|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
wolne obroty |
Autor |
Wiadomość |
maro.marek
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 137 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-12-2007, 16:15 wolne obroty
|
|
|
witam! mam tipo 2.0 8v iproblemy z jazdą naPB. nie mam wolnych obrotów, autko chodzi nie równo dym z rury czarny i brak mocy na wlnych obrotach gasnie |
_________________ maro.marek |
|
|
|
|
tad42
Dołączył: 09 Maj 2006 Posty: 93 Skąd: Kalisz
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 04-12-2007, 14:56
|
|
|
Jesli masz silniczek na wtrysku to sprawdz silniczek wolnych obrotow, czyli tzw. krokowiec, u mnie jest podobnie tylko obroty czasami dochodza do 2000 na luzie i wiem,ze to krokowiec,bo bylem u mechanika, ktory stwierdzil,ze lepiej gdy obroty wzrosna nizby mial gasnac (tez mi odkrycie hehe)... |
_________________ tp |
|
|
|
|
GrzesiekK
Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 146 Skąd: podkarpackie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 04-12-2007, 15:26
|
|
|
maro.marek odpowiedz jest prosta koszt około 25 zł. na 100% jest to czyjnik cieczy chłodzącej ten niebieski na dwa piny. Nierówna praca i dym to dlatego ze pracuje na 3 gary. Znajduje się on po prawej strony silnika obok termostatu.
Panie tad42 w silnikach 2.08V niema silnika krokowego jest elektrozawór znajduje sie on miedzy silnikiem a akumulatorem dochodzi do niego dwa węże o srednicy ok. 2,5 cm i wtyczka na dwa piny.
Ale za twoje problemy maro.marek odpowiada tylo ten czyjnik poprostu podaje zły opór i komputer odbiera dane ze silnik jest ciepły i nie włącza ssania i dlatego gaśnie. |
|
|
|
|
maro.marek
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 137 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 04-12-2007, 22:38
|
|
|
GrzesiekK wymieniłem ten czujnik (coprawda używka i niesprawdzony),zrobiłem reset kompa i NIC. jakiś nowy pomysł |
_________________ maro.marek |
|
|
|
|
GrzesiekK
Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 146 Skąd: podkarpackie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 05-12-2007, 07:40
|
|
|
Sprawdz jeszcze wszystkie wężyki od podciśnienia i EGR-u, wąż od przepustniczy do elektrozaworu brak obrotów może być spowodowany pęknęciami na tych weżykach, weżyk od czyjnika ciśnienia w kolektorze dolotowym (map sensor) też moze być uszkodzony i bedą takie objawy z obrotami. Co do dymienia to sprawdz ciśnienie na tłokach, sprawdz kable od wysokiego napięcia, świece. A następstwem dymienia z rury moze być uszkodzenie sondy. Jak masz miernik uniwersalny z możliwością zmierzenia temperatury to sprawdz ten czujnik niebieski od wody. Sprawdz też czujnik zasysanego powietrza on też daje dane do kompa i ten moze pracować w trybie awaryjnym. Silniki 2.0 8V są bardzo wytrzymałe tylko mają jedna wade podciśnienie.
** Dodano: 05-12-2007, 07:42 **
Napisz jeszcze co wymieniłeś |
|
|
|
|
maro.marek
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 137 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-12-2007, 18:32
|
|
|
poczekam na twoje materiały i zaczne od wyeliminowania podcisnienia dopiero bede szukał dalej |
_________________ maro.marek |
|
|
|
|
GrzesiekK
Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 146 Skąd: podkarpackie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 09-12-2007, 16:20
|
|
|
Wysłałem je w czwartek priorytetem wrazie czego pytaj. |
|
|
|
|
maro.marek
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 137 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-12-2007, 10:24
|
|
|
pocisnienia prawie wszystkie podpiołem znalazlem jeszcze blad w podpieciu wtryskiwacza pozostalo tylko podcisnienie idace od gardzieli przepustnicy(z przodu auta) do napisałes odmy,a ja nie moge znalesc krućca przy odmie zeby go tam wcisnac. efekt juz widac autko chodzi lepiej ale ssanie jeszcze trzeba dopracowac |
_________________ maro.marek |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-12-2007, 13:45
|
|
|
maro.marek, a jak spalanie? nadal rodem z Ziła? |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
maro.marek
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 137 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-12-2007, 23:40
|
|
|
ostatni wynik 27 lpg ,dużo ale lepiej niż ostatni pomiar (50 l) ale teraz autko jezdzi jak rakietka.dzisiaj ustawiłem CPP została wymiana sondy i dalej brak pomysłów
** Dodano: 13-12-2007, 16:57 **
kolejny wynik spalania 28 litrów lpg
** Dodano: 14-12-2007, 13:10 **
wymiana sondy dokonana wynik 26litrów LPG
** Dodano: 30-12-2007, 15:08 **
jutro wymieniam kable ,swiece ,palec i kopulke moze to cos pomoze |
_________________ maro.marek |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|