Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyscigi
Autor Wiadomość
Y@nek 


Wiek: 59
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 87
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 04-03-2006, 19:08   

marcinwodnik napisał/a:
Witam !!

Wiec tak :)

Szczerze dwoch epok nie mozna porownac to tak jakbym mial porownywac sexi 35 tke, z sexi 18 stka :)


Hmmmm :D odejde troche od motoryzacji i się spytam , czy według ciebie sex z 18-stką jest lepszy od sexu z 35-tką ??
Jeśli tak uważasz to się grubo mylisz , tu właśnie zachodzi odwrotność :D
_________________
Janek
Tempra SW 1,6 i.e.
     assistance   Moneta
 
 
marcinwodnik 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 353
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 04-03-2006, 19:12   

Witaj !

Hmm po pierwsze nie pisalem nic o sexie!! przeczytaj uwaznie ze zrozumieniem to co napisalem. Jesli na powiedzenie sexi kobieta sklada sie tylko sam sex to rzeczywiscie bardzo smutne. A kobieta moze byc madra ,inteligentna...itd poprostu niech bedzie kobieta a sprowadzanie jej do mianownika sexu uwazam za nikulturalne wobec naszej pieknej plci!

[ Dodano: 04-03-2006, 18:18 ]
A skoro juz piszesz o samym sexie z 18 , 30 stka itd.. i o odwrotnosci itd to naprawde licza sie umiejetnosci a nie metryka..( ktora potrafi kreslic tylko ogolny rys czlowieka jego przyrownanie do ogolu ) ale czeste wyjatki zawsze sie zdarzaja! A odpowiedziec na Twoje pytanie ( ktora sam napisales w zasazdie ) - nie zgadzam sie z Twoja opinia ( potwierdzone faktami ) z calym szacunkiem do Ciebie.
_________________
Pozdrawiam,
Marcin

Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!

<Baby są kochane!!>

Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980
     Moneta
 
 
Y@nek 


Wiek: 59
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 87
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 04-03-2006, 19:45   

marcinwodnik napisał/a:
Witaj !

Hmm po pierwsze nie pisalem nic o sexie!! przeczytaj uwaznie ze zrozumieniem to co napisalem. Jesli na powiedzenie sexi kobieta sklada sie tylko sam sex to rzeczywiscie bardzo smutne. A kobieta moze byc madra ,inteligentna...itd poprostu niech bedzie kobieta a sprowadzanie jej do mianownika sexu uwazam za nikulturalne wobec naszej pieknej plci!


WOW !! a coś się tak nabzdyczył , troche luzu :yawinkle:
_________________
Janek
Tempra SW 1,6 i.e.
     assistance   Moneta
 
 
marcinwodnik 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 353
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 04-03-2006, 19:46   

Ja tylko ladnie napisalem swoja opinie :) Teraz ty jestes w bledzie ;)

[ Dodano: 04-03-2006, 18:47 ]
A luzu mi nie brak tylko jeszcze trzeba miec troszke wyczucia :)
_________________
Pozdrawiam,
Marcin

Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!

<Baby są kochane!!>

Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980
     Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-03-2006, 19:51   

marcinwodnik napisał/a:
Romano podeslesz mi ten wykresik na priva a moze pokazesz go na forum ogolnie mysle ze wszyscy beda zadowoleni i chetnie go przeanalizuja !?

Nie ma sprawy.
Na wykresie widać dwa "załamania", pierwsze to jest właśnie zmiana biegu 1 na 2 a drugie z 2 na 3.
Jak widać wykres jest z Excel'a ale powstał na podstawie 1100 punktów pomiarowych :D
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
marcinwodnik 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 353
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 04-03-2006, 19:53   

Ciekawe , big thx i wkoncu na temat znow :) wiesz moze na jakim autku to bylo robione , czy srednia zwykla?

[ Dodano: 04-03-2006, 18:54 ]
sorry nie spojrzalem na gore fiat uno :)
_________________
Pozdrawiam,
Marcin

Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!

<Baby są kochane!!>

Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980
     Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-03-2006, 19:56   

marcinwodnik napisał/a:
Romano: mysle ze zgodzis sie zemna ze to maksymalne cisniecie a raczej pewnosc ze tak jest to jest tylko najczesciej przy zaplanowanych wyscigach ( ze scigamy sie i koniec ) a zadko przy najczestrzych 'wyscigach' czyli spotkaniu na szosie gdzies po drodze kogos tam

Dlatego ocenianie, który samochód jest szybszy, na podstaawie takich "przypadkowych" wyścigów może być złudne.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
marcinwodnik 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 353
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 04-03-2006, 19:58   

Jes;)
_________________
Pozdrawiam,
Marcin

Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!

