|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Wyscigi |
Autor |
Wiadomość |
Krzychu
Wiek: 40 Dołączył: 03 Gru 2004 Posty: 159 Skąd: Koło / Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 26-02-2006, 17:57
|
|
|
Widze, ze kolega marcinwodnik ma sporo samochodow w rodzinie. Wszystkie sa Twoje ? Najlepsza jest ta Syrena 105, mozesz zamiesc fotki na forum? |
_________________ Projektowanie stron www
Forum Renault Megane
Fiat Tipo 1.4 ie+LPG '89
Renault Megane 1.9 dTi '98 |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 26-02-2006, 18:28
|
|
|
marcinwodnik, a nawiaze do pytania. Tempra 2.0 vs twoj Ford 1.6 16V.
Kto lepszy? |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
marcinwodnik
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 353 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 26-02-2006, 20:53
|
|
|
Witam !!
Wiec tak :
Do Krzysia:
Ja formalnei zadnego auta nie mam, po co oplacac wysokie ubezpieczenie bez znizek, jezdze tempra , fordem focusem z czego tempra najwiecej. Syrena jak narazie wiecej stoi niz jezdzi ale do czasu
Miszko:
Szczerze dwoch epok nie mozna porownac to tak jakbym mial porownywac sexi 35 tke, z sexi 18 stka a serio za tempra 2.0 ( silnik po remoncie kapitalnym ) przemawia duza elastycznosc i dosc krotkie przelozenia skrzyni biegow. Focus... z tempra jedzie rowno dopoki docusem jada max 2 osoby powyzej nawet z zaladowana tempra nie ma szans. Silnik 1.6 16 jest zaprzeczeniem elastycznosci zrobiono zbyt dlugie przelozenia ich jedyna zaleta to genialna cisza w srodku pojazdu. wrazenia z przyspieszenia wyobraz sobie tak::
Jedziesz 80 km/h na 3 biegu wciskasz do dechy, nagle puszczasz gaz czekasz ok 1 lub 2 sekundy, i pelen rebel znow..w temprze szarpnie jak diabli w focusie nawet nie poczujesz.. Mysle ze to porownanie troszke obrazowo przedstawia jak i obiektywnie te dwa pojazdy. Focus w miescie pali ok 13 litrow, tempra 15. Zalety focusa to zawieszenie dobre hamulce, do dynamicznej jazdy minimum 4 000 RPM i machanie lewarkie mskrzyni biegow, Dzwiek silnika przyjemny nie natarczywy. Oogolnie silnik 1.6 jest fajny do maista badz wypadow w 2 osoby za miasto. Tempra 2.0 samochod rodzinny wygodny elastyczny. Jesli jakies pytania to piszcie
To ALL:
Zdjecie syreny jedno zachwile zamieszcze w dziale pochwal sie czy jak mu tam, reszta zdjec jelsi chcecie pewnie pod koniec tego tygodnia zrobie jej sesje zdjeciowa |
_________________ Pozdrawiam,
Marcin
Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!
<Baby są kochane!!>
Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980 |
|
|
|
|
Chiquita
Wiek: 37 Dołączył: 16 Paź 2005 Posty: 502 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 26-02-2006, 21:02
|
|
|
ej a ja mam pytanie z troche innej beczki....Ile pójdzie tempra 2.0?? |
_________________
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 26-02-2006, 21:06
|
|
|
Marcin, a tak jak bys postawil Tempre i Focusa i poscigal sie na rownolegle, to co wygra? Pojemnosc, czy technika?:) |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
marcinwodnik
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 353 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 26-02-2006, 21:22
|
|
|
Miszko :
Zakladajac ze to samo paliwo , to samo obciazenie ( osoby , ewentualny bagaz). Zakladamy ze krecimy silniki do konca wlacznie z chamskim puszczeniem sprzegla, bardzo szybka zmiana biegow to wygra tempra. No mojej temprze nigdy tego nei sprawdzalem i niechce sprawdzac. Moja wloszka ma napawany wal korbowy. Ten silnik moze dlugo dlugo pojezdzic ale zbyt wysokie obroty moga mu skrocic zywotnosc, skoro to wloszka wiec kobieta, jesli kobieta bede szanowal jak kobiete a serio szkoda mi silnika. Odczuwalnie z tego jak jezdzilem moja 2.0 po remoncie 200km/h powinna isc spokojnie. Latem 5 osob, pelen bagaznik wyprzedzanie do 160 km/h nie stanowil ozadnego problemu.
