Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Małe usterki..
Autor Wiadomość
odpalony 
witamy nowego


Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 1
Skąd: Pomorskie
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 02-06-2013, 21:46   Małe usterki..

Witajcie. Ostatnio zauważyłem że cos w silniku nie tak.. Naciskajac wąż od chlodnicy w glowicy jakby jakies metaliczne dzwieki byly. 2. Na benzynie mi nie chce zbytnio palic (toleruje gaz). Zgasze go na benzynie potem problem by odpalic (na gazie idealnie).
Trzasne klapa bagaznika to tak jakby w zbiorniku cisnienie jakies sie robilo zasysalo czy cos.. (a pompy nie mam w zbiorniku jedynie przy silniku)
Do tego jak jest zimny to przy lekkim dodaniu gazu stuka cos.. jakby zawory. Jak sie nagrzeje problem znika
  
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 03-06-2013, 11:44   

Male usterki ale jakos nic nie rozumiem z Twoich opowiesci.Czuje ze nikt nie bedzie potrafil Ci pomoc.

Od trzasniecia klapa bagaznika nie robi sie cisnienie w zbiorniku-to napewno:)

Stukac moga zawory.U mnie tez stuka jeden czasem delikatnie.Wszystko zalezy od aktualnej teperatury silnika.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 03-06-2013, 13:37   

Cytat:
Trzasne klapa bagaznika to tak jakby w zbiorniku cisnienie jakies sie robilo zasysalo czy cos.. (a pompy nie mam w zbiorniku jedynie przy silniku) Do tego jak jest zimny to przy lekkim dodaniu gazu stuka cos.. jakby zawory. Jak sie nagrzeje problem znika


Total Epic Fail :doubt:
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 03-06-2013, 16:35   

Czytam to i tez nie bardzo wiem o co chodzi. Starej babie ktoś suchary ukradł dlatego w sąsiedniej wiosce wrony z miedzy pospadały. Mniej więcej taki tam ma sens :lalala:
Cytat:
Trzasne klapa bagaznika to tak jakby w zbiorniku cisnienie jakies sie robilo zasysalo czy cos.. (a pompy nie mam w zbiorniku jedynie przy silniku)
Co ma piernik do wiatraka?
Stukają pewnie zawory bo pewnie mają za duży luz, normalnie luz się reguluje, a słabo pali bo między innymi za słabo otwierając się zawory. Do tego pewnie silnik skatowany gazem do granic możliwości. Benzynę widział pewnie od święta albo wcale i co tu się dziwić że tak jest.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
camp21 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 68
Skąd: Landsberg
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 05-06-2013, 17:47   

Kiedyś w Mazdzie miałem dziwną przypadłość.
Zatankowałem benzynę pod korek jeździłem sobie, i w pewnym momencie zaczęła mi ciężko palić.
Podczas odkręcania korka od zbiornika usłyszałem dzwięk zasysanego powietrza
Po tej operacji wszystko wróciło do normy.
Tłumaczyłem to sobie że nie było odpowietrzania, a w miarę zużywania benzyny wytwarzało się tam podciśnienie czy coś w tym stylu.
Wywierciłem małym wiertłem otwór w korku i problem już nie wrócił.
_________________
www.irekmo.pl
Rover 75 2.5 V6
  
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-06-2013, 20:51   

camp21, tak bywa jak zapcha sie odpowietrzenie zbiornika tylko ze tak nie powinno sie robic.Robiac otworek w korku zaklocasz cala prace ukladu wtryskowego bo elektrozawor odpowietrzenia zbiornika juz nie spelnia swojej roli.Pochlaniacz par paliwa tez pozbawiasz roboty,zatruwasz srodowisko oparami i stwarzasz zagrozenie pozarowe.Mozliwy jest tez wzrost spalania bo silnik tez ,,karmi "sie choc w mikroskopijnym stopniu tymi oparami.Dodatkowo jadac ,,ciagniesz"za soba smrod benzyny.Jeden maly otworek w korku a ile zmian zasiewa:)Lepiej udroznic odpowietrzenie.U mnie w korku tez jakis magik wywiercil otworek-ja zakleilem go:)
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load