Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zamiana silnika
Autor Wiadomość
Adams_ki63 


Wiek: 61
Dołączył: 03 Lis 2005
Posty: 24
Skąd: Przemyśl
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 08-12-2005, 23:09   zamiana silnika

Witam wszystkich.
Coraz częściej ostatnio zastanawiam się nad wymianą silnika w moim Tipku.
W chwili obecnej mam 1,6 8V DOHC 90 KM (149.C2.046), a chciałbym wmontować 1,6 16V.
Teraz pytanko- czy oprócz komputera wtrysku coś jeszcze trzeba zmienić. Pomóżcie - pozdrawiam Adams_ki63
_________________
Adams_ki63
Tipo 1,6ie cat + LPG
     assistance
 
 
TiP016V;) 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 178
Skąd: WRC
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 08-12-2005, 23:31   Re: zamiana silnika

Adams_ki63 napisał/a:
Witam wszystkich.
Coraz częściej ostatnio zastanawiam się nad wymianą silnika w moim Tipku.
W chwili obecnej mam 1,6 8V DOHC 90 KM (149.C2.046), a chciałbym wmontować 1,6 16V.
Teraz pytanko- czy oprócz komputera wtrysku coś jeszcze trzeba zmienić. Pomóżcie - pozdrawiam Adams_ki63


1,6 16V z Bravo/Brava/Marea?
  
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 08-12-2005, 23:34   

Adams_ki63, 1.6 16V nie było. Tylko 2.0 16V.

TiP016V;) napisał/a:
1,6 16V z Bravo/Brava/Marea?

Chyba ze z tego auta...
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
moley 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 486
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 29-12-2005, 20:34   

komp silnika napewno, do tego mogą dojść inne poduszki silnika, możliwe że skrzynia biegów też - trzeba sprawdziś jakie przełożenia mają obie skrzynie i oczywiście czy pasują do siebie,
dodatkowo mogą dojść poduszki silnika i skrzynia lub całe zawieszenei silnika do budy,
zawiszenie przednie też moze być kłopotem w zalżności od wagi silnika żeby nie było zbyt duże obciążenie bo bedziesz musiał dość szybko zmienic amorki
półośki to chyba nie bo tego nie sprawdzałem jaka jest w nich różnica
niekiedy taka zmiana z 8v na 16v może pociągnąć za sobą zmiane serwa hamulcoweo i tylnych hamulców - tylko kiedy są bębnowe a powinny być tarczowe - dotyczy skuteczności wyhamowania

to chyba na tyle - koszty niewielkie w porównaniu w zmianie z 1,6 8v w temprze na 2,0 16v z bravo , to są dopiero jaja :D
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load