|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
CITRO POWER |
Autor |
Wiadomość |
RobertWroc
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 22 Lut 2006 Posty: 516 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 30-11-2007, 23:41 CITRO POWER
|
|
|
dzisiaj na wjeździe do firmy zerwali kostkę-coś im zimno zepsuło,no i zonk.Jak wjechać.Towarzystwo utknęło a ja cwaniaczek-suwak w górę XM pół metra nad glebą i luzik-już na parkingu.
Fajne to hydro.
Ale minki mieli.
Zaproponowałem szefowi ze zamienię się z nimna jego CLK i dorzucę swoja premię ale nie chciał.I dobrze .
Ale wiem juz mniej wiecej ile dostanę-na nowego merca nie starczy |
_________________ Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 01-12-2007, 08:23
|
|
|
Chwali pięta |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
Zuzanna82
Wiek: 41 Dołączyła: 10 Paź 2005 Posty: 306 Skąd: Maryport, Cumbria
Województwo: Other
|
Wysłany: 01-12-2007, 12:16
|
|
|
RobertWroc napisał/a: | a ja cwaniaczek-suwak w górę |
RobertWroc napisał/a: | Fajne to hydro. |
Zgadzam sie w 100% bajer ale pomocny bardzo;) Tez sie lubie tym bawic;) |
_________________ Trust The Girl!!
|
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 01-12-2007, 12:51
|
|
|
Jak podnosisz auto to jest sztywne cze miękkie? |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
RobertWroc
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 22 Lut 2006 Posty: 516 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 01-12-2007, 13:39
|
|
|
ubek,raczej mięki ale nie buja się jak łódka na wodzie,poza tym mam przełącznik na "sport" wtedy jest dopiero sztywny + lekkie obniżenie i na autostradzie trzyma się jak przyklejony.W sumie jest 5 poziomów wysokości.
ale na najniższym nie jechałem-boję się praktycznie leży na glebie. |
_________________ Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 01-12-2007, 16:41
|
|
|
Zuzanna82, lubisz się bawić
No tak lubisz sterować gałeczką
RobertWroc, a jak się ma sprawa z żywotnością tego. Wiem, że są różnie zdania o tym. Może nie jeździsz zbyt długo, ale pewnie przed kupnem coś się dowiadywałeś.
Mnie kiedyś w bodajże w BXie zaskoczyły włączniki kierunkowskazów |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
RobertWroc
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 22 Lut 2006 Posty: 516 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 01-12-2007, 18:59
|
|
|
miszko, jeżeli chodzi o żywotnośc-to pomimo kosmicznego wygladu jest to zwykły układ hydrauliczny,z pompa,.
Jedynie w przeciwieństwie do np układów wspomagania czy innych jest znacznie solidniejsze.Sam fakt że zdziała w wozach z 1991 roku.
Zużywają się normalne części,które nie sa drogie. Może uszkodzić się regulator prześwitu(75,_,konżektor(bajerek który odpowiada za to by autko zawsze było w poziomie ok 85,-
czasem pęka przewód ale pomimo plotek i innych mitów nawet jak padnie i się nnie podniesie (co jest poprostu wręcz niespotykane) można dalej jechać.
Ogólnie wbrew obiegowej opini nie ma tam aż tak wiele rzeczy do zepsucia się
A komfort jest naprawde wielki. |
_________________ Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 08-12-2007, 18:54
|
|
|
A ciekawe czy przerobienie zawiecha w T/T na hydro byłoby fest kosztowne i w ogóle możliwe... |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 08-12-2007, 20:22
|
|
|
przemog666 napisał/a: | i w ogóle możliwe... | Możliwe to jest wszystko, kwestia kasy. Taka zawiecha z citro była by jeszcze do zniesienia, ale np. taka jak z Low riderów by Tipola bez wzmocnień w końcu połamała Wszystko jest kwestią kasy. |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|