Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Skad wziasc zasilanie zegara-termometru
Autor Wiadomość
netsat 



Wiek: 62
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 143
Skąd: Jasło
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 02-12-2005, 23:15   Skad wziasc zasilanie zegara-termometru

Mam pytanie do kolegow dotyczace zasilania zegara-termometru
Mianowicie zakupilem takowe urzadzenie ktore ma zasilanie 12 V z samochodu (zegar zasilany jest w tym z baterii a reszta czyli temperatura oraz wskazanie napiecia akumulatora zasilane jest 12V z samochodu)
Chce aby zasilanie to zalaczalo sie po przekreceniu kluczyka w stacyjce
Gdzie mozna podlaczyc aby dzialalo mi to tak jak chce
Dodam ze termometr pobiera znikomy prad rzedu miliamper
Licze na Wasza pomoc
Pozdrawiam
_________________
Tempra 1.6 ie /LPG 1991 rok
  
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 03-12-2005, 08:15   

Ja pamietam wlasnie potrzebowalem taki "impuls" ze stacyjki po jej przkreceniu jak monotowalem wygaszanie oswietlenia.

Rozebralem plastiki te kolo kierownicy gdzie jest stacyjka i podpialem sie pod pierwszy lepszy kabel ktory dawał "+" po przekreceniu kluczyka.

Wez miernik, rozbierz tez te plastiki i tam jest taka kostka wpieta w obudowe stacyjki. Tam wlasnie poszukaj jakiegos "plusa".

Albo inne rozwiazanie to szukac gdzies w skrzynce bezpiecznikow. Tylko ze tam bedziesz mial utrudniony dostep.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
netsat 



Wiek: 62
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 143
Skąd: Jasło
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 03-12-2005, 13:32   

W stacyjce bedzie dla mnie nawet wygodnie ,bo w miare dostepne miejsce podpiecia
Chyba tam wlasnie gdzies sie podepne
Chodzi mi o to aby moj termometr-zegar nieptrzebnie nie swiecil sie podczas postoju samochodu bo ma dosc duzy wyswietlacz a dla lubiacych grzebac w cudzych autach nie bedzie kusil swoim podswietlanym ladnym wygladem
Zalaczal sie bedzie po przekreceniu kluczyka w stacyjce
_________________
Tempra 1.6 ie /LPG 1991 rok
  
 
 
jabko 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1012
Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 05-12-2005, 21:07   

W zasilaniu radia jest taki przewód - chyba czerwono-żółty.
Właściwie prawie całe auto "działa" dopiero po przekręceniu kluczyka.
Tylko nieliczne "przewody" mają zasilanie po wyjeciu kuczyka i je ciażko znaleźć.

A generalnie tak jak mówi miszko. Weź multimetr, ustaw woltomierz i badaj dowolne najbliższe przewody.
_________________
Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe
     Moneta
 
 
Marcin - fiattipo.pl 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 52
Dołączył: 05 Sty 2005
Posty: 1166
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 06-12-2005, 10:22   

jabko napisał/a:
W zasilaniu radia jest taki przewód - chyba czerwono-żółty.
Właściwie prawie całe auto "działa" dopiero po przekręceniu kluczyka.
Tylko nieliczne "przewody" mają zasilanie po wyjeciu kuczyka i je ciażko znaleźć.


Dokladnie. Chyba tylko zasilanie zapalniczki jest permamentne.
_________________
Pozdrawiam
Marcin
Tipo 1.4S '94 LPG (SPRZEDANY)
Corolla LE 1.8 VVTi 2004
------------------------------
tipo.republika.pl
     Moneta
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 06-12-2005, 22:09   

zapalniczki, radia, oświetlenia wnętrza, klaksonu, świateł STOP i jeszcze coś się znajdzie.... ale możesz sobie wziąść multimetr/woltomierz, końcówkę do masy a drugą po bezpiecznikach pojechać, sprawdzić na których nie masz zasilania a pojawia się po przekręceniu; jak zanurkujesz na plechach :-) po dkrzynkę to dołączyć się z jej tyłu pod taki bezpiecznik (jego kabel) powinno się dać np tymi 'szybkimi' złączkami zaciskowymi.......

zaś co do przewodu pomarańczowego (typowo, zazwyczaj) z radia - niweo, wg standardu ISO owszem mają radia takowy, i podają na niego 12V, ale
_po włączeniu radia na czas jego włączenia_ (do sterowania np auto-anteną czy wzmakiem/subb'em - załączaniem), podają 12V gdy radio włączone, gdy wył to 12V znika, więc tu to na nic bo włączone radio a włączona stacyjka to nie to samo...
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
netsat 



Wiek: 62
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 143
Skąd: Jasło
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 07-12-2005, 21:49   

Wczoraj wieczorkiem podpiolem plusa do mojego zegara-termometru do kostki w stacyjce
Dziala tak jak chcialem czyli zalacza sie z chwila wlaczenia -przekrecenia kluczyka
Dziekuje za wszelkie wskazowki
_________________
Tempra 1.6 ie /LPG 1991 rok
  
 
 
TiP016V;) 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 178
Skąd: WRC
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 07-12-2005, 22:25   Re: Skad wziasc zasilanie zegara-termometru

netsat napisał/a:
Mam pytanie do kolegow dotyczace zasilania zegara-termometru
Mianowicie zakupilem takowe urzadzenie ktore ma zasilanie 12 V z samochodu (zegar zasilany jest w tym z baterii a reszta czyli temperatura oraz wskazanie napiecia akumulatora zasilane jest 12V z samochodu)
Chce aby zasilanie to zalaczalo sie po przekreceniu kluczyka w stacyjce
Gdzie mozna podlaczyc aby dzialalo mi to tak jak chce
Dodam ze termometr pobiera znikomy prad rzedu miliamper
Licze na Wasza pomoc
Pozdrawiam


a co to za wypasny termometr, ze pokazuje napiecie aku?
masz jakis link do takiego termometru?
  
 
netsat 



Wiek: 62
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 143
Skąd: Jasło
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 07-12-2005, 22:31   Re: Skad wziasc zasilanie zegara-termometru

Cytat:
a co to za wypasny termometr, ze pokazuje napiecie aku?
masz jakis link do takiego termometru?



Kupilem taki Dokladnie u tego goscia z Krakowa
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=75167351
Jestem z niego nawet zadowolony
_________________
Tempra 1.6 ie /LPG 1991 rok
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load