Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Audi 80 B4 2.3 Coupe
Autor Wiadomość
Lasgo07 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1802
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 12-02-2013, 14:30   Audi 80 B4 2.3 Coupe

Witajcie. W końcu znalazłem troszkę czasu aby pochwalić się moim nowym nabytkiem.

Jest to Audi 80 Coupe z 1993 roku (b4). Silnik 2.3 na mechanicznym wtrysku paliwa. Instalacja gazowa II generacji Stag Plus.

Wyposażenie:
ABS, Centralny zamek z alarmem, Elektryczne i grzane lusterka, Szyberdach elektryczny, El. szyby, Wspomaganie kierownicy

Przebieg: 239 000 KM

Auto kupiłem bo mi się spodobało. Oczywiście kilka haczyków w nim było co trochę kasy mnie kosztowało. Ale to już historia. Auto w końcu jeździ i jest sprawne technicznie. A ja się cieszę ze 133 koni pod maską oraz komfortu jazdy ;)
Środek auta nie porwany, nie powycierany lecz do generalnego prania, ale to na wiosnę ;)

Fotki:












_________________
FIAT COUPE 2,0 16V 139KM
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 12-02-2013, 14:39   

Fajne samochody bardzo kosztowne w utrzymaniu. Nie fajnie że ktoś gaz do tego założył. Kolega miał 2.0 na mechanicznym wtrysku. Tego nie da się wyregulować na benzynie a gazie nie ma mowy. Sprzedasz to auto szybciej niż wszystkie poprzednie.
Ale życzę szerokości i bezawaryjości ;)

** Dodano: 12-02-2013, 14:39 **
Lasgo07 napisał/a:
133 koni pod maską


2 gen lpg zabrała z 20 koni
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
  
     Moneta
 
Lasgo07 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1802
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 12-02-2013, 14:40   

Luczu napisał/a:
Tego nie da się wyregulować na benzynie a gazie nie ma mowy


miałem z tym już problem ale ogarnąłem. Trzeba tylko znaleźć mechanika który się w tym specjalizuje ;)
_________________
FIAT COUPE 2,0 16V 139KM
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 12-02-2013, 14:40   

Lasgo07 napisał/a:
Trzeba tylko znaleźć mechanika który się w tym specjalizuje ;)



o tych już ciężko
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Lasgo07 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1802
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 12-02-2013, 14:44   

Luczu, na szczęście w swojej okolicy znalazłem :D
_________________
FIAT COUPE 2,0 16V 139KM
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 12-02-2013, 14:45   

Ten kolegi 2.0 miał coś koło 138 koni w audi 80 sedan.
Sąsiad ma takie jak twoje tylko że cabrio. Bez lpg. Dźwięk silnika zajebisty... Spalanie 13 -15 pb, w środku skóra - solidne fotele siedzi się jak w czołgu ( w pozytywnym znaczeniu ) wszystko solidnie zbudowane.

Nie ma co porównywać jakości wykonania do tipo czy innych fiatów... Ale nie ma nic za darmo
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 12-02-2013, 16:41   

chyba zartujecie, jeżeli o niego zadba to go szybko nie sprzeda, pozycja za kierownicą i same własciwosci jezdne sa tak zajebiste ze z tego samochodu nie chce sie wysiadac, jeździłem dwoma takimi, 1.8 w gazie i 2.8 w gazie, wrazenia z jazdy ta drugą nie do opisania, tan kolor co masz najbardziej według mnie pasuje do coupe, jest taki stonowany ale jednak wyróznia sie w tłumie, szkoda ze nie masz quattro :D szerokosci zycze, dbaj o nią 8) ;)
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 12-02-2013, 18:17   

palidzojnt221 napisał/a:
chyba zartujecie, jeżeli o niego zadba to go szybko nie sprzeda,



sprzeda bo to jest Lasgo07, :lalala: :badgrin:
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 12-02-2013, 18:20   

Lasgo07, gratuluje zakupu ;) Coupe w takim wydaniu Audi to bardzo fajne wozidło zwłaszcza na początku przygody z silniczkami powyżej pojemności 2.0 Co do gazu to się zgadzam nieraz czytałem o sporych problemach odnośnie regulacji, jednym słowem silniczek ogólnie dynamiczny. Proponuje doprowadzić auto to totalnej serii wywalić brewki, kratki nawiewu zamienić na standardowe, no i w przyszłości pomyśleć o jakiś fajnych aluskach dedykowanych do tego modelu.
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
manieek133 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 233
Skąd: Jaworzno
Województwo: Śląskie
Wysłany: 12-02-2013, 18:56   

