|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Tempra DGT - zewnętrzny obrotomierz |
Autor |
Wiadomość |
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 12-03-2009, 14:40 Tempra DGT - zewnętrzny obrotomierz
|
|
|
Słuchajcie sprawa wygląda tak:
zewnętrzny obrotomierz z wyjściami do podłączenia:
12+ po stacyjce
12+ stałe
uziemienie
sygnał - cewka
Wszystko podłączone, sygnał wzięty z kabli pod deską brązowo-biały.
Obrotomierz działa tylko do 3tyś obrotów.
Wpiąłem się przy samym module/cewce ten sam kabel i sytuacja się nie zmienia, obrotomierz seryjny oczywiście działa bez zastrzeżeń.
Czy DGT ma jakieś późniejsze podbicie sygnału? o co cho?
da się to jakoś podłączyć żeby działało normalnie?
** Dodano: 12-03-2009, 15:55 **
Na tym schemacie widać, że sygnał do ELEKTRONICZNEGO obrotomierza idzie tylko jednym kabelkiem od cewki/modułu.
O co kaman?
Dodam jeszcze, że obrotomierz jest z opcją przełączania do 2-8cylindrów, i nic nie daje ustawienie innej ilości niż 4, tzn się sytuacja powtarza. |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 12-03-2009, 19:31
|
|
|
Raku prawdopodobnie obrotomierz działa w zakresie do 7V a u Ciebie cewka pewnie daje 12V i stad na wolnych obrotach działa a później znika.Spróbuj się podpiąć do czujnika położenia wału, powinno pomóc, a jak nie to jeszcze można spróbować pod sygnał na wtryskiwaczach ale to ostateczność i mniejsza szansa że zadziała. CPW spróbuj numer 31na Twoim schemacie. |
_________________ banda złego |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 12-03-2009, 19:48
|
|
|
Raku napisał/a: | To może by mu jakiś opornik wjebać? |
nie, zasada działania nie pozwoli na to, jak założysz opornik to nic nie pokaze obrotomierz bo częstotliwość zniknie.
Raku napisał/a: | A z CPW nie będzie oszukiwał, inaczej zbierał etc? |
nie, będzie wszystko w porządku, a powinno działac bo tam jest z reguły ok 2,5 V |
_________________ banda złego |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 13-03-2009, 13:05
|
|
|
Raku, jeżeli masz jedną cewkę(jak na schemacie) to nie ma bata żeby to nie śmigało.Może podepnij go w innym aucie na próbę czy co,bo patrząc na schemat nic innego się nie wymyśli. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 13-03-2009, 15:54
|
|
|
Raku, O ile nie masz na niego gwarancji, czy li kupiłeś używany, albo dostałeś to może uda Ci się go rozebrać i wtedy obadaj co blokuje. |
_________________
|
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 13-03-2009, 18:53
|
|
|
Raku to naprawdę dupsko bo cz cpw sygnał jest jak najbardziej prawidłowy, poza tym na cewce też powinien być ok... a pod wtryskiwacze próbowaleś?
** Dodano: 13-03-2009, 18:53 **
tylko że tam może być dzielnik x4 bo w temprze jest sekwencyjny wtrysk... |
_________________ banda złego |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 13-03-2009, 18:57
|
|
|
akj3, ale czy tak, czy tak to powinien pod cewkę bez problemu latć, a skoro nawet pod CPW nie gada to raczej z nim coś. Próbowałeś do innego auta podłączyć na próbę? |
_________________
|
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-03-2009, 09:21
|
|
|
Raku, a spróbuj tak
* "+" po stacyjce,
* "+" po światłach,
* masę,
* oraz sygnałowy z przekaźnika pompy paliwa. |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 14-03-2009, 10:54
|
|
|
Maciek1991 napisał/a: | * oraz sygnałowy z przekaźnika pompy paliwa. |
?? po co niby? |
_________________ banda złego |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|