Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z ssaniem Tipo 1.8 GT + Lpg Pomocy !!
Autor Wiadomość
gremlin 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 41
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-01-2010, 13:11   Problem z ssaniem Tipo 1.8 GT + Lpg Pomocy !!

Witam Mam pytanie odnośnie tego ssania ? A Więc tak zaczęło się od przerywania w czasie jazdy na benzynie myślałem ze to kwestia benzyny ale było już coraz gorzej . :( . odpala na benzynie bez problemu ale pochodzi 3 sekundy i gaśnie :( . czasami jest tak że załapie i chodzi chwile falując to 1.3 obrotów to spada do 500 i i tak przez chwile .Po czym po chwili zgaśnie :( . To wszystko dzieje sie na zimnym silniku na ciepłym juz jest lepiej ale te czasami mu odbije . Myślałem ze to silniczek krokowy wyczyściłem założyłem ale dalej to samo przełożyłem nowy na chwile i dalej to samo Wymyłem przepustnice całą i uszczelniłem i nic :( . Mam już dość szukałem tego Elektrozaworu odpowiadającego za ssanie ale nie mogę znaleźć niby dwie śrubki dwa piny i wężyki 2 cm ale nigdzie tego nie widzę :(
  
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 15-01-2010, 16:55   

gremlin napisał/a:
silniczek krokowy wyczyściłem

A skąd ty go wziąłes w 1,8 :?: :roll:

gremlin napisał/a:
szukałem tego Elektrozaworu odpowiadającego za ssanie

To własnie spełnia funkcje silniczka krokowego, a znajduje sie w okolicach kopółki, termostatu, przykrecony jest do bloku (głowicy) ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
gremlin 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 41
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 16-01-2010, 15:43   

Egon jest lipa bo ja nie mam kopułki tylko cewki :( :( i nie wiem właśnie kolo termostatu jest czujnik temperatury i nic więcej :( Albo ja nie mogę znaleść :(
  
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 16-01-2010, 22:39   

gremlin, jest przykrecony do głowicy od strony kierowcy, wchodzą w niego dwa wezyki ;)
Wyglądem jest strasznie podobny do tego http://allegro.pl/item876...coupe_nowy.html
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
gremlin 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 41
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 17-01-2010, 20:24   

tam są dwa prawda egon koło termostatu ??? no i silniczek krokowy bo tam niżej już nie ma nic wkręconego oprócz czujnika położenia Wału :D dzisiaj włąśnie kupiłem ten czujnik koło termostatu na te dwa przewody raczej to nie czujnik temeratury bo po zdjęciu wtyczki na wskaźniku nie spada. tylko właśnie koleś tłumaczył że to coś w rodzaju czujnika temperatury i odpowiada za obroty. po wymianie trochę Egon jest lepiej ale dalej coś mu bije :( naprawdę już wysiadam :sciana: :sciana: :sciana: :sciana:
  
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 17-01-2010, 20:28   

gremlin napisał/a:
tam są dwa prawda egon koło termostatu ??? no i silniczek krokowy

Jakie dwa :?: i powtarzam, ze ty niemasz silniczka krokowego tylko własnie ten VAE ;)
Najlepiej zrób fotke od tej strony silnika i ci powiem co i jak ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
gremlin 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 41
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 18-01-2010, 08:11   

ok dzisiaj zrobię i dodam
:D :D
  
 
 
Dziąbal 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 237
Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 18-01-2010, 16:28   

http://forum.tempra.org/t...owy-vt17375.htm mialem to samo. Przejrzyj temat, jest tam zdjecie umiejscowienia elektro zaworu.
_________________
TempRa 1.8
Tipo 3D 1.8
     assistance
 
 
gremlin 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 41
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 19-01-2010, 19:15   

chlopaki jutro dodam zdjęcie ale raczej jest lipa bo u mnie nie ma tego electro zaworu :D bo na zdjęciu jest przykręcony na końcu pierwszego wałka znaczy sie pod a u mnie jest w tym miejscu cewka :(
  
 
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 19-01-2010, 21:59   

gremlin, ty na pewno masz 1.8? :roll:
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
gremlin 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 41
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 21-01-2010, 22:14   

napewno hehe :D :D A czemu pytasz :D ???? ;D ;D
  
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 22-01-2010, 17:15   

gremlin, miałes zdjecie dac :P
Kolega konikks, pyta dlatego, ze to dziwne, ze VAE niemasz i wg. mnie to jest tylko ty go nie mozesz znalezdz ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-01-2010, 17:25   

egon., dokładnie :D
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
gremlin 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 41
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 22-01-2010, 23:16   

przepraszam panowie :D jutro dodam poprostu mam tyle teraz na głowie :( a po drugie jeszcze -14 C to aż sie odechciewa biegać z apratem pod maską :d

** Dodano: 24-01-2010, 11:30 **
Witam dzisiaj ładna pogoda wiec poszedłem zrobić zdjęcia :D ;D ;D hehe

** Dodano: 24-01-2010, 11:33 **


** Dodano: 24-01-2010, 11:34 **
  
 
 
Dziąbal 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 237
Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 24-01-2010, 18:01   

Na przed ostatnim zdjeciu wyrażnie go widac, podłaczone sa do niego dwa weze, pod termostatem!
_________________
TempRa 1.8
Tipo 3D 1.8
     assistance
 
 
gremlin 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 41
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 24-01-2010, 19:46   

Dziabal mógł byś skopiować te zdjecie i zaznaczyć nawet w Paint i wrzucić jeszcze raz :) ;D ;D
  
 
 
Młody 


Pomógł: 40 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 1580
Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 24-01-2010, 19:48   

gremlin, masz zaznaczone
  
 
gremlin 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 41
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 24-01-2010, 19:55   

Młody powiedz mi właśnie bo to jest podłączone z reduktorem ??? i to jest przyczyną tego ssania ???
  
 
 
Dziąbal 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 237
Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 25-01-2010, 08:58   

Masz na mysli reduktor od gazu? To odp brzmi nie. Musisz to wykręcić, tam przeplywa powietrze i ten zawór zwiększa lub zmiejsza przepływ powietrza obnizając lub podwyzszajacac obroty. Po tylu latach nagromadziło sie tam brudu i zawór moze sie zawiesic co powoduje podwyzszenie obrotow. Masz inny zawór niz u mnie i nie bardzo wiem jak on wygląda w srodku, ale nalezy go rozebrac i dodkladnie na sucho wyszyscic. Jak bedziesz odkręcał w srodku mała srubke ktora trzyma tulejke to polic ilosc obrotow i tak samo ją pozniej wkręć.
_________________
TempRa 1.8
Tipo 3D 1.8
     assistance
 
 
gremlin 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 41
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-01-2010, 13:18   

Wszytko chodzi jak należy temat uważam za zakończony :D Dziękuje wszystkim za pomoc

** Dodano: 19-03-2010, 11:18 **
Witam Wszystkich ponawiam temat. Gdyż wyczyściłem ten elektrozawór i wszystko było ok to pierwszych plusowych temperatur i znowu sie zaczeło to samo :( :( .Wziołem wyciągłem rozebrałem i calą noc był w nafcie .rano założyłem i teraz tylko odpale i od razu gaśnie .czytałem inne posty i chyba zrobiłem błąd wykrecając i nie licząc obrotów i wkręciłęm spowrotem do oporu :( . Naprawdę juz zaczynam mieć dość tych włoskich rozwiązań :sciana: . Pomocy !!! Może ktoś ma takie ustrojstwo odsprzedać i czy wogóle do końca to jest to ??? Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi :D
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load