<Baby są kochane!!>

Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980
     Moneta
 
 
Zuzanna82 



Wiek: 41
Dołączyła: 10 Paź 2005
Posty: 306
Skąd: Maryport, Cumbria
Województwo: Other
Wysłany: 10-03-2006, 09:32   

Okej to ja zadam takie pytanie: przy jakiej predkosci zmieniacie bieg z 4 na 5? bo ostatnio ktos mi powiedzial ze zaszybko wrzucam 5 i przy 70 km/h powinnam jechac na 4.
_________________
Trust The Girl!!
     Moneta
 
robson2720 



Wiek: 47
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 19
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 10-03-2006, 11:39   

[quote="Zuzanna82"]przy jakiej predkosci zmieniacie bieg z 4 na 5?[/quote
5 jezeli się nie spieszę i nie ścigam wrzucam nawey koło 60 km/h. Nie sądzę że 70 to za dużo. Wiadomo, że można wyżej kręcić silnik, ale jezeli przy niewielkich obrotach radzi sobie na wyższym biegu to nie ma to sensu. Oczywiście nie mówię o tym żeby jeździć na wyższych biegach przy małych prędkościach aż zaczną grać zawory. Mam LPG i na początku miałem ustawione przełączanie na gaz przy 2500 obrotów, ale musiałem zmienić, bo często się okazywało że nawet tego nie przekroczyłem i przez nieuwagę jeździłem cały czas na benzynce. Teraz jest 1900 obrotów i już przeskakuje. Podsumowując nie katuje auta za co odwdzięcza się znikomą awaryjnością mimo swoich 15 latek. :D
_________________
Fiat Tempra 2.0 ie cat
     Moneta
 
piotras 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 260
Skąd: Trzebnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 10-03-2006, 12:04   

Jak jade byle tylko sie toczyc to 70km/h moze byc na piatce. Natomiast jak juz trzeba przyspieszyc, to zdecydowanie za malo.
EDIT:
Normalnie zmieniam bieg na wyzszy gdzies kolo 3000rpm, a jak sie scigam to gdzies kolo 5000 (czasem wyzej :] )
     assistance
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 10-03-2006, 12:28   

Zuzanna82 napisał/a:
Okej to ja zadam takie pytanie: przy jakiej predkosci zmieniacie bieg z 4 na 5? bo ostatnio ktos mi powiedzial ze zaszybko wrzucam 5 i przy 70 km/h powinnam jechac na 4.

To zależy.
Jeśli spokojna jazda nieobciążonym samochodem z górki albo na płaskiej drodze to nie ma problemu, ale jeśli samochód jest napakowany albo duża górka to 5 jest za wysokim biegiem. Zuzanno musisz wyczuć samochód, jeśli juz ma dosyć i "nie jedzie" to nie ma go co męczyć tylko trzeba zredukować bieg.
Ja staram się nie jezdzić poniżej 2000obr/min, oczywiście oprócz 1 i 2 biegu.
Piątke wrzucam, przy spokojnej jeździe, w okolicach 80km/h
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
marcinwodnik 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 353
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 10-03-2006, 12:29   

Silnik powinien pracowac w takim przedziale obrotowym aby nie byl przeciazony. Bardzo zla rzecza jest takze jadac na na plaskiej drodze na V biegu ok 60 km/h wcisnac gaz do dechy wtedy tez silnik dostaje po uszach, zreszta najlepiej brac na sluch silnik sam mowi wszystko tylko on ma taki specyficzny jezyk :D ;)

[ Dodano: 10-03-2006, 11:29 ]
romano - napsialeismy prawie razem podobne wypowiedzi :D :)
_________________
Pozdrawiam,
Marcin

Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!

<Baby są kochane!!>

Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980
     Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 10-03-2006, 12:47   

marcinwodnik napisał/a:
romano - napsialeismy prawie razem podobne wypowiedzi :D :)

Bo rozumiemy "mowę" silnika ;)
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
marcinwodnik 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 353
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 10-03-2006, 13:10   

Dobrze prawisz :D :) ;)
_________________
Pozdrawiam,
Marcin

Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!

<Baby są kochane!!>

Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980
     Moneta
 
 
Chiquita 



Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 502
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 13-04-2006, 12:17   

No drodzy klubowicze zrobiło się względnie ciepło, a to zachęca do zabawy z samochodzikami. Ja zaczołem remontować swojego. Po poczynionych naprawach postanowiłem się zabawić... Na parkingu wykończyłem stare opony zimowe. Było przy tym sporo zabawy, a oprócz zabawy było też sporo pissssssssku i jeszcze więcej dymu( w późniejszym czasie będzie film).
_________________

     assistance
 
 skype
 
lincoln_ 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lis 2005
Posty: 140
Skąd: Jelenia Góra
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 17-04-2006, 18:31   

Kamilbanan napisał/a:
postanowiłem się zabawić... Na parkingu wykończyłem stare opony zimowe. Było przy tym sporo zabawy, a oprócz zabawy było też sporo pissssssssku i jeszcze więcej dymu( w późniejszym czasie będzie film).


Ja jezdze caly czas na zimowkach. No i w sumie kazde hamowanie to pisk. Tak samo na zakretach. Ale zauwazylem, ze po 30 minutach przypalania opon (zwykla jazda z hamowaniami, zakretami itp), nastepuje zmiana przyczepnosci. Gumy w miare cieple ale zamiast trzymania lekki skret czy lekkie hamowanie konczy sie piskiem i blokada kol. Do doopy;) Przednie w sumie juz sie skonczyly, teraz by trzeba bylo przelozyc tyl na przod bo one tez na dobicie...ale nikomu sie nie chce;) No nic, koncze posta i ide upalac hehehe;)
_________________
Z rajdowym pozdrowieniem Lincoln
BYŁ Fiat Tipo EVO II 1,4ie PMS Edition
www.rajdowy.info | gg#1135336
"Mamy swój świat, w którym...zapach palonej gumy"
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load