mam wazne pytanko o obroty... |
Autor |
Wiadomość |
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-11-2006, 22:58 mam wazne pytanko o obroty...
|
|
|
Mam tipka 1,4 wtrysk i mam pytanie jakie powinny byc obroty w moim tipku bo wydaje mi sie ze sa ciut za duze... moje obroty sa w skali mniej wiecej od 1000-1100 czasem jak troche pojezdze to jest 900 - 1000 jakie powinny byc prawidlowo??? z gory dzieki za odp... |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-11-2006, 23:06
|
|
|
o ile wiem ok 900 to normalne obroty na luzie na ciepłym, jak na światłach np stoisz... jak jest zimny to by się telepać masz ssanie lub wzbogacanie takie owakie i w sumie wtedy obroty mogą być trochę wyższe przez moment nim się nie rozgrzeje, ale tak to normalnymi jest ok 900,nawet może być poniżej |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-11-2006, 23:08
|
|
|
unknown napisał/a: | o ile wiem ok 900 to normalne obroty na luzie na ciepłym, jak na światłach np stoisz... jak jest zimny to by się telepać masz ssanie lub wzbogacanie takie owakie i w sumie wtedy obroty mogą być trochę wyższe przez moment nim się nie rozgrzeje, ale tak to normalnymi jest ok 900,nawet może być poniżej |
ej a jesli takie beda caly czas to co moze byc nie tak??? |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
sosen86
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 24 Wrz 2006 Posty: 345 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-11-2006, 23:08
|
|
|
u mnie jest 900 i tak ma byc,a jak mash wiecej no to moze wystarczy ustawic odpowiednio linke gazu i powinno buc dobrze |
_________________ FIAT TIPO 1.4 S 93r 78Km 120 000km
BMW E46 320D 98r 136Km 228 000km
VW CADDY 1.9D 96r 63Km ze 600 000km
SPRZEDAŻ CZĘŚCI DO SAMOCHODÓW
WARSZTAT SAMOCHODOWY :
sklep.automotive@gmail.com
warsztat.automotive@gmail.com |
|
|
|
|
TEMPRAWG
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 414 Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-11-2006, 00:09
|
|
|
gawor powinienes miec okolo 800-900 obrotow.
jesli jest inaczej to moze byc cos z czujnikiem ktory daje sygnal dla komputera o temperaturze a on steruje krokowym silniczkiem.
z drugiej strony kolosalny wplyw na trzymanie obrotow ma rowniez stan ukladu zaplonowego (swiece, przewody, kopulka, palec)
ale szczerze mowiac jak na razie to az tak bardzo nie masz sie czym przejmowac.
martwic sie bedziesz jak obroty beda na poziomie 1500 - 2000
aha. rowniesz nieszczelnosci ukladu dolotowego moga w znacznym stopniu zmieniac wolne obroty. |
_________________ BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G
Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY
tel.0723-121-618 |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 11-11-2006, 09:13
|
|
|
ok dzieki poczekamy zobaczymy jak bedzie...
P.S ostatnio wymienialem komputer wtrysku i CPP ale po tym bylo wszystko ok a przed wymiana auto tracilo obroty i po rozgrzaniu szarpal... byl tu moj temat o tym... a teraz nie szarpie tylko te obrotki so od900- 1000- 1100 |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
TEMPRAWG
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 414 Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-11-2006, 10:48
|
|
|
CPW tak zgodze sie. ale czy wymiana komp wtrysku naprawde byla konieczna?
z czujnikiem mialem te same efekty i sama wymiana pomogla. |
_________________ BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G
Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY
tel.0723-121-618 |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 11-11-2006, 11:03
|
|
|
TEMPRAWG napisał/a: | CPW tak zgodze sie. ale czy wymiana komp wtrysku naprawde byla konieczna?
z czujnikiem mialem te same efekty i sama wymiana pomogla. |
ale ja najpierw mialem tylko CPP wymienic i to zrobilem i po uruchomieniu silnika u mechaniora obroty byly 1500-2000 wiec on mi na to ze pewnie komputer jebnal i poszedl po nowy do magazynu podlaczyl i obroty od razu na 900-1000 ateraz skacza 900-1000- 1100 |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 11-11-2006, 11:06
|
|
|
A zresetuj komputer i zobacz czy będzie jakaś zmiana. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
TEMPRAWG
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 414 Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-11-2006, 12:03
|
|
|
gawor a czy masz gaz w autku a jesli tak to jaki (zwykly czy z komputerem?) |
_________________ BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G
Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY
tel.0723-121-618 |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 12-11-2006, 11:55
|
|
|
TEMPRAWG napisał/a: | gawor a czy masz gaz w autku a jesli tak to jaki (zwykly czy z komputerem?) |
nie, nie mam... i co tu jest nie tak??? |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|