|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
zamiana silnika |
Autor |
Wiadomość |
Adams_ki63
Wiek: 61 Dołączył: 03 Lis 2005 Posty: 24 Skąd: Przemyśl
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 08-12-2005, 23:09 zamiana silnika
|
|
|
Witam wszystkich.
Coraz częściej ostatnio zastanawiam się nad wymianą silnika w moim Tipku.
W chwili obecnej mam 1,6 8V DOHC 90 KM (149.C2.046), a chciałbym wmontować 1,6 16V.
Teraz pytanko- czy oprócz komputera wtrysku coś jeszcze trzeba zmienić. Pomóżcie - pozdrawiam Adams_ki63 |
_________________ Adams_ki63
Tipo 1,6ie cat + LPG |
|
|
|
|
TiP016V;)
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Lis 2005 Posty: 178 Skąd: WRC
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 08-12-2005, 23:31 Re: zamiana silnika
|
|
|
Adams_ki63 napisał/a: | Witam wszystkich.
Coraz częściej ostatnio zastanawiam się nad wymianą silnika w moim Tipku.
W chwili obecnej mam 1,6 8V DOHC 90 KM (149.C2.046), a chciałbym wmontować 1,6 16V.
Teraz pytanko- czy oprócz komputera wtrysku coś jeszcze trzeba zmienić. Pomóżcie - pozdrawiam Adams_ki63 |
1,6 16V z Bravo/Brava/Marea? |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 08-12-2005, 23:34
|
|
|
Adams_ki63, 1.6 16V nie było. Tylko 2.0 16V.
TiP016V;) napisał/a: | 1,6 16V z Bravo/Brava/Marea? |
Chyba ze z tego auta... |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
moley
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2005 Posty: 486 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 29-12-2005, 20:34
|
|
|
komp silnika napewno, do tego mogą dojść inne poduszki silnika, możliwe że skrzynia biegów też - trzeba sprawdziś jakie przełożenia mają obie skrzynie i oczywiście czy pasują do siebie,
dodatkowo mogą dojść poduszki silnika i skrzynia lub całe zawieszenei silnika do budy,
zawiszenie przednie też moze być kłopotem w zalżności od wagi silnika żeby nie było zbyt duże obciążenie bo bedziesz musiał dość szybko zmienic amorki
półośki to chyba nie bo tego nie sprawdzałem jaka jest w nich różnica
niekiedy taka zmiana z 8v na 16v może pociągnąć za sobą zmiane serwa hamulcoweo i tylnych hamulców - tylko kiedy są bębnowe a powinny być tarczowe - dotyczy skuteczności wyhamowania
to chyba na tyle - koszty niewielkie w porównaniu w zmianie z 1,6 8v w temprze na 2,0 16v z bravo , to są dopiero jaja |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|