|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Małe usterki.. |
Autor |
Wiadomość |
odpalony
witamy nowego
Dołączył: 02 Cze 2013 Posty: 1 Skąd: Pomorskie
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 02-06-2013, 21:46 Małe usterki..
|
|
|
Witajcie. Ostatnio zauważyłem że cos w silniku nie tak.. Naciskajac wąż od chlodnicy w glowicy jakby jakies metaliczne dzwieki byly. 2. Na benzynie mi nie chce zbytnio palic (toleruje gaz). Zgasze go na benzynie potem problem by odpalic (na gazie idealnie).
Trzasne klapa bagaznika to tak jakby w zbiorniku cisnienie jakies sie robilo zasysalo czy cos.. (a pompy nie mam w zbiorniku jedynie przy silniku)
Do tego jak jest zimny to przy lekkim dodaniu gazu stuka cos.. jakby zawory. Jak sie nagrzeje problem znika |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 03-06-2013, 11:44
|
|
|
Male usterki ale jakos nic nie rozumiem z Twoich opowiesci.Czuje ze nikt nie bedzie potrafil Ci pomoc.
Od trzasniecia klapa bagaznika nie robi sie cisnienie w zbiorniku-to napewno:)
Stukac moga zawory.U mnie tez stuka jeden czasem delikatnie.Wszystko zalezy od aktualnej teperatury silnika. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 03-06-2013, 13:37
|
|
|
Cytat: | Trzasne klapa bagaznika to tak jakby w zbiorniku cisnienie jakies sie robilo zasysalo czy cos.. (a pompy nie mam w zbiorniku jedynie przy silniku) Do tego jak jest zimny to przy lekkim dodaniu gazu stuka cos.. jakby zawory. Jak sie nagrzeje problem znika |
Total Epic Fail |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-06-2013, 16:35
|
|
|
Czytam to i tez nie bardzo wiem o co chodzi. Starej babie ktoś suchary ukradł dlatego w sąsiedniej wiosce wrony z miedzy pospadały. Mniej więcej taki tam ma sens Cytat: | Trzasne klapa bagaznika to tak jakby w zbiorniku cisnienie jakies sie robilo zasysalo czy cos.. (a pompy nie mam w zbiorniku jedynie przy silniku) | Co ma piernik do wiatraka?
Stukają pewnie zawory bo pewnie mają za duży luz, normalnie luz się reguluje, a słabo pali bo między innymi za słabo otwierając się zawory. Do tego pewnie silnik skatowany gazem do granic możliwości. Benzynę widział pewnie od święta albo wcale i co tu się dziwić że tak jest. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
camp21
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Sie 2012 Posty: 68 Skąd: Landsberg
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 05-06-2013, 17:47
|
|
|
Kiedyś w Mazdzie miałem dziwną przypadłość.
Zatankowałem benzynę pod korek jeździłem sobie, i w pewnym momencie zaczęła mi ciężko palić.
Podczas odkręcania korka od zbiornika usłyszałem dzwięk zasysanego powietrza
Po tej operacji wszystko wróciło do normy.
Tłumaczyłem to sobie że nie było odpowietrzania, a w miarę zużywania benzyny wytwarzało się tam podciśnienie czy coś w tym stylu.
Wywierciłem małym wiertłem otwór w korku i problem już nie wrócił. |
_________________ www.irekmo.pl
Rover 75 2.5 V6 |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-06-2013, 20:51
|
|
|
camp21, tak bywa jak zapcha sie odpowietrzenie zbiornika tylko ze tak nie powinno sie robic.Robiac otworek w korku zaklocasz cala prace ukladu wtryskowego bo elektrozawor odpowietrzenia zbiornika juz nie spelnia swojej roli.Pochlaniacz par paliwa tez pozbawiasz roboty,zatruwasz srodowisko oparami i stwarzasz zagrozenie pozarowe.Mozliwy jest tez wzrost spalania bo silnik tez ,,karmi "sie choc w mikroskopijnym stopniu tymi oparami.Dodatkowo jadac ,,ciagniesz"za soba smrod benzyny.Jeden maly otworek w korku a ile zmian zasiewa:)Lepiej udroznic odpowietrzenie.U mnie w korku tez jakis magik wywiercil otworek-ja zakleilem go:) |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|