|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
STOP |
Autor |
Wiadomość |
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-11-2007, 10:35 STOP
|
|
|
Witam, czasami zanika mi stop(oba naraz) i mam pytanie? czy szukac przyczyny w instalacji z tylu przy samych reflektorach, czy tez moze dostac sie do wlacznika przy pedale hamulca? czy ktos mial podobny problem? ja bym rozbieral ten wlacznik przy pedale, no ale..... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 25-11-2007, 14:04
|
|
|
No jeżeli znikają dwa na raz to racze zaczął bym od włącznika przy pedale hamulca. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-11-2007, 14:21
|
|
|
Tak jak kolega wyżej napisał, zacznij od włącznika przy pedale hamulca. A na bezpieczniki lookałeś? Kiedyś jak zrobiłem zwarę przy radiu to strzelił bezpiecznik i wtedy nie miałem stopów. |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-11-2007, 16:01
|
|
|
też jeste mza tym włącznikiem, w sumie o ile pamiętam w nim jest zestaw blaszek, może się wyrobić, no i kostka z kablami do niego... a jeśli mijałyby miesiące, on by sprawny a ty nadal byś nie znalazł przyczyny, nawet kable miernikiem zdawałyby się być dobre to jakiś kabelek sobie dociągnij od włącznika przy pedale do STOPów ale to rozwiązanie ostatecznie gdybyś za kilka miesięcy miał nadal z tym problem |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
opti
Pomógł: 29 razy Wiek: 41 Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 1621 Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 25-11-2007, 16:04
|
|
|
taki wlacznik stopu z oryginalu kosci 50-60zl a zamiennik za 15zl mozna wyrwac tak ze smialo mozna sobie zapodac nowke |
_________________ Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 26-11-2007, 19:55
|
|
|
Dzieki chlopaki, skonczyl sie wylacznik, nawet go nie reanimowalem, w intercarsie kosztowal cale 12zl:) pozdro...:) |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Paweł_GA
Wiek: 36 Dołączył: 06 Sty 2011 Posty: 5 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 27-06-2012, 19:20
|
|
|
Hej mam też brak stopów. Żarówki dobre, włącznik w pedale wymieniany, niestety nic nie pomaga. Czy ktoś wie jak biegnie przewód do stopów w TIPO 1.4 z 1994 roku? Nie szukałem go sam bo elektryką niestety jeszcze w tym aucie się nie zajmowałem (poza alternatorem..) Za drobne instrukcje - z góry dziękuję |
_________________ Los jest myśliwym. |
|
|
|
|
vego21
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-06-2012, 19:26
|
|
|
Zobacz wiązkę kabli w klapie i sprawdź czy z masą jest wszystko ok. |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-06-2012, 21:32
|
|
|
Paweł_GA, zdejmij kostke z wylacznika stopu i sprawdz czy w jednym przewodzie jest napiecie(ma byc nawet bez kluczyka w stacyjce)Jesli jest zewrzyj te dwa przewody w kostce i stop powinien sie palic.Prad na stop wychodzi ze wspolnego bezpiecznika co radio i zapalniczka.Jesli nie ma pradu we wtyczce wylacznika na probe mozesz pociagnac od akumulatora i dolaczyc do przewodu przy kostce (przewod czarno-czerwony)by sprawdzic czy jest przejscie na tyl.Jesli dalej nie swieci pozostaje zdjac nakladki z lewego progu i przepatrzec przewod od stopu,bo moze gdzies zgnil.Powodzenia |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|