Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
WAŻNE I PILNE PYTANIE!!!!
Autor Wiadomość
Chiquita 



Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 502
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 20-04-2006, 16:59   WAŻNE I PILNE PYTANIE!!!!

Witam....Mam poważny problem. Chodzi mi o to w które miejsca macie wpiętą instalację LPG, chodzi mi o układ chłodzenia. Dziś zaobserwowałem, że jak wyłącze ogrzewanie to odcina ogrzewanie na parownik i zamarza. Śmierdzi to fuszerką na kilometr!!!!. Czy wy też tak macie podpiętę?? jeśli nie to gdzie macie bo ja będę musiał przerobić. Instalacja to BRC zakładana w czerwcu rok temu.... Aha i jeszcze jedno silniczek 2.0.....

Miałem zamieścić foto jak to u mnie wygląda, ale nie ma sensu.....tam nie ma wogule miejsca i nic nie widać.....

Proszę o szybką odpowiedź......
_________________

     assistance
 
 skype
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 20-04-2006, 18:36   

A czy w silniku 2.0 jest podgrzewany kolektor ssący.U mnie właśnie jest wpięte przy kolektorze.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
dziura.arek 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 690
Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 20-04-2006, 20:19   

Ja mam wpięte równolegle do nagrzewnicy i tak się powinno wpinać.
     assistance   Moneta
 
 
kamilsitek1983 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 757
Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 20-04-2006, 23:18   

popieram Arka!!!!
_________________
aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg
     assistance   Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 20-04-2006, 23:26   

Chmm spartolil Ci ten kto zakladal ta instalacje. Tak jak Arek mowi tak powinno byc.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
  
     assistance   Moneta
 
 
kamilsitek1983 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 757
Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 20-04-2006, 23:28   

Sam musisz poprawic(najtaniej)dużo roboty niema,czasami wystarczy tylko weże popodpinac inaczej(jesli niebeda za krutkie!!
_________________
aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg
     assistance   Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 21-04-2006, 08:45   

dziura.arek napisał/a:
Ja mam wpięte równolegle do nagrzewnicy i tak się powinno wpinać.

Dokładnie i dodam tylko że wejście do reduktora łączymy z wejściem do nagrzewnicy a wyjście z wyjściem.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Chiquita 



Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 502
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 21-04-2006, 11:39   

Wielkie THX..... Usterka już naprawiona.....Ja miałem podpiętę równolegle na wyjściu z nagrzewnicy i z tąd ten problem...
_________________

     assistance
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 22-04-2006, 16:34   

też mam na we równolegle, zwyczajnei wężyki przecięte i trójniki z małą odnogą na reduktor... samemu można zrobić...
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
pitagor 


Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-10-2006, 07:32   

Załóź sobie zaworek przy nagrzewnicy i przykreć troszeczkę przepływ wody do nagrzewnicy. Główny strumień będzxie wtedy przechodzić przez reduktor i będzie OK
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load