|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Nowy parownik |
Autor |
Wiadomość |
dario1550
Dołączył: 19 Paź 2012 Posty: 122 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 06-02-2013, 20:56 Nowy parownik
|
|
|
Zrobiłem tak jak mi poleciliście, czyli zamontowałem nowy parownik. Jest to jakiś zamiennik PALACAR, założyłem go z 2 powodów, po pierwsze jest tani (160zł) a po drugie, ojciec ma też w audi już kilka lat i sprawuje się super. I teraz do rzeczy. Po założeniu było wszystko super, palił na dotyk i trzymał super obroty. Po 100km zaczęły świrować obroty, ale przestały. I teraz przy 200km zaczął dłużej kręcić na zimnym (odpalanie na LPG) a na ciepłym pali na dotyk. Oraz obroty też świrują. Czy taki nowy parownik musi jakoś się "dotrzeć"? Nie wiem, muszą się ułożyć membrany czy coś ? Albo jaki inny może być powód tego świrowania z obrotami i paleniem? |
_________________ Kupię zamek kierowcy do T/T |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 06-02-2013, 22:43
|
|
|
dario1550, po zmianie parownika konieczna regulacja gazu ... Po przejechaniu z tego co pamiętam 1000 km kolejna regulacja |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
shwax
Pomógł: 8 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 253 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 06-02-2013, 22:56
|
|
|
dario1550, nówka parownik a Ty przy temperaturach oscylujących wokół 0 st. odpalasz auto z LPG? Czy naprawdę kilka litrów wachy w miesiącu, tak żeby odpalić auto i żeby złapało jakąkolwiek temperaturke to aż tak dużo? Poza tym, tak jak koledzy piszą, po założeniu nowego parownika konieczna jest regulacja. Dodatkowo po przejechaniu pewnej ilości km, gdy "membrany już się ułożą" zapewne będziesz musiał jechać na regulację raz jeszcze, bo okaże się, że auto będzie miało problemy z obrotami, złapie muła, zacznie więcej palić itd. itp. Większość zakłada, że będzie to ok 1000km, ale znam przypadki, że trzeba było jechać nawet wcześniej, a niektórzy mogli pozwolić sobie na późniejszą wizytę, bo na pierwszy rzut oka było wszystko ok. Niemniej jednak regulację warto zrobić, choćby dla świętego spokoju. |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94 |
|
|
|
|
dario1550
Dołączył: 19 Paź 2012 Posty: 122 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 07-02-2013, 14:22
|
|
|
Zakładał gaziarz, ale wyjechał teraz na tydzień i nie mam z nim kontaktu bo nie odbiera telefonu. Wiem to brzmi podejrzanie ale to mój znajomy także spokojnie po założeniu coś tam pokręcił ale chyba tylko obroty i tyle. Czyli wystarczy regulacja? Teraz zauwazyłem że jak włącze zapłon 2 razy, napompuje więcej gazu to dobrze odpala ale jak ruszę, zrobie z kilometr i puszczę gaz to gaśnie, aż do złapania temperatury, to chyba wtedy zamarza tak?
** Dodano: 07-02-2013, 19:37 **
A teraz całkiem się zmieniło, samochód dostał co prawda zdrowe kopyto, ale kopci jak cholera, i chleje z 15 litrów. |
_________________ Kupię zamek kierowcy do T/T |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|