Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
MPI
Autor Wiadomość
Murson 



Wiek: 39
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 17
Skąd: Płock
Wysłany: 11-08-2005, 08:26   MPI

Witam. Przylistwie wtyskiwaczy a właściwie juz nieco wyzej na wysokości kolektora jest jakis zbiorniczek co przypomina filtr paliwa w maluchu, czy to jest wlasnie filtr czy moze jakas pompka. Nie jestem 100% pewny ale sadze ze to jest obwób którym paliwo wraca do baku gdy puszczam noge z gazu tam przy 3 tys obr strasznie cos swiszczy ten dziwiek wydobywa sie wlasnie z tamtych okolic, teraz mnie zaczelo to zastanawiac bo jak bylem kiedys na kompie to malem bład miedzy innymi na obiegu powtrotnym paliwa wiec jesli to by bylo to (co od niedawna zaczelo piszczec dosc glosno) to mogłoby być to problemem jaki poruszałem odnosnie zapalajacej sie kontrolki od wtrysku i szarpania silnika oczywiscie odczówalne po przeniesieniu na napęd Tak czy inaczej wiecie moze jak to sprawdzic? SILNIK 1,6 taki jak w temacie. POZDRAWIAM
_________________
TEMPRA 1,6 m.p.i. 1995
     assistance
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 11-08-2005, 12:20   

Murson, sadze ze to jest uklad oczyszczania powietrza z oparow paliwa.
Zgodnie z rozporzadzeniami wszystkie uklady wtryskowe czy to SPI czy MPI musza miec uklad filtorowania z oparow paliwa.

O ile pamietam jest tam wegiel aktywny ktory wychwytuje i neutrailizje te opary, bo sa one bardzo szkodzliwe za srodowiska.

Teoretycznie tez filtr ten sie nie wymienia i powinien starczyc na caly okres zywotnosci auta.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 11-08-2005, 17:23   

A nie bedzie to czasami regulator ciśnienia paliwa. W układach wielupunktowego wtrysku regulatory znajdują się właśnie przy listwie wtryskowej.
Sam tego nie sprawdzisz, trzeba wpiąć manometr w układ zasilania paliwem i sprawdzić czy jest odpowiednie ciśnienie. Przypuszczamy że ciśnienie ma wynosić ok 2,5 - 3 bar
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Murson 



Wiek: 39
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 17
Skąd: Płock
Wysłany: 11-08-2005, 19:12   

Jak wymieniałem filtry przy okazji mialem sprawdzone cisnienie na wejsciu do listwy nie pamietam dokladnie ile wynosilo ale podobno bylo w normniebylo cos kolo 2 a przy przegazówce podnosilo sie do 2,5 sadze ze skoro mechanik powiedzial ze jest ok... Ale to tez tylko czlowiek, nie mniej jednak nie bylo zadnych skoków ani w góre ani w dół ale mimo to sadze ze sprawdzic dokładnie warto, POZDRAWIAM, pod koniec sierpnia bede mial wiecej czasu wiec pojade do niego jeszcze raz...

[ Dodano: 12-08-2005, 08:58 ]
No a moze zeczywiście to za nieskie ciśnienie..... zreszta było mierzone przed tym "regulatorem" a moze to on szwankuje.... Jak myslicie?
_________________
TEMPRA 1,6 m.p.i. 1995
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load