[ Dodano: 26-02-2006, 20:23 ]
wygraja umiejentonosci kierowcy,moment czyli parametry czyli technika |
_________________ Pozdrawiam,
Marcin
Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!
<Baby są kochane!!>
Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980 |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 03-03-2006, 17:23
|
|
|
Kamilbanan napisał/a: | ej a ja mam pytanie z troche innej beczki....Ile pójdzie tempra 2.0?? |
A jakie to ma znaczenie? U nas najważniejsze jest przyśpieszenie... Przecież nie polecisz nigdzie Vmaxem, nie ma takich dróg.
Myśle, że wygrała by Tempra. Nie wiem co to znaczy chamskie puszczanie sprzęgła, a kręcenie silnika do końca (do odcinki) nie ma sensu. Ja nieraz przycinam się na swiatłach z innymi autami, też 2.0 8v, i muszę powiedzieć że ona często zaskakuje innych! Można powiedzieć że jest cichociemna!
Ja do tego zdjąłem oznaczenia silnika z auta i często jak staje na światłach, patrzymy na siebie z potencjalnym rywalem, to każdy sobie myśli o "małolat pewnie ma 1.4 i się jara. Trzeba go objechać." No i niestety, albo stety często mają problemy.
Jakiś czas temu z paskiem TDI (110 konnym oczywiście) się złapałem ale obaj odpusciliśmy bo był ostry winkiel, poźniej natężony ruch, ale na pierwszych dwóch biegach byłem lekko z przodu!
A całkiem ostatnio objechałem Mondeo tdCi!
[ Dodano: 03-03-2006, 17:27 ]
Oczywiście mówimy o godnych rywalach |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
marcinwodnik
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 353 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 03-03-2006, 17:37
|
|
|
Witam !!
Osiagi silnika 2.0 tempry sa naprawde dobre biorac pod uwage lata jego konstrukcji. Co do puszczania sprzegla dobre osoiagi t otakze szybka zmiana biegow ( trzeba sobie zdac pytanie czy rzeczywiscie chce wykorzystac max osiagi samochodu jakie on moze z siebie dac czy nie ?) przeciez czas w jakim jest wciskane sprzeglo i puszczane + zmiana biegow to na oko ( jak jezdzilem astra 1.4 16v zastepcza ) ok 1 sekundy ( biorac pod uwage ze na maxa auto wykorzystuje ). Co do predkosci obrotowej to ona wynika z charakterystyki dzialania silnika benzynowego. Tak samo jak silnik benzynowy ma dosc niskie spalanie przy zachowaniu ok 2/3 obrotow z maksymalnego przedzialu obrotowego walu korbowego do zmiany biegow ( sprawdzone np. ford focus 1.6 16v ). Co do silnikow diesla nowoczesnych oczywiscie ( one tez wymagaja obrotow a nie 1900 rpm, jak wszyscy mysla i idzie jak burza one nadrabiaja swoja sprawnoscia c ow przelozeniu na zestopniowanie skrzyni biegow ( mam na mysli sprawny silnik i doladowanie jego tez sprawne ) to auto benzynowe o podobnych gabarytach i aerodynamice jak to z silnikiem diesla o mocy takiej samej zalozmy bedzie zmuszone to utrzymywanie skrajnie wysokich predkosci obrotowych aby dorownac przeciwnikowi zwlaszcza jesli te auta obciazymy... |
_________________ Pozdrawiam,
Marcin
Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!
<Baby są kochane!!>
Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980 |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 03-03-2006, 18:07
|
|
|
W dislu wszystko zależy od charakterystyki momentu obrotowego! Tam cały moment dostępny jest już od powiedzmy od 2500rmp biorąc pod uwagę ze jest go powiedzmy 250nm to zapylają one bardzo przyjemnie.
A u nas w benzynowych wolnossaących silnikach jest go mniej o 100nm. Zreszną what ever..
A co do zmiany biegów masz rację... Zajmują one chwile. A żeby zmienić szybko bieg oczywistym jest, że trzeba również szybko wcisnąć sprzęgło.