Luczu napisał/a:
Fajne samochody bardzo kosztowne w utrzymaniu

Proszę cię,miałem 80 i części są z jednych tańszych na rynku,zamienników mnóstwo,a i oryginały w nienajgorszych cenach.Koszt napraw dużo niższy od omegi którą mam teraz.Na dodatek wiadomo blacha obustronnie cynkowana,i jak nie prana oraz odpowiednio dbana,to rdza jest rzeczą obcą.Prowadzenie bardzo stabilne,zawieszenie bardzo dobrze radzi sobie z naszymi drogami.Cisza w środku(chyba że zniszczone uszczelki w drzwiach).Ogólnie bardzo dobre autko(moim zdaniem lepsze od A4,bo nie ma wielowahacza),tylko wnętrze tego samochodu do mnie nie przemawia.Dlatego osobiście wolałbym 100 C4,środek w moim mniemaniu dużo ładniejszy.Jedynie właśnie te wtryski mechaniczne,to słaby punkt tego wozidełka.Oby służył bez żadnych zastrzeżeń :D
_________________
"Nie jestem Pinokio, żebym się pier**ł z pajacami"
     Moneta
 
 
lukasz16v 



Wiek: 30
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 55
Skąd: Wielkolas/LLB/LPU/LU
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 12-02-2013, 20:24   

Z 80 tylko jak dla mnie coupe :) wg mnie dobry wybor,ogolnie mi sie podoba aby ten grill w jeden kolor zrobic(czarny ) i git :P
_________________
Auto: FIAT TEMPRA 1.6 i.e SEDAN 1994r.-26.09.....sprzedana...;( Poszła do sąsiadów ze wschodu...na części...
  
 
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 12-02-2013, 23:41   

Lasgo07, szerokości i w końcu "bezawaryjności" :) audiczka ładna :)

pozwodzonka w modach (znając Ciebie coś zaraz wykmninisz :P )
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
n-e-o 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 332
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 14-02-2013, 08:56   

Dobra fura :)
Ogarnij co tam jest popsute. Doprowadź wygląd do serii i będzie super. Coupe jest znacznie ładniejsza od standardowej, cywilnej 80-tki :) , którą kiedyś chciałem sobie kupić, ale zrezygnowałem z powodu wyglądu :P

Bezawaryjności życze!
_________________
Był:
Fiat Tipo 1.6 KAT (1990r)...
Opel Astra 1.6 @ 2.0 (1993r)
Jest:
Vectra B 2.0 16V LPG Lovato
(1998r)

Gość, Twoje auto jest najładniejsze :)
  
 
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 14-02-2013, 09:12   

n-e-o napisał/a:
Coupe jest znacznie ładniejsza od standardowej, cywilnej 80-tki



dodam od siebie ze bardzo mi sie podobają b4 w wersji avant, zwłaszcza patrząc od tyłu, według mnie wiele młodszych aut mogłoby pozazdroscic wydladu 80-tce, Lasgo07, jak bedziesz sprzedawał to daj znać 8)
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
Lasgo07 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1802
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-03-2013, 10:55   

Po dłuższej przerwie witam ponownie. Jak parę osób wie miałem kilka problemów ze swoją Audiczką. Miałem nawet ochotę się jej pozbyć przez pewien czas, głównym powodem było spalanie w mieście 16,5 litra gazu.

Dzięki forum Audi 80 oraz kilku zaprzyjaźnionym osobom postanowiłem nie sprzedawać bo auto jest naprawdę super i w dobrym stanie mechaniczno blacharskim.

Temat najbardziej dołujący dla mnie to było spalanie tego auta co było dla mnie bardzo dziwne bo 16,5 litra LPG po mieście przy spokojnej jeździe to jest ogrom.

Pojechałem do zaprzyjaźnionego serwisu LPG. Okazało się że mam założoną instalację I generacji która nadaje się tylko do samochodów na jednopunkcie. Instalacja ta jak wiecie zapewne narzucone ma pewne ustawienia przez gaziarza i nie korzysta z wielu czujników auta jak np. sonda lambda. Istnieje też duże prawdopodobieństwo strzału na LPG.

