|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
MPI |
Autor |
Wiadomość |
Murson
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2005 Posty: 17 Skąd: Płock
|
Wysłany: 11-08-2005, 08:26 MPI
|
|
|
Witam. Przylistwie wtyskiwaczy a właściwie juz nieco wyzej na wysokości kolektora jest jakis zbiorniczek co przypomina filtr paliwa w maluchu, czy to jest wlasnie filtr czy moze jakas pompka. Nie jestem 100% pewny ale sadze ze to jest obwób którym paliwo wraca do baku gdy puszczam noge z gazu tam przy 3 tys obr strasznie cos swiszczy ten dziwiek wydobywa sie wlasnie z tamtych okolic, teraz mnie zaczelo to zastanawiac bo jak bylem kiedys na kompie to malem bład miedzy innymi na obiegu powtrotnym paliwa wiec jesli to by bylo to (co od niedawna zaczelo piszczec dosc glosno) to mogłoby być to problemem jaki poruszałem odnosnie zapalajacej sie kontrolki od wtrysku i szarpania silnika oczywiscie odczówalne po przeniesieniu na napęd Tak czy inaczej wiecie moze jak to sprawdzic? SILNIK 1,6 taki jak w temacie. POZDRAWIAM |
_________________ TEMPRA 1,6 m.p.i. 1995 |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 11-08-2005, 12:20
|
|
|
Murson, sadze ze to jest uklad oczyszczania powietrza z oparow paliwa.
Zgodnie z rozporzadzeniami wszystkie uklady wtryskowe czy to SPI czy MPI musza miec uklad filtorowania z oparow paliwa.
O ile pamietam jest tam wegiel aktywny ktory wychwytuje i neutrailizje te opary, bo sa one bardzo szkodzliwe za srodowiska.
Teoretycznie tez filtr ten sie nie wymienia i powinien starczyc na caly okres zywotnosci auta. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 11-08-2005, 17:23
|
|
|
A nie bedzie to czasami regulator ciśnienia paliwa. W układach wielupunktowego wtrysku regulatory znajdują się właśnie przy listwie wtryskowej.
Sam tego nie sprawdzisz, trzeba wpiąć manometr w układ zasilania paliwem i sprawdzić czy jest odpowiednie ciśnienie. Przypuszczamy że ciśnienie ma wynosić ok 2,5 - 3 bar |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
Murson
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2005 Posty: 17 Skąd: Płock
|
Wysłany: 11-08-2005, 19:12
|
|
|
Jak wymieniałem filtry przy okazji mialem sprawdzone cisnienie na wejsciu do listwy nie pamietam dokladnie ile wynosilo ale podobno bylo w normniebylo cos kolo 2 a przy przegazówce podnosilo sie do 2,5 sadze ze skoro mechanik powiedzial ze jest ok... Ale to tez tylko czlowiek, nie mniej jednak nie bylo zadnych skoków ani w góre ani w dół ale mimo to sadze ze sprawdzic dokładnie warto, POZDRAWIAM, pod koniec sierpnia bede mial wiecej czasu wiec pojade do niego jeszcze raz...
[ Dodano: 12-08-2005, 08:58 ]
No a moze zeczywiście to za nieskie ciśnienie..... zreszta było mierzone przed tym "regulatorem" a moze to on szwankuje.... Jak myslicie? |
_________________ TEMPRA 1,6 m.p.i. 1995 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|