jak patrzysz od przodu silnika za gaznikiem jest malutka czarna puszeczka z takim wystajacym bolcem ktory dotyka ciegna gazu dotknij go i jesli uslyszysz bzzzy i obroty zaskocza to go wymien jeszcze podobno troszke obroty mozna zmienic ustawiajac czujnik polozenia pzrepustnicy z lewej strony gaznika jak sie go wymienia to trzeba go wlasnie ustawic zeby dobre obroty byly ale najpierw krokowiec |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 31-01-2008, 15:48
|
|
|
kilka postów niżej jest mój temat o silniczku krokowym, dokładniej niż mariovirus to już się chyba nie da objaśnić, od siebie dodam, że w tym bolcu który popycha cięgno gazu jest czujnik (a konkretnie 2 blaszki), włącz zapłon, otwórz maskę i naciśnij bolec, silniczek bzyknie i po odpaleniu już będą obroty ok
mój przez 3 miesiące robił sobie ze mnie takie jaja i nawet chciałem sobie zrobić taki przycisk którym będę mógł zewrzeć te blaszki ale tempra chyba się wystraszyła bo działa teraz normalnie.
wykręcając troszkę końcówkę bolca (ciężko idzie) możesz wyregulować czułość tego "czujnika", a co za tym idzie wysokość obrotów na ssaniu |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
GrzesiekK
Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 146 Skąd: podkarpackie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 01-02-2008, 07:35
|
|
|
Ludzie Mateuszhg ma silnik 1.8 na wielopunkcie tam niema silnika krokowego tylko elektrozawór który odpowiada za ssanie i utrzymanie wolnych obrotów znajduje sie po prawej stronie silnika między akumulatorem a silnikiem przykrecony do silnika dochodzi do niego dwa weże o srednicy ok 2 cm. i wtyczka na dwa piny. Może być zasyfiony lub padniety i dlatego brak jest ssania ale za ssanie w tym silniku to nie tylko odpowiada on jest jeszcze dużo innych przyczyn braku ssania. |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 01-02-2008, 17:00
|
|
|
ooo czego to się człowiek nie dowie z forum
no to już wiesz dlaczego nie mogłeś znaleźć silniczka |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|