|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Temperówa 1,6 S |
Autor |
Wiadomość |
kaminkrz
Pomógł: 10 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 547 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 24-03-2011, 09:55 Temperówa 1,6 S
|
|
|
Nie prezentowałem wcześniej mojego fiacika, więc robię to teraz :
Fiat tempra 1,6 S
Rok produkcji 1994 kupiona w polskim salonie - jestem drugim właścicielem.
Przebieg na dziś niespełna 139 kkm, w dniu kupna 133 kkm.
Wyposażenie:
- wspomaganie kierownicy
- regulacja kierownicy
- regulacja wysokości pasów bezpieczeństwa
- multi lock
- centralny zamek
- podłokietnik przód / tył
- dzielona tylna kanapa
- rolety tylnej szyby
- welurowa tapicerka
Zakupiona przeze mnie w lipcu 2010, wymienione : olej, filtry, świece, akumulator.
Oto kilka skromnych fotek z telefonu i pda:
W planach : utrzymywać stan obecny możliwie jak najdłużej, kupno aluminiowych felg, jakieś skromne audio, bo teraz nie ma - był kaseciak, ale jest marny, więc wywaliłem całkowicie.
To póki co tyle...
Można komentować - kąśliwie też |
_________________ Zapraszam na forum:
http://forum-laptopy.info.pl/index.php |
|
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-03-2011, 11:04
|
|
|
kaminkrz, Auto fajne ale widzę że korozja tez go łapie. Podoba mi się umiejscowienie radia CB . Po co masz gumkę założoną na manetce od wycieraczek ? Naklejka nad tylnym błotniku nie pasuje trochę ale rozumiem że ma ona zasłaniać rudą Halogenów nie masz ? te dziury po nich nie wyglądają estetycznie |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
kaminkrz
Pomógł: 10 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 547 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 24-03-2011, 11:25
|
|
|
Lasgo07 napisał/a: | Auto fajne ale widzę że korozja tez go łapie |
Dzięki - korozja łapała - jak widać zrobiłem zaprawki - nie jest to do końca estetyczne, ale spełnia póki co swoje zadanie - po kupnie postanowiłem się tym zająć - były purchle, ale jak zacząłem wnikać, to porobiły się dziury w prawym i lewym tylnym nadkolu wielkości kurzego jajka - zniwelowałem to wszystko do gołej czystej blachy, posmarowałem fosolem / taki odrdzewiacz / i dałem wypełnienia matą z włókna szklanego - kolega mówił, że na wiosnę będę miał po błotnikach, bo mi zeżre rdza - dziś się dziwi jak bardzo się mylił - rdza nie postępuje dalej i błotniki mają się świetnie, poza wyglądem oczywiście - poza tymi dwoma elementami nie ma nigdzie rdzy - patrzyłem po zimie na podłogę / myłem ją myjką, żeby pozbyć się błota i ewentualnej soli / i jest naprawdę ok.
Za czas jakiś moze będę szukał błotników w kolorze blue petrol, ale to za miesiąc, dwa - dziś robię remont i trochę kasy pójdzie
Lasgo07 napisał/a: | Podoba mi się umiejscowienie radia CB |
He he - nie jest nawet przykręcone - jest wciśnięte i trzyma się dobrze.
Lasgo07 napisał/a: | Po co masz gumkę założoną na manetce od wycieraczek ? |
To tuning - plastik trochę słabo trzyma, ale to też zniweluję.
Lasgo07 napisał/a: | Naklejka nad tylnym błotniku nie pasuje trochę ale rozumiem że ma ona zasłaniać rudą |
Wiem, ale bez naklejki było gorzej z tym czarnym matem.
Lasgo07 napisał/a: | Halogenów nie masz ? |
Widocznie zostałem z nich skrojony, bo kable są kulturalnie zapiete opaskami zaciskowymi - musiały zatem być, nie mam też haka, a w dowodzie jest wbity, ale nie potrzebuje / kupiłem od handlarza temprę i musiał ją ograbić /
Lasgo07 napisał/a: | te dziury po nich nie wyglądają estetycznie |
Wiem kolego, ale póki co tak musi być.
