Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tempra DGT - zewnętrzny obrotomierz
Autor Wiadomość
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 12-03-2009, 14:40   Tempra DGT - zewnętrzny obrotomierz

Słuchajcie sprawa wygląda tak:

zewnętrzny obrotomierz z wyjściami do podłączenia:
12+ po stacyjce
12+ stałe
uziemienie
sygnał - cewka

Wszystko podłączone, sygnał wzięty z kabli pod deską brązowo-biały.

Obrotomierz działa tylko do 3tyś obrotów.
Wpiąłem się przy samym module/cewce ten sam kabel i sytuacja się nie zmienia, obrotomierz seryjny oczywiście działa bez zastrzeżeń.


Czy DGT ma jakieś późniejsze podbicie sygnału? o co cho?

da się to jakoś podłączyć żeby działało normalnie?

** Dodano: 12-03-2009, 15:55 **



Na tym schemacie widać, że sygnał do ELEKTRONICZNEGO obrotomierza idzie tylko jednym kabelkiem od cewki/modułu.
O co kaman?

Dodam jeszcze, że obrotomierz jest z opcją przełączania do 2-8cylindrów, i nic nie daje ustawienie innej ilości niż 4, tzn się sytuacja powtarza.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
akj3 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 1108
Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 12-03-2009, 19:31   

Raku prawdopodobnie obrotomierz działa w zakresie do 7V a u Ciebie cewka pewnie daje 12V i stad na wolnych obrotach działa a później znika.Spróbuj się podpiąć do czujnika położenia wału, powinno pomóc, a jak nie to jeszcze można spróbować pod sygnał na wtryskiwaczach ale to ostateczność i mniejsza szansa że zadziała. CPW spróbuj numer 31na Twoim schemacie.
_________________
banda złego
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 12-03-2009, 19:46   

To może by mu jakiś opornik wjebać?

A z CPW nie będzie oszukiwał, inaczej zbierał etc?
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
akj3 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 1108
Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 12-03-2009, 19:48   

Raku napisał/a:
To może by mu jakiś opornik wjebać?

nie, zasada działania nie pozwoli na to, jak założysz opornik to nic nie pokaze obrotomierz bo częstotliwość zniknie.

Raku napisał/a:
A z CPW nie będzie oszukiwał, inaczej zbierał etc?

nie, będzie wszystko w porządku, a powinno działac bo tam jest z reguły ok 2,5 V
_________________
banda złego
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 13-03-2009, 11:15   

no dobra, to jutro zrzucam deskę znowu i ogarniam podłączenie pod CPW.
W ciągu dnia dam znać co i jak.
pozdro

** Dodano: 13-03-2009, 11:15 **
No i dupa, to samo. Zakres roboczy 2tyś obrotów :evil:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 13-03-2009, 13:05   

Raku, jeżeli masz jedną cewkę(jak na schemacie) to nie ma bata żeby to nie śmigało.Może podepnij go w innym aucie na próbę czy co,bo patrząc na schemat nic innego się nie wymyśli.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 13-03-2009, 13:09   

Mam jedną cewkę..
Myślę, że jest niestety zepsuty ten obrotomierz..
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 13-03-2009, 15:54   

Raku, O ile nie masz na niego gwarancji, czy li kupiłeś używany, albo dostałeś to może uda Ci się go rozebrać i wtedy obadaj co blokuje.
_________________
     Moneta
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 13-03-2009, 17:28   

kupiłem nówkę, ale nie dostałem paragonu czy coś. zobaczymy co dystrybutor powie.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
akj3 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 1108
Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 13-03-2009, 18:53   

Raku to naprawdę dupsko bo cz cpw sygnał jest jak najbardziej prawidłowy, poza tym na cewce też powinien być ok... a pod wtryskiwacze próbowaleś?

** Dodano: 13-03-2009, 18:53 **
tylko że tam może być dzielnik x4 bo w temprze jest sekwencyjny wtrysk...
_________________
banda złego
     assistance   Moneta
 
 skype
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 13-03-2009, 18:57   

akj3, ale czy tak, czy tak to powinien pod cewkę bez problemu latć, a skoro nawet pod CPW nie gada to raczej z nim coś. Próbowałeś do innego auta podłączyć na próbę?
_________________
     Moneta
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 13-03-2009, 21:56   

nie próbowałem do innego, chwilowo nie miałem innego na próby :)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-03-2009, 09:21   

Raku, a spróbuj tak
* "+" po stacyjce,
* "+" po światłach,
* masę,
* oraz sygnałowy z przekaźnika pompy paliwa.
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
akj3 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 1108
Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 14-03-2009, 10:54   

Maciek1991 napisał/a:
* oraz sygnałowy z przekaźnika pompy paliwa.


?? po co niby?
_________________
banda złego
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load