Fajną zabawką jest short-shifter, ale to inna bajka!
[ Dodano: 03-03-2006, 18:09 ]
PS. Marcin powstawiaj interpunkcję i popraw post, bo ciężko się go czyta, nie mówiąc o natychmiastowym zrozumieniu! |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
marcinwodnik
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 353 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 03-03-2006, 18:15
|
|
|
Witaj !
Co do P.S z matury mialem 5 z polaka a serio to poprostu brak czasu szybko pisze bo staram sie odpowiedziec wyczerpujaco a do kompa siadam z doskoku. wracajac do diesla oczywiscie ze od momentu obrotowego ale jeszcze trzeba spojrzec na charakterystyke przebiegu maksymalnej mocy tego silnika. Masz racje przyspiesza calkiem przyjemnie ale jesli mowimy o sciganiu sie to mowimy o maksymalnym przyspieszeniu ( a kiedy silnik osiaga maksymalne osiagi wiadomo ) ( jesli mamy zamiar serio sie scigac, w przypadku zabawy to przyjemne przyspieszanie starczy zupelnie ) Nasz przeciwnik tez musi chciec sie serio scigac! |
_________________ Pozdrawiam,
Marcin
Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!
<Baby są kochane!!>
Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980 |
|
|
|
|
Chiquita
Wiek: 37 Dołączył: 16 Paź 2005 Posty: 502 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 03-03-2006, 18:16
|
|
|
Ja tam nie zaczęsto z kimś ścigam się z pod świateł, ale jak już to zazwyczaj wygrywałem. Był też przypadek że przegrałem, ale ziom w omedze podobnie jak Raku zdjoł naklejki jaki ma silnik...No i okazało się że miał 2.5 V6. No i trza przyznać że odjechał....A normalnie to ścigam się z 1.6 i 1.4 rzadko z 2.0 a powodem tego jest że mało dwulitrówek spotykam....No a jak odchodzi moja temperka to trza zapytać się WOLFSHADOW'a.....on się przekonał |
_________________
|
|
|
|
|
marcinwodnik
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 353 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 03-03-2006, 18:34
|
|
|
Wszytsko trzeba robic z glowa poprostu. Jesli chce sie serio scigac musze sie liczyc ze przeciazam silnik, uklad przeniesienia napedu co dalej daje koszty koszty zwiazane z wyzsza usterkowoscia ( np. pompa wody ) jak i stanem technicznym jednostki napedowej. Trzeba to wszytsko wywarzyc czy czasem dla tych kilkunastu sekund nie odpuscic i isc sobie buty kupic to takie moje skromne spostrzezenie. Natomiast mzona sie przekonac na stronach eurpejskiego funduszu europejskiego ( tam sa auta w licytacji do odkupienia ) w jakim stanei sa czesto auta mimo 50 tys km np. zwiekszony przedmuch silnika. Uwzam ze trzeba spojrzec na plusy i minusy wszytskiego. W moim samochodzie po remoncie silnik i prawidlowym dotarciu bylo nagroda zadne zurzycia i tak jest do teraz oleju. Wiem ze mam napawany wal i sie nei dam sprowokowac do wyscigow tym autem ( chodzi mi o krecenie silnika ) poniewaz niechce mu skracac zywotnosci a samochod pracuje na siebie i ma tak pozostac. Odwdziecza mi sie jak narazie dosc nikla awaryjnoscia. ( odpukac ) ...ehhh znow duzy teskt jeszcze za jakiegos pisarza mnie wezmiecie..ja lubie wiersze jak co
[ Dodano: 03-03-2006, 17:35 ]
mialo byc : Europejski Fundusz Leasingowy
[ Dodano: 03-03-2006, 17:37 ]
Prosze o przeniesinie tego watku np. do jakiegos nowego tematu 'wyscigi' czy cos' aby to mialo rece i nogi. A zostawic tylko informacje o skradzionym Renault Kangoo oki?
[ Dodano: 03-03-2006, 17:41 ]
Fajnie by bylo jakby w takich dyskusjach wypowiedzialy sie take nasze Nimfy klubowe serio serio... |
_________________ Pozdrawiam,
Marcin
Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!
