|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
co moze byc nie tak jesli.... |
Autor |
Wiadomość |
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 03-12-2006, 19:02 co moze byc nie tak jesli....
|
|
|
witam!
co moze byc nie tak??? kiedy spadaja obroty zauwazylem ze przygasaja mi wszystkie swiatla zewnetrzne i wewn. dodam ze czasem jak odpale to nie gasnie kontrolka od laowania dopiero jak przygazuje delikatnie to wtedy gasnie... co to moze byc??? |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
RobertWroc
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 22 Lut 2006 Posty: 516 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 03-12-2006, 20:37
|
|
|
no chyba na 99,99% luźny pasek napędzający alternator.
Na 0,01% coś z alernatorem.
Przy niskich obrortach pasek się ślizga i nie naędza włąsciwie alternatora a ten jak się nie kręci to nie daje prądu,a wówczas samakumulator nie daje rady zasilić wszystkiego,więc i światełka przygasają |
_________________ Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-12-2006, 00:47
|
|
|
dokłdnie, naciąg paska; jeszcze minimalne szanse początków końca regulatora napięcia i/lub diody wzbudz w alternatorze i/lub szczotek; ale najprawdopodobniej paseczek do poprawy; |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
szezar
Dołączył: 11 Sie 2006 Posty: 16 Skąd: KOSZALIN
|
Wysłany: 05-12-2006, 15:45
|
|
|
U mnie było dokładnie to samo, regulacja paska i po kłopocie |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-01-2007, 17:51
|
|
|
bylem w serwisie samochodowym Bosha jak mi regulowali kompem CPP i tam elektromechanik powiedzial ze pasek jest dobrze naciagniety niestety zapomnialem spytac co moze byc nie tak wiec jak teraz sadzicie co jest zpierniczone?? |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
RaV
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Paź 2005 Posty: 539 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 10-01-2007, 21:13
|
|
|
najlepiej sam sprawdź naciąg paska - przyciśnij palcem powinien się delikatnie ugiąć (chyba do 4mm max - jak więcej to naciągnij) |
_________________
|
|
|
|
|
szezar
Dołączył: 11 Sie 2006 Posty: 16 Skąd: KOSZALIN
|
Wysłany: 30-03-2007, 12:41
|
|
|
Może to być sprawa zaśniedziałych przewodów masowych, co powoduje zwiększenie oporu, sprawdź miernikiem wskazanie powinno wynosić około 0,05 |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 30-03-2007, 17:51
|
|
|
jestes archeologiem czy jak??? spojrz na date tego posta... jha niestety nie mam juz Tipo... do kogos z obslugi proponuje zamknac ten temat.... |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|