Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
spadek obrotów silnika + szarpanie + brak reakcji przepustyn
Autor Wiadomość
Doodi 



Wiek: 35
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 20
Skąd: Kożuchów
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 11-04-2008, 18:05   spadek obrotów silnika + szarpanie + brak reakcji przepustyn

Witam wszystkich użytkowników fiatów...

Mam problem tego rodzaju że auto po zapaleniu posiada obroty bliskie 1000 rpm natomiast gdy stoję na światłach obroty gwałtownie spadają i silnik gaśnie. Sprawdzałem pompę paliwową, wymieniłem silniczek krokowy ale problem dalej sie pojawiał... co dziwniejsze po jakimś czasie auto nie reagowało gdy dodawałem gazu, zatrzymywał sie przy 3500 rpm, a jeśli wcisnąłem gaz w podłogę momentalnie zwalniał i sie dusił lub szarpał. Co ciekawe powolne i pulsacyjne dodanie gazu pozwala przekroczyć granice 3500 rpm ale taka jazda jest niezwykle uciążliwa. Walczyłem z tym na wszelkie sposoby, wymieniłem świece, resetowałem komputer, wymieniłem filtr paliwa... skończyły mi sie pomysły co do przyczyn tych dziwnych zachowań wiec zwracam sie o do was o pomoc. Jeśli ktoś posiadał podobny problem i jest w stanie to wytłumaczyć proszę o odpowiedź :?:

Tipo 92' 1,6ie AGT (sorki za pomyłkę)
  
     assistance   Moneta
 
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 11-04-2008, 19:38   

Kolego, umieściłeś posta "trochę" w nieodpowiednim miejscu (ten post pasuje raczej do "Dział Techniczny » Elektryka i Elektronika » Układ zapłonowy, układ zasilania paliwem, osprzęt silnika").
Dobrze by było aby któryś moderator przeniósł posta w odpowiednie miejsce.

A wracając do tematu, to ja bym powiedział że to wina kompa, ale można dla pewności sprawdzić jeszcze czujnik położenia przepustnicy oraz czujnik temperatury (ten który podaje sygnał do kompa). Napisz jeszcze co to za silnik posiadasz.

** Dodano: 12-04-2008, 08:28 **
He, he. Widzę że już przeniesiony temat :)
Nie ma to jak Nasi moderatorzy :) nie to żebym się podlizywał ;D
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
Wasabi 
witamy nowego


Wiek: 37
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 1
Skąd: Radzyń Podlaski
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 02-05-2008, 12:30   

Znam ten ból. :?
Mam nadzieję że wkrótce ktoś zajmie się tym postem, a narazie :sciana: :sciana: :sciana: i do przodu
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load