<Baby są kochane!!>
Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980 |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-03-2006, 22:10
|
|
|
hehe, szkoda autka, to fakt, ale i tak i tak z czasem się części spsują a raz do czasu aż miło się pościgać ze świateł z jakimś dresem
a nawet 1.6 chodzi bardzo ładnie w sumie (dopóki coś nie nawala i osłabia ) i inne marki 2.0 może 'łyknąć', sprawdzane
co pewne - zmiana biegów duużo daje na przyspieszeniu i czasie
więc dobrze to przećiwczyć i też utrzymywać skrzynię w miłym stanie (a mi akurat ostatnio coś chyba wodziki przycinają )
jednak też prócz zużycia części (chyba to pomogło taki szybkie ruszania ostatnio by mi używka półoś szybciej padać zaczęła) , jeżdżąc jakiś czas gdy często ze świateł się pędziło spalanie też jest dość inne
ale raz na czas to aż miło |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
Chiquita
Wiek: 37 Dołączył: 16 Paź 2005 Posty: 502 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 03-03-2006, 22:17
|
|
|
unknown napisał/a: | a raz do czasu aż miło się pościgać ze świateł z jakimś dresem
|
Masz coś do dresów??
Ja tam częstośmigam w dresikach....i też lubie się ścigać, ale staram się ograniczać
Szkoda że nie jesteś z Łodzi bo pościgałbyś się wtedy z Dresem..... |
_________________
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-03-2006, 00:10
|
|
|
mmm ktoś uczulony, albo źle mnie odebrano...
albo mój błąd, przyzwyczajenie do negatynego określenia dres...
rozumiem, że niektórym wygodnie się tak jeździ/wygląda itp itd, to mnie akurat...
pisząc dres miałem na myśli nie sam w sobie ubiór ale całokształt pewnego gatunku ludzi co to niekoniecznie (ale często) ma dres ale minę, styl i inne takie tak 'z góry' nastawiony do innych w tym gdy patrzy na T/T i podobne na pasie obok.
Wiadomo, każdy czasem poszpanuje lekko czy coś tknie, ale patrząc na niektórych, ich zachowania i inne takie, styl... zresztą, co się będę rozpisywał...
chodziło mnie nie o urażenie Ciebie ani nikogo co tak po prostu lubi dres a o określenie pewnego gatunku a słowo 'dres' usisz przyznać w polszczyźnie jakoś się na takich przyjęło, choć może trochę mylnie i jest zbyt ogólne... ale tak jest... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
Zuzanna82
Wiek: 41 Dołączyła: 10 Paź 2005 Posty: 306 Skąd: Maryport, Cumbria
Województwo: Other
|
Wysłany: 04-03-2006, 07:55
|
|
|
marcinwodnik napisał/a: | Fajnie by bylo jakby w takich dyskusjach wypowiedzialy sie take nasze Nimfy klubowe serio serio... |
Spelniam owo zyczenie.
Jesli chodzi o mnie to mialam jeden raz taka sytuacje, ktora wyniknela raczej z mojej winy, a bylo to tak: Razu pewnego jak mialam auto moze ze 2-miesiace niecale i stanowil dlamnie problem jaki but mam na nodze (teraz ju nie mam tego problemu;)), a ze chodze w roznych dziwnych butach i tego dnia mialam wlasnie jedna z dziwniejszych par na nogach, ale przejdzmy do sedna (ta kwestie omowie sobie juz z madzia;)). Stojac na swiatlach podjechal jakis gosc niepamietam ale to chyba opel byl fakt faktem ze zdezelowany bo hmm "na moje oko" kupa rdzy nic wiecej;) jak zmienilo sie swiatlo i but zrobil swoje silnik zawyl i koles pomyslal co pomyslal, bo ja wyjechalam przed niego to on zmienil pas i w sumie nie pamietam juz dokladnie, ale byl moment ze prowadizlam (z gorki bylo;)) poczym koles zjechal na drug pas, ktory sie konczy skretem w prawo, chyba o tym niewiedzial bo wymusilchamsko wjazd na moj pas na wprost co mnie wkurzylo z lekka......ale ogolnie uwazam cala te sytuacje za calkiem zabawna:]
Ogolnie moje zdanie jest takie mam bardzo slaby silnik i zaluje ze nie patrzylam na moc kupujac auto, bo jak to kobieta kierowalam sie ogolnym wygladem (czyli zeby niebyl czerwony ani bialy:)) i stanem technicznym (tu akurat nie ja za to odpowiadalam). Mysle ze wybor byl sluszny, ale na dzien dzisiejszy irytuje mnie jego mala moc.... |