Postanowiłem przerobić instalkę na II generację. Został wymieniony komputer gazowy na Bingo M, przełącznik w kabinie na automatyczny, całe okablowanie. Został też założony silniczek krokowy na dolot gazu oraz czujnik temperatury na reduktorze.

Przy tych zabiegach przy okazji dowiedziałem się że sonda lambda w moim Audi jest nie sprawna. Tzn, chodziła ale przy pewnej dawce napięcie wieszała się i auto zalewało.

Po wymianie, została ustawiona mieszanka paliwowa na analizatorze spalin oraz instalacja została wyregulowana za pomocą komputera podczas jazdy auta.

Dodatkowo został rozwiercony mixer od LPG aby podawał tyle paliwa ile trzeba.

Różnica jest kolosalna, auto nie jest zamulone. Podczas testów na A2 nie zauważyłem różnicy między LPG a PB. Dodatkowo auto zeszło ze spalanie do 12,5 litrów po mieście i 10 litrów w trasie :D

Za całą imprezę zapłaciłem 650 zł ale było warto. W tej cenie dostałem również nową sondę.

Dodatkowo były posprawdzane wszystkie inne czujniki w aucie, wyczyszczona odma która była mocno zabrudzona szlamem z oleju. Wszystko szczelnie poskładane do kupy.

I od tamtej pory mam spokój z wtryskiem mechanicznym w moim Audi oraz ze spalaniem.

Czekam aż się zrobi ciepło aby poprać środek bo jest mocno zabrudzony oraz wprowadzić drobne zabiegi kosmetyczne auta z zewnątrz m.in zmiana grilla oraz naprawienie tylnej półki która się nie blokuje.

Zrobiłem lepsze zdjęcia abyście mogli dokładnie obejrzeć mój egzemplarz i mam nadzieję że spotkamy się na tegorocznym Zlocie w Sławie ;)










_________________
FIAT COUPE 2,0 16V 139KM
     assistance   Moneta
 
 skype
 
shwax 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 253
Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 25-03-2013, 13:45   

Lasgo07 napisał/a:
Okazało się że mam założoną instalację I generacji która nadaje się tylko do samochodów na jednopunkcie.


Ja bym powiedział, że nawet tam się nie nadaje. Jedynie do gaźnika założyłbym coś takiego. Cała reszta to II gen albo sekwencja ;)

Dobrze, że w końcu doprowadziłeś jakieś auto do ładu, a nie hop w kolejny wózek ;D Podoba mi się to audi, choć te brewki i grill... no cóż, jak kto lubi. Jeszcze pozbyłbym się tego pseudo drewna z kierownicy. Lepiej dołożyć trochę i zainwestować w obszycie jakąś ładną skórką. Bezawaryjności życzę :)
_________________
Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94
  
 
n-e-o 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 332
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-03-2013, 21:28   

Jest malinowo!!! :) Ciesze sie, że gazik udało sie ogarnąć ;) A pisałem, że spalanie sporo spadnie. Spala prawie tyle co moja Vectra na sekwencji :lalala:
Super. Dbaj, bo naprawde zacne autko. Nad przodem bym popracował 8)
_________________
Był:
Fiat Tipo 1.6 KAT (1990r)...
Opel Astra 1.6 @ 2.0 (1993r)
Jest:
Vectra B 2.0 16V LPG Lovato
(1998r)

Gość, Twoje auto jest najładniejsze :)
  
 
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 26-03-2013, 00:42   

Nie chce zle wrozyc,ale w nowej konfiguracji wzrosnie pewnie zapotrzebowanie na PB wiec koszty jazdy w sumie(PB+LPG) moga sie okazac takie same lub nawet wyzsze...niz do tej pory...
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
n-e-o 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 332
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 26-03-2013, 12:22   

shagger78 napisał/a:
Nie chce zle wrozyc,ale w nowej konfiguracji wzrosnie pewnie zapotrzebowanie na PB wiec koszty jazdy w sumie(PB+LPG) moga sie okazac takie same lub nawet wyzsze...niz do tej pory...

Czemuż to? :)
_________________
Był:
Fiat Tipo 1.6 KAT (1990r)...
Opel Astra 1.6 @ 2.0 (1993r)
Jest:
Vectra B 2.0 16V LPG Lovato
(1998r)

Gość, Twoje auto jest najładniejsze :)
  
 
 
Lasgo07 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1802
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 26-03-2013, 15:58   

shagger78, Zapotrzebowanie na Pb zmalało ponieważ została wymieniona sonda lambda oraz ustawiona została mieszanka na analizatorze. Dodatkowo instalacja ustawiona jest aby wskakiwała na gaz przy temp. płynu 25 stopni. Czyli wyjeżdżam z garażu za bramę i auto się przełącza przy temp. powietrza -2 stopnie. Audi to bardzo ciepłe auta, szybko się nagrzewają w przeciwieństwie np do VW lub Seatów.

