Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
O co chodzi??
Autor Wiadomość
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-08-2007, 21:31   O co chodzi??

Przeczytałem już chyba wszystkie tematy ukierunkowane w rozwiązaniu mojego problemu z moim tipkiem. Mam silniczek DOHC 1.6 mono wtrysk. Kupiłem go nie dawno w niemczech, i na trasie (1000km) zaczęła zapalać się kontrolka od wtrysku. Momentami poszarpywał i miał problem z jałowym. Na trasie wymieniłem świeczki, kable w/n, kopułkę i palec... i nic to nie dało. Podejrzenia padły na sondę lambda. Ale po zatankowaniu wyszło że spalił 6.2l/100km przy prędkości 130-150km/h (vmax 190km/h), co jak na mój rozum sondę wyklucza. Odpala bez problemu w każdych warunkach pogodowych. Wymieniłem olej i filtry. Na biegu jałowym raz wkręci się w obroty około 1000, a potem opadają i robi wrażenie że zaraz zgaśnie, po jakimś czasie obroty znowu się podniosą, a potem znowu opadają. Nie wiem o co mu chodzi. Proszę o wyjaśnienie który czujnik jest od czego i gdzie one się znajdują oraz proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 06-08-2007, 06:39   

Za problem z falującymi obrotami może odpowiadać silniczek krokowy. Głowy nie dam bo nie siedze w benzyniakach. Natomiast co do szarpania to bardzo prawdopodobne jest ze to wina sondy. Szybka metoda to odpiąć całkiem sonde i zobaczysz czy coś się zmieniło. Dokładniejsza metoda to sprawdzenie jakie napięcia daje w czasie pracy. Poprawne zakresy gdzieś były opisane na forum. Najgorszy przypadek to kiedy sonda będzie ciagle trzymała stałe napięcie bez zmian.
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load