|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
nie chce jechac:((((((((( |
Autor |
Wiadomość |
tatung
Dołączył: 07 Lip 2006 Posty: 58 Skąd: Dachnów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 18-09-2007, 07:22 nie chce jechac:(((((((((
|
|
|
witam, mam wielki problem z moja tempra 1.6 na jednopunkcie, a mianowicie auto zachowuje sie tak jak by nie dostawalo chwilami benzyny, na krotkim dystansie jest to sekundowa przerwa jednak bardzo odczuwalna, ale wczoraj po przejechaniu ok. 60km auto zaczelo chanowac ostro silkiem, brak reakcji na gaz, po chwili zlapal, i jeszcze tak ze trzy razy az ostatecznie wychamowal do zera i koniec:( do domu na piechote:( jednak dzis jak dzis rano zapalil bez problemu, ale i tak przerywa. co moze byc powodem takiego stanu rzeczy? aha dodam jeszcze ze jak juz zaczyna chamowac nie zaswiecaja sie kontrolki, silnik pracuje, wyglada to tak jak by nie mial paliwa, ale bak pelny, filtry wymienione w zeszlym miesiacu. jesli ktos mial podobny problem prosze o rade. |
|
|
|
|
radexon
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 14 Wrz 2005 Posty: 221 Skąd: Grudziądz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 18-09-2007, 07:34
|
|
|
może pompa paliwowa?a obroty ci skaczą?
Ja zanim przesiadłem się do tempry miałem samarkę ładę i miałem że mi szarpała po przejechaniu iluś tam kilometrów i okazało się że gdzieś powietrza dostawała. |
_________________
Fiat Tempra 1.6 ,1991r.
Fiat Bravo 1.6 16V ,1998r.
www.fiatgrudziadz.pl
www.lechelektronik.pl
----------------------------- |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 18-09-2007, 11:03
|
|
|
Sprawdź dwa przewody masowe przykręcone do kolektora ssącego.A co w momencie hamowanie silnika pokazuje obrotomierz. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
tatung
Dołączył: 07 Lip 2006 Posty: 58 Skąd: Dachnów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 18-09-2007, 16:41
|
|
|
przewody wszytkie ok, a podczas chamowania silnikiem obrotomierz idzie w dul, nie pomaga nawet redukcja biegu, a jak wycisne sprzeglo gasnie, ale moj brat jest mechaniekiem i stwierdzil ze to wina wtrysku, zalozylem dzis inne wrtysk i zobacze czy pomoze... |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 18-09-2007, 17:31
|
|
|
Ja miałem podobnie w 1,4 i okazało się że dostawał "lewe" powietrze bo któryś wężyk był pęknięty |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
Basteq
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 115 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 21-09-2007, 06:31
|
|
|
CPW daje takie efekty, gdy silnik sie nagrzeje, jak jest zimny jest OK.
Można sprawdzić polewając CPW zimna woda, gdy zaczyna przerywać na gorącym silniku.
Pozdro. |
_________________ Była 159.A3.046 Tempra, była Honda Accord F20B3; CE2; AERO DECK jest Mazda 6 kombi |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|