_________________ Trust The Girl!!
|
|
|
|
|
piotras
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 24 Lip 2005 Posty: 260 Skąd: Trzebnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 04-03-2006, 10:42
|
|
|
Ja ostatnio jezdze baaadzo powoli ze wzgledu na spalanie. Nie mam na razie kasy na taka zabwa. No chyba ze znajdzie sie osobnik, ktory mnie czyms zirytuje.... wtedy juz nie ma przepros i krece Tempre ile tylko sie da
eh chcialbym tak wymienic zawieche na sportowa, silnik na jakies 20vt i miec takie cichociemne auto, zeby niszczyc wszystkich z zaskoczenia. Jak na razie moge sobie tylko pomarzyc |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 04-03-2006, 13:12
|
|
|
Piotras też bym chciał żeby moje kombi było"cichociemne".I widzieć twarze koleśi w szoku.Ale też nie mam kasy więc turlam się powoli,chyba że mi ciśnienie ktoś podniesie to wtedy podłoga.A na szybkiej zmianie biegu można zyskać dość sporo.Nie raz koleś miał mocniejszą gablotke i mnie odjeżdzał,ale podczas zmiany biegu nadrabiałem i to sporo. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
marcinwodnik
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 353 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 04-03-2006, 16:06
|
|
|
Witam !
Nareszcie kobieta zabrala glos Co do dziwnych butkow to superowo jest jezdzic boso!! ( eh wczasy co to sie dzialo ). Co do spalania i predkosci to proponuje przyjac maksyme "Jezdzimy szybko i ekonomicznie" . Nawiazujac do wypowiedzi zuzanny to ja naprwade lubie jak kobieta prowadzi samochod a ja obok sobie spokojnie i grzecznie siedze.. to jest prawda zero ironi!
[ Dodano: 04-03-2006, 15:08 ]
Trust the girl forever |
_________________ Pozdrawiam,
Marcin
Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!
<Baby są kochane!!>
Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980 |
|
|
|
|
Stalin
Wiek: 37 Dołączył: 20 Lut 2006 Posty: 23 Skąd: Poznan
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 04-03-2006, 16:59 1.9TD
|
|
|
co co myslicie o tym? moze wytnie malca 650..:) ale tak na serio.. fajnie idzie ale po właczeniu turbinki.:) ponad 2000rpm.. Fiat Tipo 1.9TD ? wiemze dla kogos kto ma 2.0 bedzie smieszne to ze napisałem ze idzie ale cóz..:) |
_________________ Fiat Tipo 1.9 TD GT
http://www.fotosik.pl/pok...t681c6ifgb.html - w dieselku w dieselku..:) |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-03-2006, 17:27
|
|
|
marcinwodnik napisał/a: | przeciez czas w jakim jest wciskane sprzeglo i puszczane + zmiana biegow to na oko ( jak jezdzilem astra 1.4 16v zastepcza ) ok 1 sekundy ( biorac pod uwage ze na maxa auto wykorzystuje ) |
Marcin chyba trochę przesadziłeś z tą sekundą, przy naprawdę szybkiej zmianie biegów zajmuje ona ok 0,5s. Jeśli chcemy się ścigać to nie ma zmiłuj się ani dla sprzęgła i skrzyni ani dla silnika. Nie jest to zdrowe dla samochodu, ale przyjemności kosztują
Zuzanna82 napisał/a: | Ogolnie moje zdanie jest takie mam bardzo slaby silnik i zaluje ze nie patrzylam na moc kupujac auto, bo jak to kobieta kierowalam sie ogolnym wygladem (czyli zeby niebyl czerwony ani bialy:)) i stanem technicznym (tu akurat nie ja za to odpowiadalam). Mysle ze wybor byl sluszny, ale na dzien dzisiejszy irytuje mnie jego mala moc.... |
Dobrze Ciebie rozumię, nawet nie chodzi tu o jakieś szaleństwa na drodze, ale o sprawne manewry wyprzedzania innych
Po prostu mając zapas mocy jazda staje sie przyjemniejsza, często w trasie przy full załadowanym samochodzie brakuje "paru" kucyków. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
lincoln_
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lis 2005 Posty: 140 Skąd: Jelenia Góra
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 04-03-2006, 17:33 Re: 1.9TD
|
|
|
Stalin napisał/a: | co co myslicie o tym? moze wytnie malca 650..:)
|
Heh ty sie smiej z malcow... kiedys na dojazdowce jechalem za kumplem to ledwo go dogonic moglem:/
A co do wczesniejszych postow. Najlepsze do sportowej jazdy sa jak najwezsze buty o jak najcienszej podeszwie. Wtedy fajnie zmienia sie biegi no i mozna sobie bez problemu lewym butem pomagac w hamowaniu.
