|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
pod ktore kable podlanczaja sie gazownicy? |
Autor |
Wiadomość |
adrusek
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Lip 2007 Posty: 192 Skąd: Góra
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 05-04-2008, 11:20 pod ktore kable podlanczaja sie gazownicy?
|
|
|
witam. pod ktory kabel w cewce zaplonowej podlancza sie centralke kablem brazowym, ktory kabel od wtryskiwacza jest brany przez przekaznik i gdzie biora 12+ do cenralki? |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-04-2008, 11:50
|
|
|
Weź próbówkę i sprawdź na którym kablu przy cewce zapłonowej jest plus (włącz wcześniej zapłon) i pod ten podłącz zasilanie do centralki. A ten brązowy kabelek z centralki podepnij pod ten drugi kabel z cewki zapłonowej.
** Dodano: 05-04-2008, 12:52 **
Aha, a do odcięcia wtryskiwacza to nie ma różnicy który przewód weźmiesz przez przekaźnik. |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
KoSnIaK85
Wiek: 39 Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 34 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 05-04-2008, 20:27
|
|
|
U mnie w centralce macher znalazł kabelek co miał niezałe 12 VOLT i się nie przełączał na gas.
Późnieej z probówką szukał przez kilka minut innego. |
_________________ wcześniej:
126p==>lada samara 1,5 sedan
OBECNIE:
Czarny /F/I/A/T/ Tipo 1,6i.e. B/G '93 SX
+ służbowy fiat panda |
|
|
|
|
adrusek
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Lip 2007 Posty: 192 Skąd: Góra
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 05-04-2008, 23:27
|
|
|
juz podlaczone. a mozecie mi podpowiedziec czemu jak jest zimy i chodzi na gazie po dodaniu gazu normalnie schodzi z obrotow na ok 800-900 ale jak jest juz silnik cieply i jak wcisne sprzeglo i puszcze gaz to obraty spadaja do 500 i po chwili wchodza na 900 i tak sie juz utrzymuja i jak znowu dam gaz i puszcze to jest normalnie. a nawet czasami zgasnie? zle wyregulowany gaz? |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-04-2008, 11:30
|
|
|
adrusek napisał/a: | zle wyregulowany gaz? |
Ja bym na to właśnie stawiał. |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|