|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Zmiana... |
Autor |
Wiadomość |
Tomasz
Wiek: 40 Dołączył: 31 Sty 2005 Posty: 152 Skąd: Ziębice
|
Wysłany: 21-05-2005, 07:31 Zmiana...
|
|
|
Panowie i Panie...potrzebuje dokladnie wiedziec co bym musial zmienic by wlozyc silnik 2.0 16V do mojej budy...
NBie piszcie, ze sie nie oplaca bo mnie interesi co innego(powiedzmy, ze kasa minie nie interesuje;)),jakie czesci musze zakupic,co trzeba zmienic musowo...Tak od deski do deski...
[ Dodano: Sob 21 Maj, 2005 08:31 ]
Sorki za otwieranie nowego tematu, ale na tamtym sie chyba nie doczekam... |
_________________ tipo 1.6 gażnik+ LPG 92r |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 21-05-2005, 07:48
|
|
|
widze ze masz ambitne plany ale bardzo dobrze...kto kombinuje ten zyje hehe,na ilu poduszkach masz silnik i w ktorych miejscach je masz? powiem ci jak to wyglada u mnie,ale chyba napewno bedziesz musial zmienic kołyske |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Tomasz
Wiek: 40 Dołączył: 31 Sty 2005 Posty: 152 Skąd: Ziębice
|
Wysłany: 21-05-2005, 08:01
|
|
|
No bym Cie nie sklamal to nie wiem, musialbym popatrzec co i jak...a w pracy jestem...ambitne plany,hehe Jak sie bawic w przerobki to sie bawic juz na calego, bo dla mnie podstawa przerobek to slinik z wieksza moca, a mojej budy mi szkoda wiec co sie bede oszczedzal Trzeba cos robic w zyciu...powiedzial ojciec trzynasciorga:D
[ Dodano: Sob 21 Maj, 2005 09:03 ]
A potrzebuje fachowej rady co i jak bo powiedzmy, ze mam znajomych z czesciami...niedrogo,wiec co mi szkodzi. |
_________________ tipo 1.6 gażnik+ LPG 92r |
|
|
|
|
sloneczna
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Sty 2005 Posty: 370 Skąd: ostrzeszów wlkp
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 21-05-2005, 08:17
|
|
|
Decyzja twoja dobra ale pracochłonna .
Tak jak ego napisał to powiem ci ,że najlepiej kup tipo 16v rozbite z tyłu lub boku.Ja bym tak zrobił .Wydasz z 200 euro + transport i masz wszystko czego potrzebujesz i poprostu przekładasz.Jest to sposó dla amatora naj.
Adokonać takiej zmiany to opierając sie oczęści jest tego dużo do wymiany ,praktycznie
wszystko .
1.Silnik kpl z agregatami uchwytami i poduszkami .
2Skrzynia biegów z półosiami .
3Całe zawieszenie przód i tył Piasty tarcze amortyzatory sprężyny .
4Układ hamulcowy zaciski .
5Wiązkę kabli z centralką ,wszystkie czujniki i sterowniki w komorze silnika,pompa paliwa.
6 Dokładne schematy połączeń i dokumentacja napraw 16v (dokładna)
To jest praktycznie wszystko azarazem zostaje tylko Ci po 1,6 Kasta i środek z okablowaniem świateł i tp.
Wiem coś na ten temat ale powiemCi ,że nie podjoł bym się takiej zmiany bez drugiego samochodu dawcy . |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 21-05-2005, 08:18
|
|
|
a jak,jak szalec to na calego,dwulitrowka jest zawieszona na dwoch poduszkach,po jednaj przy kazdym kole i trzecia taka mala na kolysce,wydaje mi sie ze nie powinno byc problemu z wlozeniem tego silnika,wkoncu byl montowany fabrycznie w tym aucie,mozesz miec tylko problem z pomieszczeniem i upchaniem reszty urzadzen pod maska,w mniejszych silnikach jest o wiele wiecej miejsca pod maska i jest to pewnie inaczej ulozone,tutaj nawet nie ma gdzie upchnac reduktora od gazu.Ale napewno nie bedzie to proste i podczas samej przekladki wyjdzie wiele problemow,dokladnie tak jak pisze sloneczna.Uklad hamulcowy musowo musisz zmienic,bo ten w 2.0 naprawde dziala rewelacyjnie,stajesz praktycznie w miejscu,a jakos nie wyobrazam sobie jazdy z taka moca na zwyklych hamulcach |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 22-05-2005, 15:23
|
|
|
Nawet musisz pomyślec o takiej pier*ol jak deska rozdzielcza, bo w 2.0 16V masz chłodnicę oleju oraz czujnik temperatury i ciśnienia oleju. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|