Generalnie autko jest w świetnej kondycji i tak naprawdę nie musiałbym już teraz remontować zawieszenia itd / dopiero zaczyna się odzywać po zimie /, ale jak powziąłem decyzję, że zostaje / nie mogłem sprzedać za tyle ile chciałem /, to zrobię jej remont - należy się po zimie, gdzie ani razu mnie nie zawiodła - patrzyłem przez okno nieco z przekąsem jak wymiękało bmw E36 i mercedes klekot okular na parkingu, a ja przy - 25 stopni wpadałem do kabiny, zaciągałem ssanie i silnik już pracował i sobie mysłełem, że jak się nie sprzeda i nie zawiedzie do wiosny, to remontuje.
** Dodano: 24-03-2011, 18:52 **
Dobra, to spamuje dalej
O godz. 8.00 zaprowadziłem do mechanika temperówe na remont zawieszenia, hamulców i wymianę uszczelek / pod pokrywą zaworów i pod misą /.
Kilka minut po czternastej dzwoni telefon, że po odbiór autka mam się zgłosić - 15 min i jestem u mechaniora.
Wymieniona uszczelka jedna i druga, pięknie wyczyszczony dekiel kryjacy zaworki, nowe nakrętki- hamulce to teraz poezja - reaguje na lekkie wciskanie pedału, nie sciąga, ręczny też fajnie działa.
Zawieszenie nie ruszone - pan mechanik twierdzi, że w zasadzie wszystko jest ok i nie ma co na siłę zmieniać - mam jechać na test amorów, bo reszta perfekt podobno i nie ma tu powodów, aby mu nie wierzyć.
Chciałem robić zawias, bo czasem podczas wjeżdżania w zagłębienie robi chruuupp i bije mi któreś koło - dam nowe opony, albo kupię z felgami, bo i tak muszę - aż dziw, że dałem rade na tych oponach zime przepykać, choć kilka razy było groźnie - teraźniejsze kapcie są w stanie makabry.
Impreza u mechanika wyniosła mnie 230 ziko z uszczelkami, cylinderkiem i przewodem z tyłu oraz robocizną - moim zdaniem to niewiele za tak szybki czas realizacji i solidność.
Mechanika polecił mi szanowny kolega z forum i chwała mu za to.
Dzięki mrk69
** Dodano: 19-09-2011, 14:51 **
Nowe fotki - oczywiście dalej tragicznej jakości / PDA /
** Dodano: 19-09-2011, 14:53 **
Jeszcze motor
** Dodano: 19-09-2011, 14:57 **
1, 6 gaźnik - digiplex 2
** Dodano: 03-10-2011, 18:00 **
Dziś temperówka dostała nówkę gaśnicę - koszt 14,99
** Dodano: 24-10-2011, 20:51 **
Panowie - wymieniłem filtr paliwa na taki:
http://moto.allegro.pl/fi...1876968762.html
Poprzednio był taki najtańszy przeźroczysty filtron.
Jak myślicie - ten lepszy?
Dodam, że dałem w sklepie za niego 27 zł.
** Dodano: 19-12-2011, 11:17 **
Dawno nie aktualizowałem tematu, więc troszkę dopiszę.
Lista robót / niewielka, ale jednak / przeprowadzonych od momentu wizyty u mechanika:
- wymienione opony / używane, ale w fajnym stanie /
- wyprana latem tapicerka
- wymienione żarówki podświetlenia przyrządów - teraz wszystko ładnie mam podświetlone w fabrycznym kolorze, który uważam osobiście za bardzo fajny
-zakonserwowana podłoga i progi, a także wnętrze bagażnika z końcem lata
-nowe przewody WN
-nowy filtr paliwa
-nowy olej i filtr oleju
-akumulator został wyposażony w pokrowiec na zimę / pokrowiec własnej konstrukcji /
-zakupione radio mp3/usb/sd / marnej jakości - Clarus -, ale słuchać można i nie ma tragedii
-we wrześniu walnięty szczegółowy przegląd, który temperka przeszła bez najmniejszego problemu
Póki co, to byłoby tyle... |
_________________ Zapraszam na forum:
http://forum-laptopy.info.pl/index.php |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|