Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
mam wazne pytanko o obroty...
Autor Wiadomość
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 10-11-2006, 22:58   mam wazne pytanko o obroty...

Mam tipka 1,4 wtrysk i mam pytanie jakie powinny byc obroty w moim tipku bo wydaje mi sie ze sa ciut za duze... moje obroty sa w skali mniej wiecej od 1000-1100 czasem jak troche pojezdze to jest 900 - 1000 jakie powinny byc prawidlowo??? :?: :?: :?: z gory dzieki za odp...
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 10-11-2006, 23:06   

o ile wiem ok 900 to normalne obroty na luzie na ciepłym, jak na światłach np stoisz... jak jest zimny to by się telepać masz ssanie lub wzbogacanie takie owakie i w sumie wtedy obroty mogą być trochę wyższe przez moment nim się nie rozgrzeje, ale tak to normalnymi jest ok 900,nawet może być poniżej
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 10-11-2006, 23:08   

unknown napisał/a:
o ile wiem ok 900 to normalne obroty na luzie na ciepłym, jak na światłach np stoisz... jak jest zimny to by się telepać masz ssanie lub wzbogacanie takie owakie i w sumie wtedy obroty mogą być trochę wyższe przez moment nim się nie rozgrzeje, ale tak to normalnymi jest ok 900,nawet może być poniżej

ej a jesli takie beda caly czas to co moze byc nie tak???
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
sosen86 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 345
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
Wysłany: 10-11-2006, 23:08   

u mnie jest 900 i tak ma byc,a jak mash wiecej no to moze wystarczy ustawic odpowiednio linke gazu i powinno buc dobrze
_________________
FIAT TIPO 1.4 S 93r 78Km 120 000km
BMW E46 320D 98r 136Km 228 000km
VW CADDY 1.9D :) 96r 63Km ze 600 000km
SPRZEDAŻ CZĘŚCI DO SAMOCHODÓW
WARSZTAT SAMOCHODOWY :
sklep.automotive@gmail.com
warsztat.automotive@gmail.com
     Moneta
 
 
TEMPRAWG 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 414
Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-11-2006, 00:09   

gawor powinienes miec okolo 800-900 obrotow.
jesli jest inaczej to moze byc cos z czujnikiem ktory daje sygnal dla komputera o temperaturze a on steruje krokowym silniczkiem.
z drugiej strony kolosalny wplyw na trzymanie obrotow ma rowniez stan ukladu zaplonowego (swiece, przewody, kopulka, palec)
ale szczerze mowiac jak na razie to az tak bardzo nie masz sie czym przejmowac.
martwic sie bedziesz jak obroty beda na poziomie 1500 - 2000

aha. rowniesz nieszczelnosci ukladu dolotowego moga w znacznym stopniu zmieniac wolne obroty.
_________________
BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G


Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY

tel.0723-121-618
     assistance   Moneta
 
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 11-11-2006, 09:13   

ok dzieki poczekamy zobaczymy jak bedzie...
P.S ostatnio wymienialem komputer wtrysku i CPP ale po tym bylo wszystko ok a przed wymiana auto tracilo obroty i po rozgrzaniu szarpal... byl tu moj temat o tym... a teraz nie szarpie tylko te obrotki so od900- 1000- 1100
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
TEMPRAWG 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 414
Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-11-2006, 10:48   

CPW tak zgodze sie. ale czy wymiana komp wtrysku naprawde byla konieczna?
z czujnikiem mialem te same efekty i sama wymiana pomogla.
_________________
BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G


Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY

tel.0723-121-618
     assistance   Moneta
 
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 11-11-2006, 11:03   

TEMPRAWG napisał/a:
CPW tak zgodze sie. ale czy wymiana komp wtrysku naprawde byla konieczna?
z czujnikiem mialem te same efekty i sama wymiana pomogla.

ale ja najpierw mialem tylko CPP wymienic i to zrobilem i po uruchomieniu silnika u mechaniora obroty byly 1500-2000 wiec on mi na to ze pewnie komputer jebnal i poszedl po nowy do magazynu podlaczyl i obroty od razu na 900-1000 ateraz skacza 900-1000- 1100
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 11-11-2006, 11:06   

A zresetuj komputer i zobacz czy będzie jakaś zmiana.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
TEMPRAWG 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 414
Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-11-2006, 12:03   

gawor a czy masz gaz w autku a jesli tak to jaki (zwykly czy z komputerem?)
_________________
BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G


Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY

tel.0723-121-618
     assistance   Moneta
 
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 12-11-2006, 11:55   

TEMPRAWG napisał/a:
gawor a czy masz gaz w autku a jesli tak to jaki (zwykly czy z komputerem?)

nie, nie mam... i co tu jest nie tak??? :sciana:
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load