|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
troszkę za wysokie obroty |
Autor |
Wiadomość |
Robson
Dołączył: 05 Sty 2005 Posty: 62 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-11-2005, 21:33 troszkę za wysokie obroty
|
|
|
Obroty biegu jałowego mam w okolicy 1100-1200 obrotów. Wkręciłem juz na maksa śrubę regulacyjną w przepustnicy powietrza (obok potencjometru przepustnicy). Zjechałem w ten sposó do 1000 ale to chyba dalej troszkę za dużo.
Silniczek jest 2,0 8V z gazem.
Może ktoś przerabiał juz taki problemik ? |
_________________ TIPO 2,0 ie GT
Robson |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 09-11-2005, 21:35
|
|
|
Masz LPG? |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Robson
Dołączył: 05 Sty 2005 Posty: 62 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-11-2005, 21:39
|
|
|
tak mam. I muszę w końcu wybrać się na regulacje . |
_________________ TIPO 2,0 ie GT
Robson |
|
|
|
|
jabko
Pomógł: 4 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 1012 Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 09-11-2005, 22:02
|
|
|
Na LPG bieg jałowy reguluje się śrubką na reduktorze. |
_________________ Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe |
|
|
|
|
Robson
Dołączył: 05 Sty 2005 Posty: 62 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-11-2005, 22:06
|
|
|
Mam chyba zacmienie umysłu, nie pomyslałem o tym. Swoją drogą, nigdy nie regulowałem gazu. Dzięki za info. |
_________________ TIPO 2,0 ie GT
Robson |
|
|
|
|
tad42
Dołączył: 09 Maj 2006 Posty: 93 Skąd: Kalisz
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 26-10-2007, 11:19 u mnie podobnie,ale na etylinie
|
|
|
Ja mam 1.4 wtrysk-benzyna i od czasu do czasu mam podobny problem. Obroty sie wieszaja na 2000-2500 obr, a czasami spadaja ponizej 800 i wtedy bardzo sie wszystko telepie i nieprzyjemnie drży. Takie zachowanie zauwazylem szczegolnie podczas wzmożonej wilgotności powietrza. Nie wiem czy stawiac na krokowiec,bo tylko to mi do glowy przychodzi. Nigdy nie demontowalem silniczka krokowego. Czy jest to operacja trudna? Czy trudno jest go rozkrecic i wyczyscici jego wnetrze? Bo od tego chcialbym zacząć.
pozdrawiam |
_________________ tp |
|
|
|
|
GrzesiekK
Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 146 Skąd: podkarpackie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 26-10-2007, 12:09
|
|
|
Ja mam coś podobnego mianowicie na zimnym silniku brak ssania a jak sie rozgrzeje to obroty dochodzą do 2000 tyś. A niby szczystko ok czujniki, elektrozawór, brak nieszczelności, map sensor, komputer, moze jeszcze czujnik położenia przepustnicy ale i jego wyczysciłem i ustawiłem te silniki 2.0 8V tak mają niby wszystko ok a tragedia. |
|
|
|
|
tad42
Dołączył: 09 Maj 2006 Posty: 93 Skąd: Kalisz
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 01-12-2007, 23:58
|
|
|
u mnie tez czasami obroty wieszaja sie na 2000, ale wpadlem na prosty pomysl i otwieram maske,biore wkretak i jego rekojescią kilka razy stukam w obudowe silniczka krokowego, wtedy obroty sie normalizuja osiagajac 800-900...myslalem o tym zeby wymienic silniczek krok,ale kolega mnie nastraszyl,ze poten trzeba regulowac zaplon, czy ma racje? |
_________________ tp |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-12-2007, 10:55
|
|
|
tad42 napisał/a: | ale wpadlem na prosty pomysl i otwieram maske,biore wkretak i jego rekojescią kilka razy stukam w obudowe silniczka krokowego, wtedy obroty sie normalizuja osiagajac 800-900...myslalem o tym zeby wymienic silniczek krok, |
silniczek ci się wiesza. da się go rozebrać, przeczyścić i nasmarować. u mnie pomogło. tak nawiasem mówiąc to nie musisz walić w obudowę - wystarczy palcem nacisnąć bolec dotykający mechanizmu przepustnicy.
tad42 napisał/a: | ale kolega mnie nastraszyl,ze poten trzeba regulowac zaplon, czy ma racje? |
a niby po co? |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|