Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Montaż halogenów od podstaw.
Autor Wiadomość
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 01-11-2011, 19:32   Montaż halogenów od podstaw.

Szukając na forum nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania, schemat też nie za wiele mi mówi, więc postanowiłem zacząć od początku.
Mam już zderzak z gotowymi do podłączenia halogenami (które też już mam). Posiadam także listwe z przyciskiem. Wszystkie kable i przewody będę miał pod koniec tygodnia (kupiłem od kolegi jacplac2) Moje pytania może i wydają się proste, ale jakoś ja nie umiem sobie z tym poradzić ;D

-Którędy idą przewody?
-W którym miejscu przebić się z nimi do środka?
-O co chodzi z tym przekaźnikiem? (zasade działania znam, ale nie wiem co gdzie i skąd podłaczyć do niego)
Ogólnie prosiłbym żeby ktoś dokładnie krok po kroku opisał mi co do czego podpiąć szczególnie skupiając się na tym przekaźniku.
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 01-11-2011, 19:53   

http://forum.tempra.org/t...alogeny&start=0
Wystarczy?
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 01-11-2011, 20:24   

Jelcyn, widzę że sam to przerabiałeś :D
Ale w dalszym ciągu nie wiem którędy fabrycznie idą przewody i w którym miejscu przebić się z nimi do środka.
Najbardziej chodziło mi o ten stycznik bo aż taką ciotą to nie jestem, żeby nie umieć zrobić przerwy w obwodzie i wstawić włącznik, ale tak jak ktoś tam pisał długo by on nie podziałał ;D

** Dodano: 01-11-2011, 20:26 **
Na razie przeczytam sobie jeszcze raz dokładnie ten temat i jak przyjdą te części które zamówiłem to będę ewentualnie pytał co i jak. Może będę robił fotki to się jakiś poradnik zrobi? Myślę że dużo osób się zdecydowało na takie przeróbki i ja nie jestem ostatni :)
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 01-11-2011, 20:41   

Masz jeszcze tu: http://forum.tempra.org/t...ghlight=#168688 może ci trochę pomoże.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 01-11-2011, 21:10   

Kabelek puszczony jest przewodami wentylacyjnymi. Wychodzą po lewej stronie kierownicy, akurat pod guziczek ;)
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 02-11-2011, 19:13   

Dzięki za linki, poczytam dokładnie jutro, bo dziś nie mam kiedy. Jelcyn ja mam tipo więc przycisk mam nad pokrętłami nawiewu :)

** Dodano: 02-11-2011, 21:37 **
Czy ten schemat jest dobry?

** Dodano: 02-11-2011, 21:38 **
Ogólnie wszystko już wiem.
Schemat jest dla mnie czytelny i zrozumiały, ale pytanko:
od stopki 87 musi iść plus x2? Nie można po prostu pojechać jednym przewodem i podłączyć halony szeregowo?
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 03-11-2011, 23:06   

D@wIdS, Można ale zwiększ przekrój kabla do rozwidlenia, np. daj od przekaźnika 2,5mm a na rozwidleniu dalej 2mm, lub 2mm od przekaźnika a na rozwidleniu po 1,5mm zaś pomocnicze z 1mm przewodu powinno wystarczyć.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 03-11-2011, 23:41   

Czytałem obydwa tematy dokładnie, wiec już wiem jakie dawać przekroje przewodów :) Chodziło tylko o mniej skomplikowane podłączenie. Jeśli można to ok. Tyle chciałem wiedzieć, dzięki :)
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 03-11-2011, 23:52   

D@wIdS, to działaj, zrób jakaś foto relacje :lalala:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load