|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Lewe drogowe martwe ale dlaczego ??? |
Autor |
Wiadomość |
Zoltar
Dołączył: 25 Cze 2005 Posty: 24 Skąd: Tczew
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 20-08-2007, 19:30 Lewe drogowe martwe ale dlaczego ???
|
|
|
Witam , mam taki ból że ni jak nie chce mi się palić lewa żarówka gdy przełączę na światła drogowe
, długie działają , pozycyjne też ale jak włączę na drogowe to lewe jest martwe , nie jest to wina żarówki bo przełożyłem
ją na prawą stronę i działała , sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie są ok , kabelki nie wyglądają nigdzie na przetarte czy urwane
, a więc o co tu chodzi ??? ratujcie bracia mobila |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 20-08-2007, 19:40
|
|
|
Przedewszystkim robisz zamieszanie z nazwami świateł:
krótkie = mijania
długie = drogowe
więc nie świeci Ci z lewej strony któroś ..... tylko teraz jeszcze musisz sam powiedzieć które bo po opisie niestety nie da sie wywnioskować |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
Zoltar
Dołączył: 25 Cze 2005 Posty: 24 Skąd: Tczew
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 20-08-2007, 19:50
|
|
|
a więc sorry za zmyłkę chodzi mi o lewe krótkie. |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 20-08-2007, 20:13
|
|
|
Skoro żarówka OK, skoro bezpieczniki OK, to proponuje sprawdzić jeszcze stan kostki i miernik w łape i trzeba jechac po kablu sprawdzać w którym miejscu ma przerwę. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 20-08-2007, 20:28
|
|
|
Kostka pewnie jest walnięta.
Lubią się przegrzewać. |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
chmarka
Wiek: 46 Dołączył: 04 Maj 2007 Posty: 21 Skąd: Długi Bród
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 20-08-2007, 22:22
|
|
|
U mnie był kabel w kostce ułamany, a przy zdejmywaniu kostki z żarówki nie było tego widać.
Warto więc rozebrać kostke i sprawdzić jak to wygląda.
Jakrozbierzesz to można troche przygiąć szybkozłączki, bo może poprostu jest za lużna lub troche przyśniedziała.. |
_________________ 1.4ie + LPG 836A4.000
Tipoloty wiecznie żywe!! |
|
|
|
|
Zoltar
Dołączył: 25 Cze 2005 Posty: 24 Skąd: Tczew
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 21-08-2007, 08:53
|
|
|
Próbowałem tak jak pisaliście zabrałem nawet akumulator na noc do domu do ładowania .
Rano podłączyłem akumulator a tu jeszcze większy ZONK auto prawie całe martwe.
Po przekręceniu zapłonu wszystko gaśnie a obrotościomierz zatrzymuje się na 2 tyś obrotów
i nic się nie dzieje silnik martwy , gdy włącze np awaryjki to kostka "burczy" a na kontrolkach wszystko miga .
Teraz czuje że będzie totalny RÓW
Ps: Jak ktoś chce kupić to ją sprzedam za 2,5 tyś od ręki !!! |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 21-08-2007, 14:33
|
|
|
Sprawdz mase na podłużnicy pod akumulatorem i czy jest też dodatkowo przykręcona do skrzyni. Bo taka choinka jak masz to objaw braku dobrego przewodzenia. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-09-2007, 18:07
|
|
|
weź też miernik i idź od początku!
światła załączasz manetką, ale ta dopiero załącza przekaźnik (e13 bądź e12, nie pamiętam teraz), a dopiero ten przekaźnk podaje wprost + na druty idące do świateł; druty się od przekaźnika rozgałęziają na lewą i prawą stronę i już tu masz osobnoi bezpiecznik na lewą i osobno na prawą stronę;
weź miernik i w skrzynce bezpieczników sprawdź wyjmując raz bezpiecznik z lewej raz bezpiecznik od prawej lampy, czy w skrzynce podaje z przekaźnika zasilanie na lewą i prawą stronę; jeśli tak, na oba bezpieczniki , od lewej i prawej, to przerwa na drodze od bezpiecnzika do żarówki; druty więc, a druty ostatecznie można nowe pociągnąć;
pamiętaj, by masy mieć sprawne, ew prócz czyszczenia dorób dodatkowe nowe! |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
moley
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2005 Posty: 486 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 29-09-2007, 20:22
|
|
|
Sprawdz dodatkowo czy nie masz może pociętych izolacji na kablach głównych "+" od akumulatora. możesz mieć zwarcie na bude i stąd takie jaj. popatrz pooglądaj. nigdy nic nie wiadomo. |
_________________ Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|