Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
troszkę za wysokie obroty
Autor Wiadomość
Robson 


Dołączył: 05 Sty 2005
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-11-2005, 21:33   troszkę za wysokie obroty

Obroty biegu jałowego mam w okolicy 1100-1200 obrotów. Wkręciłem juz na maksa śrubę regulacyjną w przepustnicy powietrza (obok potencjometru przepustnicy). Zjechałem w ten sposó do 1000 ale to chyba dalej troszkę za dużo.
Silniczek jest 2,0 8V z gazem.
Może ktoś przerabiał juz taki problemik ?
_________________
TIPO 2,0 ie GT
Robson
  
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 09-11-2005, 21:35   

Masz LPG?
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Robson 


Dołączył: 05 Sty 2005
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-11-2005, 21:39   

tak mam. I muszę w końcu wybrać się na regulacje .
_________________
TIPO 2,0 ie GT
Robson
  
 
jabko 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1012
Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 09-11-2005, 22:02   

Na LPG bieg jałowy reguluje się śrubką na reduktorze.
_________________
Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe
     Moneta
 
 
Robson 


Dołączył: 05 Sty 2005
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-11-2005, 22:06   

Mam chyba zacmienie umysłu, nie pomyslałem o tym. Swoją drogą, nigdy nie regulowałem gazu. Dzięki za info.
_________________
TIPO 2,0 ie GT
Robson
  
 
tad42 


Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 93
Skąd: Kalisz
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 26-10-2007, 11:19   u mnie podobnie,ale na etylinie

Ja mam 1.4 wtrysk-benzyna i od czasu do czasu mam podobny problem. Obroty sie wieszaja na 2000-2500 obr, a czasami spadaja ponizej 800 i wtedy bardzo sie wszystko telepie i nieprzyjemnie drży. Takie zachowanie zauwazylem szczegolnie podczas wzmożonej wilgotności powietrza. Nie wiem czy stawiac na krokowiec,bo tylko to mi do glowy przychodzi. Nigdy nie demontowalem silniczka krokowego. Czy jest to operacja trudna? Czy trudno jest go rozkrecic i wyczyscici jego wnetrze? Bo od tego chcialbym zacząć.
pozdrawiam
_________________
tp
  
 
 
GrzesiekK 


Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 146
Skąd: podkarpackie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 26-10-2007, 12:09   

Ja mam coś podobnego mianowicie na zimnym silniku brak ssania a jak sie rozgrzeje to obroty dochodzą do 2000 tyś. A niby szczystko ok czujniki, elektrozawór, brak nieszczelności, map sensor, komputer, moze jeszcze czujnik położenia przepustnicy ale i jego wyczysciłem i ustawiłem te silniki 2.0 8V tak mają niby wszystko ok a tragedia.
  
 
 
tad42 


Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 93
Skąd: Kalisz
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 01-12-2007, 23:58   

u mnie tez czasami obroty wieszaja sie na 2000, ale wpadlem na prosty pomysl i otwieram maske,biore wkretak i jego rekojescią kilka razy stukam w obudowe silniczka krokowego, wtedy obroty sie normalizuja osiagajac 800-900...myslalem o tym zeby wymienic silniczek krok,ale kolega mnie nastraszyl,ze poten trzeba regulowac zaplon, czy ma racje?
_________________
tp
  
 
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 02-12-2007, 10:55   

tad42 napisał/a:
ale wpadlem na prosty pomysl i otwieram maske,biore wkretak i jego rekojescią kilka razy stukam w obudowe silniczka krokowego, wtedy obroty sie normalizuja osiagajac 800-900...myslalem o tym zeby wymienic silniczek krok,


silniczek ci się wiesza. da się go rozebrać, przeczyścić i nasmarować. u mnie pomogło. tak nawiasem mówiąc to nie musisz walić w obudowę - wystarczy palcem nacisnąć bolec dotykający mechanizmu przepustnicy.

tad42 napisał/a:
ale kolega mnie nastraszyl,ze poten trzeba regulowac zaplon, czy ma racje?


:sciana: :roll:

a niby po co?
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load