|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
[Benzyna] CO JEST ja mu w GAZ a on ZGASŁ |
Autor |
Wiadomość |
titanea
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Gru 2006 Posty: 165 Skąd: Lubaczów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 15-12-2006, 09:38 [Benzyna] CO JEST ja mu w GAZ a on ZGASŁ
|
|
|
Co jest grane bo nie mam zielonego pojęcia autko chodzi jak zegareczek szwajcarski, pięknie cyka na Pb, ale jak mu nacisnę odrobinkę na pedał to maleją obroty i chce gasnąć, da się jeździć lecz na każdej krzyżówce trzeba mu podgazować odrobinkę bo się rozkraczy na środku drogi, miał już ktoś podobny problem bo mechanicy nie mają pojęcia w tym kierunku . O LPG nie wspominam bo też mam coś nie tak nie przełącza mi się z benzyny ale to pójdę do znajomka i zrobimy mam taką nadzieję a tak na marginesie to i tak się przymierzam na BLOSA |
|
|
|
|
kamin
Wiek: 40 Dołączył: 17 Paź 2005 Posty: 121 Skąd: Kraków, Tomaszów
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 15-12-2006, 12:05
|
|
|
Wątpię w to by ktokolwiek zrozumiał po tej wypowiedzi co dzieje się z autem.
Chodzi jak szwajcarski zegarek, tylko że rozkracza się na każdym skrzyżowaniu jeśli się nie wciśnie w gaz, a jak już się wciśnie to i tak gaśnie. Ciekawe...
Ja nie rozumiem o co Ci chodzi. Opisz sprawę trochę lepiej i przede wszystkim napisz jaki to samochód. Może ktoś Ci pomoże.
Pozdrawiam. |
_________________ Opel Omega BFL 2.5 V6, Ford Scorpio MK2 2.0 8V DOHC |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 15-12-2006, 14:49
|
|
|
Titanea prawdopodobnie masz padnięty potencjometr przepustnicy przy wtrysku.Nalezy go rozebrać i wyczyścić,lecz gdy będziesz miał poprzecierane ścieżki to niestety musisz go wymienić.
TU jest manual jak to zrobić. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
MiKuS
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 612 Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 15-12-2006, 15:48
|
|
|
Po pierwsze, jakiś dziwny samochód masz i.e. gaźnik? to co w końcu?
A ten szwajcarski zegarek to chyba w chinach wyprodukowany...
A co do usterki to zależy czy masz wtrysk czy gaźnik, wtedy można coś radzić... |
_________________ Tipo 1.4 Gaźnik |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 16-12-2006, 00:17
|
|
|
jeśli masz gaźnik to dławienie, gaśnięcie przerabiałem i z LPG to nie ma wspólnego nic przy gaźniku zazw; jeśli wtrysk to co innego, sprecyzuj;
co do gaźnikowca, jeśli taki masz - sprawdź elektrozaworek wolnych obrotów cut-off (SZUKAJ na forum jeśli nie wiesz, było) i sprawdź w gaźniku pływaki w komorze;
zakładając że masz gaźnik poz tymi OK, nie zapchany, zsyfiony, gysze OK i ładnie chodzi mechanicznie; |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
titanea
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Gru 2006 Posty: 165 Skąd: Lubaczów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 17-12-2006, 12:26
|
|
|
do nie potrafiących odczytać mojej wiadomości czytajcie ze zrozumieniem ale postaram się co nieco sprecyzować aby nie było potem " A o co chodzi??" a więc jaki model autka mam jest napisane pod tematem ale dopisze i tu TIPO 1.4 i.e.<-- {przepisane z dowodu} lecz ma gaźnik widziałem na własne oczy
Co do szwajcarskiego zegareczka to chodzi idealnie cyka silniczek aż chce się siedzieć i słuchać {jak stoi na zaciągniętym ręcznym z małymi obrotami} problem zaczyna się wtedy gdy usiłuje ruszyć go z miejsca i robi się jak w temacie obroty maleją i się rozkraczył ( czytaj zgasł) lecz jak szybko napompuje ( nacisnę nogą ) mu pedałem gazu tak z 4 do 5 razy wskakuje na właściwe obroty i można jechać ale to jest denerwujące za każdym razem muszę mu robić przygazówe gdy chce ruszyć bądź zmienić bieg
Powyższy problem tyczy się tylko i wyłącznie Pb
LPG już zrobiłem idzie jak rakieta |
_________________ TIPO 1.4 I.E. 93 r. Gaźnik, Bialutki można go nazwać również TARANEM ;]
http://img137.imageshack....62/dowodya4.jpg
Ford Escort 1,8 TD MK VII Ghia - 1998 |
|
|
|
|
ROMI72
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 204 Skąd: Gryfice
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 17-12-2006, 14:52
|
|
|
Sprawdz pompke paliwa |
|
|
|
|
titanea
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Gru 2006 Posty: 165 Skąd: Lubaczów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 17-12-2006, 16:00
|
|
|
nie no pompeczka jest gicior sprawdzałem ale już przypuszczam co to może być i zakładam że to wina gaźniczka jak nadmienił unknow na dniach jak będę miał odrobinkę czasu to odkręcę go i przeczyszczę dzieki za rady |
_________________ TIPO 1.4 I.E. 93 r. Gaźnik, Bialutki można go nazwać również TARANEM ;]
http://img137.imageshack....62/dowodya4.jpg
Ford Escort 1,8 TD MK VII Ghia - 1998 |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 17-12-2006, 20:59
|
|
|
A ja w profilu wyczytałem I.E i o potencjometrze pisze.Nieźle. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|