Po zatankowaniu benzyny za 30 zł wcześniej starczało mi to na 2 odpalenia auta rano jak zimne. Teraz jeżdżę na tym tydzień już/ Poza tym nie martwię się że trzeba auto przełączyć ręcznie na LPG ponieważ robi się to samo :D
_________________
FIAT COUPE 2,0 16V 139KM
     assistance   Moneta
 
 skype
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 26-03-2013, 19:23   

Lasgo07, a no to spoko.Widze ze trafiles do gaziarza z ,,glowa" Gdzie tacy sa?
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Lasgo07 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1802
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 26-03-2013, 20:50   

shagger78, w miejscowości Chmielewo 10 km od Pułtuska w stronę Ostrołęki.
_________________
FIAT COUPE 2,0 16V 139KM
     assistance   Moneta
 
 skype
 
n-e-o 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 332
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 26-03-2013, 21:58   

Lasgo07 napisał/a:
Chmielewo 10 km od Pułtuska w stronę Ostrołęki.

O ile regulacje jakoś ogarniają, to np. montaż lpg (w moim przypadku sekwencja Lovato) i obchodzenie sie z autem klienta pozostawia wiele do życzenia :sciana: :red_kartka:

Taka antyreklama...

Mam nadzieje, że teraz jeździ sie przyjemniej niż na I generacji :lalala:
_________________
Był:
Fiat Tipo 1.6 KAT (1990r)...
Opel Astra 1.6 @ 2.0 (1993r)
Jest:
Vectra B 2.0 16V LPG Lovato
(1998r)

Gość, Twoje auto jest najładniejsze :)
  
 
 
Lasgo07 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1802
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 26-03-2013, 23:10   

n-e-o, Nie wiem ale wielu ludzi sobie chwali. Poza tym pracuje tam mój znajomy który w szczególności przyłożył się do pracy nad moim Audi.

P.S. Dlaczego zdecydowałeś się na Lovato ? Trzeba było brać Stag 4. Moja siostra ma w Punto i nie narzeka. Dodatkowo w trasie pali jej 6,5 litra LPG na 100 km. A silnik 1,2 75 KM i też u nich zakładane.
_________________
FIAT COUPE 2,0 16V 139KM
     assistance   Moneta
 
 skype
 
n-e-o 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 332
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-03-2013, 09:30   

Lasgo07 napisał/a:
Dlaczego zdecydowałeś się na Lovato ? Trzeba było brać Stag 4. Moja siostra ma w Punto i nie narzeka. Dodatkowo w trasie pali jej 6,5 litra LPG na 100 km. A silnik 1,2 75 KM i też u nich zakładane.

Bo za te pieniądze miałbym STAG 4 w okrojonej wersji i z gorszej jakości wtryskiwaczami, co nie bardzo mi odpowiadało. Nie narzekam na prace instalacji. Jedynie na jej montaż (wiercenie w nie zdjętym kolektorze ssącym pod wtryski, nie podłączone podciśnienie od PB). Do tego uszkodzony (zbity) kierunkowskaz i z tego co widziałem 'próby' auta przez młodych pracowników. Spalanie na trasie ok. 8L/100km przy mocy 136KM i masie własnej auta 1300kg +/-. Bardzo mi to odpowiada.
Nie mam tam znajomego, dlatego potraktowali mnie jak zwykłego 'klienta'...

Kończe OT 8) Jak coś FB, GG, PW ;)

** Dodano: 05-04-2013, 20:53 **
Coupe`ta w końcu widziana na żywo :)

Szczerze?
Bardzo mi się podoba to wozidełko. Drzwi bez ramek. Wnętrze. Ogólny wygląd. SUPER!!!! Grill już zmieniony, także jest znacznie lepiej. Tak trzymaj LASGO!!!
_________________
Był:
Fiat Tipo 1.6 KAT (1990r)...
Opel Astra 1.6 @ 2.0 (1993r)
Jest:
Vectra B 2.0 16V LPG Lovato
(1998r)

Gość, Twoje auto jest najładniejsze :)
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load