marcinwodnik -> co ty starem jechales by 1 s biegi zmieniac?
Wazna rzecza jest tez skok lewarka zmiany biegow. Bo np w tipo 1,4 to sie wiosluje a w skodzie kumpla to biegi prawie same wchodza. |
_________________ Z rajdowym pozdrowieniem Lincoln
BYŁ Fiat Tipo EVO II 1,4ie PMS Edition
www.rajdowy.info | gg#1135336
"Mamy swój świat, w którym...zapach palonej gumy" |
|
|
|
|
marcinwodnik
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 353 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 04-03-2006, 17:59
|
|
|
Witaj !!
Romano: Ja mowilem na oko a ulamkow sekund na oko nie umiem co do wyscigow napisalem ze naprawde sie scigac gdyz czesto jest tak ze wyscig wyglada tak : jeden dusi na V drugi na IV i mowie sobie ale mu dalem poszedl jak burza A tak wogole to wyscigi w miescie sa fajne ale to niebezpieczne i drogie .....
[ Dodano: 04-03-2006, 17:04 ]
lincoln : napisalem powyzej odpowiedz, jeszcze zauwaz ze kazda skrzynia inaczej pracuje a przy mocnym jej haczeniu badz oporze mozesz doprowadzic do jej rozwalenia ( kit ze skrzynia gorzej jak przez ten fakt stracisz panowanie nad autem itd.. ) skok lewarka jak skok prezycja jeszcze wazniejsza a Co do stara to mialo byc smiesznie rozumiem ? W takim przypadku skrzynia biegow ( jej skok ) w temprze ma sie nijak do skrzyni 4 z 125p 1300 chocby i poco te porownania ( zreszta skrzynia biegow opla jak i daewoo wszyscy znaja chyba ich zlety i wady ):) ....... |
_________________ Pozdrawiam,
Marcin
Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!
<Baby są kochane!!>
Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980 |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-03-2006, 18:29
|
|
|
marcinwodnik napisał/a: | Romano: Ja mowilem na oko a ulamkow sekund na oko nie umiem co do wyscigow napisalem ze naprawde sie scigac gdyz czesto jest tak ze wyscig wyglada tak : jeden dusi na V drugi na IV i mowie sobie ale mu dalem poszedl jak burza A tak wogole to wyscigi w miescie sa fajne ale to niebezpieczne i drogie ..... |
Marcin, ja tak się wymądrzam bo mam fajny wykresik prędkości w czasie z przyśpieszenia 0-100km/h, w którym ładnie widać ile zajmuje zmiana biegów.
A co do wyścigów, to rzeczywiście nigdy tak do końca nie wiadomo czy przeciwnik ciśnie na maksa. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
marcinwodnik
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 353 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 04-03-2006, 18:31
|
|
|
Witaj !
Romano podeslesz mi ten wykresik na priva a moze pokazesz go na forum ogolnie mysle ze wszyscy beda zadowoleni i chetnie go przeanalizuja !?
[ Dodano: 04-03-2006, 17:34 ]
Romano: mysle ze zgodzis sie zemna ze to maksymalne cisniecie a raczej pewnosc ze tak jest to jest tylko najczesciej przy zaplanowanych wyscigach ( ze scigamy sie i koniec ) a zadko przy najczestrzych 'wyscigach' czyli spotkaniu na szosie gdzies po drodze kogos tam |
_________________ Pozdrawiam,
Marcin
Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!
<Baby są kochane!!>
Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|