Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
CITRO POWER
Autor Wiadomość
RobertWroc 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 516
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 30-11-2007, 23:41   CITRO POWER

dzisiaj na wjeździe do firmy zerwali kostkę-coś im zimno zepsuło,no i zonk.Jak wjechać.Towarzystwo utknęło a ja cwaniaczek-suwak w górę XM pół metra nad glebą i luzik-już na parkingu.
Fajne to hydro.
Ale minki mieli.
Zaproponowałem szefowi ze zamienię się z nimna jego CLK i dorzucę swoja premię ale nie chciał.I dobrze .
Ale wiem juz mniej wiecej ile dostanę-na nowego merca nie starczy :(
_________________
Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS
     Moneta
 
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 01-12-2007, 08:23   

Chwali pięta :lalala:
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
Zuzanna82 



Wiek: 41
Dołączyła: 10 Paź 2005
Posty: 306
Skąd: Maryport, Cumbria
Województwo: Other
Wysłany: 01-12-2007, 12:16   

RobertWroc napisał/a:
a ja cwaniaczek-suwak w górę

RobertWroc napisał/a:
Fajne to hydro.


Zgadzam sie w 100% bajer ale pomocny bardzo;) Tez sie lubie tym bawic;)
_________________
Trust The Girl!!
     Moneta
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 01-12-2007, 12:51   

Jak podnosisz auto to jest sztywne cze miękkie?
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
RobertWroc 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 516
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 01-12-2007, 13:39   

ubek,raczej mięki ale nie buja się jak łódka na wodzie,poza tym mam przełącznik na "sport" wtedy jest dopiero sztywny + lekkie obniżenie i na autostradzie trzyma się jak przyklejony.W sumie jest 5 poziomów wysokości.
ale na najniższym nie jechałem-boję się praktycznie leży na glebie.
_________________
Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS
     Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 01-12-2007, 16:41   

Zuzanna82, lubisz się bawić :lalala:
No tak lubisz sterować gałeczką :lalala:

RobertWroc, a jak się ma sprawa z żywotnością tego. Wiem, że są różnie zdania o tym. Może nie jeździsz zbyt długo, ale pewnie przed kupnem coś się dowiadywałeś.

Mnie kiedyś w bodajże w BXie zaskoczyły włączniki kierunkowskazów ;)
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
RobertWroc 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 516
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 01-12-2007, 18:59   

miszko, jeżeli chodzi o żywotnośc-to pomimo kosmicznego wygladu jest to zwykły układ hydrauliczny,z pompa,.
Jedynie w przeciwieństwie do np układów wspomagania czy innych jest znacznie solidniejsze.Sam fakt że zdziała w wozach z 1991 roku.
Zużywają się normalne części,które nie sa drogie. Może uszkodzić się regulator prześwitu(75,_,konżektor(bajerek który odpowiada za to by autko zawsze było w poziomie ok 85,-
czasem pęka przewód ale pomimo plotek i innych mitów nawet jak padnie i się nnie podniesie (co jest poprostu wręcz niespotykane) można dalej jechać.
Ogólnie wbrew obiegowej opini nie ma tam aż tak wiele rzeczy do zepsucia się
A komfort jest naprawde wielki.
_________________
Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS
     Moneta
 
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-12-2007, 18:54   

A ciekawe czy przerobienie zawiecha w T/T na hydro byłoby fest kosztowne i w ogóle możliwe...
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 08-12-2007, 20:22   

przemog666 napisał/a:
i w ogóle możliwe...
Możliwe to jest wszystko, kwestia kasy. Taka zawiecha z citro była by jeszcze do zniesienia, ale np. taka jak z Low riderów by Tipola bez wzmocnień w końcu połamała :lalala: Wszystko jest kwestią kasy.
_________________
     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load