|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Jak rozebrać kokpit ? |
Autor |
Wiadomość |
Zbyniu
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 294 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 19-06-2006, 08:51 Jak rozebrać kokpit ?
|
|
|
Cześć,
Zdarzył mi się przykry wypadek - na desce rozdzielczej położyłem zegarek oraz obrączkę. Biorąc zegarek do ręki jakoś nieszczęsliwie potrąciłem obrączkę tak, że na moich oczach potoczyła się i wpadła w szczelinę pomiędzy szybą a plastikiem deski rozdzielczej (nie tej części gdzie są zegary a tej dalszej - gdzie jest nawiew na szybę itp.). Próbowałem szukać wygiętym drutem ale nic. Jest tam niestety dość głęboko więc pewnie gdzieś wpadła :-(
I tu pytanie - gdzie mogła wpaść (czy jest np. szansa jej wydostania po zdjęciu samego panela zegarów) a jeśli nie to ile zachodu będzie z demontażem tej głównej części deski ? Czy jest szansa, że np. obrączka przleeci po jakimś czasie przez kopit i wypadnie na dole ?
Pozdr,
Zbyszek |
_________________ Zbyszek - Przyjaciel TTT
Jest Honda Accord 2.0i ES 1997 (162 tys.)
Był FIAT TEMPRA 1.6 i.e S 1995 (sprzedany przy 149 tys.) |
|
|
|
|
MarcinWrocław
Wiek: 43 Dołączył: 22 Kwi 2006 Posty: 280 Skąd: Bochnia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 19-06-2006, 08:57
|
|
|
Najpierw ustal czy masz deskę digital, czy analogowa.. Różnia sie troche...
[ Dodano: 19-06-2006, 10:01 ]
bo jeśli digital jak u mnie, to wszystki śróbki jakie widać możesz od razu odkrecac... A dodatkowo demontaż kratek nawiewowych - pod nimi tez są wkrety.Sam licznik tez na zewnątrz trzeba wyszarpac. A wątpie aby wypadła ta obrączka na dół... - za duzo jest tam plastyków i kabelków... No, chyba ze masz pod ręką baaardzo dziurawą droge.....;) |
_________________ była.... Temperówka, 92 1.6
była.... Vectra A '95 1.6 + LPG
była Vectra X18XE - nareszcie z klimą!!
C5 FL 2,0 HDI Break Exclusive |
|
|
|
|
Zbyniu
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 294 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 19-06-2006, 09:59
|
|
|
MarcinWrocław napisał/a: | Najpierw ustal czy masz deskę digital, czy analogowa.. Różnia sie troche...
[ Dodano: 19-06-2006, 10:01 ]
bo jeśli digital jak u mnie, to wszystki śróbki jakie widać możesz od razu odkrecac... A dodatkowo demontaż kratek nawiewowych - pod nimi tez są wkrety.Sam licznik tez na zewnątrz trzeba wyszarpac. A wątpie aby wypadła ta obrączka na dół... - za duzo jest tam plastyków i kabelków... No, chyba ze masz pod ręką baaardzo dziurawą droge.....;) |
Samą deskę z zegarami to mam analogową i wielokrotnie ją zdejmowałem (wymiana żarówek itp.). Jednak kompletnie nie pamiętam jaki dostęp daje to do części kokpitu położonej bliżej szyby (pamiętam blachę z otworami przez którą przechodziły przewody elektryczne). Obrączka wpadła w szczelinę pomiędzy tym drugim głębiej położonym plastikiem a szybą - tam gdzie te dwie powierzchnie się schodzą (a od zewnątrz w tym miejscu jest pióro wycieraczki).
Obawiam się, że czeka mnie rozbieranie tego "głównego" dużego plastiku na całą czerokość szyby i pytanie dotyczy tego ile z tym będzie pracy...
Pozdr,
Zbyszek |
_________________ Zbyszek - Przyjaciel TTT
Jest Honda Accord 2.0i ES 1997 (162 tys.)
Był FIAT TEMPRA 1.6 i.e S 1995 (sprzedany przy 149 tys.) |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|