|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Zimny zapala dusi się paliwem POMOCY !!! |
Autor |
Wiadomość |
seba0921
Dołączył: 21 Lut 2007 Posty: 21 Skąd: Kąty Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 24-02-2007, 01:18 Zimny zapala dusi się paliwem POMOCY !!!
|
|
|
Witam mam problem z Temprą 1.6 monowtrysk Jetronik+LPG BRC BLITZ mianowicie po postoju autko zimne zapala i chodzi na mniej wiecej 1500 obrotów lecz gdy trzeba ruszyc po dodaniu gazu oczywiscie na benzynie dusi się lub zalewa śmierdzi benzyną z silnika i z tłumika
szału dostaje powoli po przejsciu na gaz zbiera sie bez problemu lecz na zimnym silniku chciałbym jechac na benie troszke , inny objaw na benie naciepłym silniku powyzej 3000 obrotów tak jagby chciał sie rpzpedzac lecz cos go pohamowuje jak ujme gazu jakby przyśpiesza wówczas .sprawdzone :czujnik w kolektorze na zimno ma 4.5 kohm .czujnik wału 640 ohm .nowe kable WN świeczki .kopułka palec M/M ok .filtry nowe katalizator ok .reset kompa nic nie daje kasa sie kończy pomysłów brak krokowiec drugi tak samo chodzi .PORADZCIE !!!!! aha CPP ma prześwity na ścieżkach moze to jego sprawka ? |
|
|
|
|
dziura.arek
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 690 Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-02-2007, 08:18
|
|
|
Spróbuj jeszcze rozgrać go do włączenia wentylatora potem odłączyć klemę (reset ok 1 minuty) i znów rozgrzać go do właczenia wentylatora.... |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 24-02-2007, 09:45 Re: Zimny zapala dusi się paliwem POMOCY !!!
|
|
|
seba0921 napisał/a: | aha CPP ma prześwity na ścieżkach moze to jego sprawka ? |
Nie no tak to nie może być.Komp nie wie w jakim położeniu jest przepustnica i nie jest w stanie dobrać odpowiedniej mieszanki paliwa i powietrza.Pasowało by go wymienić i po założeniu ustawić. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
wieś
witamy nowego
Dołączył: 30 Sty 2007 Posty: 4 Skąd: namysłów
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 24-02-2007, 18:48
|
|
|
Miałem podobny problem jadąc gdy kończył mi się gaz i chciałem przełączyć na benzyne to musiałem resetować kompa i dalej chodził dobrze.Rownież był problem z zapalaniem na benzynie musiałem za każdym razem resetować kompa.Znalazłem fachowca innego niż ten który mi zakładał gaz i włożył mi w układ przekaznik ktory po wyłączeniu silnika resetuje samoczynnie kompa i teraz nie mam problemu z benzyną koszt był 80 zł |
|
|
|
|
dziura.arek
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 690 Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-02-2007, 09:00
|
|
|
Qurde dziwne żeczy opowiadasz kolego wieś. Jaki masz wtrysk i jaki silnik. Jeśli monowtrysk to poprostu spartaczyli ci gaziarze robote. Uśmiałem się z tego resetowania kompa.
Oczywiście nie śmieje się z ciebie tylko z mechaników którzy ci robili autko.
To są zwykli kowale a nie elektromechanicy.
Każde odpięcie akumlatora zobowiązywuje do nauczenia silnika od nowa najleprzych parametrów pracy silnika.
Było o tym na forum.
Czyli odpinamy na gorącym silniku a potem grzejemy go do włączenia wentylatora.
Oczywiście jak ktoś tego nie zrobi to też auto będzie jeździć tylko że na zimnum silniku nie będzie mocy.
To co napisałem wyniosłem ze szkolenia na temat monowtrysków Boscha jakie często odbywają się w Krakowie. Polecam. Koszt ok 350PLN. |
|
|
|
|
seba0921
Dołączył: 21 Lut 2007 Posty: 21 Skąd: Kąty Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 25-02-2007, 16:42
|
|
|
Bardzo dzięki za pomoc w temacie resetowałem kolejny raz jest lepiej zmieniłem wtrysk jakby lepszy lecz po dłuższym postoju nie obejdzie sie na zimnym silniku bez zalewania szukam teraz CPP moze ktoś wie czy moze byc od Poloneza czy musze szukać jakis konkretny model .
AHA wczoraj znalazłem kabelek wiszący koło akumulatora dynda sobie po skrzynce biegów
własciciel GEBELS poobcinał czujniki klocków chyba ? to taki tuning z jego strony chyba ? |
|
|
|
|
Kamitchi
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 317 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-03-2007, 21:49
|
|
|
czujnik temperatury? regulator ciśnienia wtrysku?
pzdr. |
_________________ cuoresportivo 2.0 16v |
|
|
|
|
seba0921
Dołączył: 21 Lut 2007 Posty: 21 Skąd: Kąty Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 05-04-2007, 16:04
|
|
|
Dzięki za pomoc wszystkim ZWALONY MIAŁEM CPP !!! PIERWSZY OBJAW DZIURA W GAZIE !!! POZDRAWIAM !!! |
_________________ TEMPRA 1.6 JETTR.+BRC |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|