|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Wolno spadające obroty?? Nie mam pojęcia. |
Autor |
Wiadomość |
Michu
Wiek: 37 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 87 Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 23-04-2008, 23:52 Wolno spadające obroty?? Nie mam pojęcia.
|
|
|
Witam kolegów, rzadko tu bywam ostatnio niestety ale ktoś mi moze pomoże. Jak silnik sie troszke rozgrzeje to po puszczeniu gazu na luzie obroty dość wolno spadają od około 2tyś obrotów w dół praktycznie mija z 10sek aby doszły do tysiąca. Nie wiem w czym może być problem. Jest co raz gorzej co raz wolniej opadają od 3tyś w dół jest ok ale jak dojdą do 2tyś jakby zaczynały się zatrzymywać. Po przepustnicy patrzyłem że to nie linka raczej, w czym może tkwić problem?? Lewe powietrze gdzieś?? czy jak?? Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź. |
_________________ Był Fiat Tempra 1.6SXi.e SW + gaz
Jest Alfa Romeo 155 2.5 V6 92r + sekwencja
Co by nie było zawsze do przodu ... |
|
|
|
|
n-e-o
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 332 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-04-2008, 11:27
|
|
|
Hmm...na zimnym silniku działa tzw. automatyczne ssanie. Wtedy obroty dochodzą do ponad 2 tyś i jak się silnik rozgrzewa to spadają do ok. 800. Za to chyba jest odpowiedzialny silniczek krokowy, ale nie jestem pewny. On napewno reguluje wysokość wolnych obrotów.
Heh...mnie właśnie padł i nie mam wolnych. Po zapaleniu silnika auto nie trzyma obrotów, tylko leci na łeb na szyje do 0, aż gaśnie. Silniczek krokowy już zamówiony. Teraz czekam na przesyłke |
_________________ Był:
Fiat Tipo 1.6 KAT (1990r)...
Opel Astra 1.6 @ 2.0 (1993r)
Jest:
Vectra B 2.0 16V LPG Lovato (1998r)
Gość, Twoje auto jest najładniejsze |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-04-2008, 11:38
|
|
|
Michu, silniczek krokowy można profilaktycznie przeczyścić a wg mnie poleciał ci czujnik temperatury cieczy - ten z niebieską wtyczką. sprawdź jego oporności. |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
Michu
Wiek: 37 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 87 Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 24-04-2008, 23:05
|
|
|
Witam. Dzięki za odp. wg mnie to raczej nie silniczek krokowy, bo on obroty trzyma po odpaleniu daje około 1200obr/min, jak sie rozgrzeje oscylują między 800 a 1000 nie wiem dokładnie bo mam digitala ;/;/ . Jak na silniczek to dość dziwny objaw bo jak jest zimny to spadają wporządku, jak sie lekko rozgrzeje to od wyższych do 2tyś jest ok a później coś mu się je.. Sprawdzę ten czujnik jak pamiętam on jest w kolektorze ssącym w kierunku kabiny, kiedyś go sprawdzałem był ok, ale to było kiedyś, ciekawe czego jeszcze moga być to objawy. Kompresja jest zaje.... wiec to raczej nie wina marnego sprężania. Nie wiem po pracy zerkne ale to dopiero w sobote jak dobrze pójdzie. |
_________________ Był Fiat Tempra 1.6SXi.e SW + gaz
Jest Alfa Romeo 155 2.5 V6 92r + sekwencja
Co by nie było zawsze do przodu ... |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-04-2008, 19:18
|
|
|
tu masz dane czujnika |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|