|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Wycieczka na hamownie |
Autor |
Wiadomość |
KRT
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 397 Skąd: Kraków - NH
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 21-04-2007, 20:33 Wycieczka na hamownie
|
|
|
Wybrałem sie dziś z dość pokażną ekipą na hamownie sprawdzić swój bolid niestety niebył sprawny w 100% i co najgorsze wjechałem w zimówkach czego wszyscy mi odradzali twierdząc że będe sie ślizgał , ale niebyło tak żle i pokazało mniej więcej tyle ile ma być trzeba jeszcze pare rzeczy podociągać , podłubać i wszystko będzie szło jak burza może turbinium chociaż myślę bardziej nad silniczkiem z coupe 2.0 20v a tym czasem |
_________________ NieCh MoC BędZie Z waMi WaRiAtaMi Tipo 2.0 8v <-rozbity Calibra C20NE |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 22-04-2007, 11:15
|
|
|
Szczerze to odradzam Ci pchanie sie w 2.0 20V, za duzo roboty, przerobek a efekt nie lepszy niz 2.0 16V seryjnie siedzace w sedici, u siebie mam wlasnie 2.0 16V dokładnie z pierwszych wersji sedici wiec to troche mocniejsze 147KM i porownujac do 2.0 20V z bravo hgt nie ma sensu sie pchac w tyle przerobek, ze swojej strony jak chcesz mocniejszego tipola, to szukaj 2.0 16V turbo z coupe, tylko do razu ze skrzynia [ w coupe ma szpere], wklada sie w nasza bude ten silniczek bez problemu a zapierdzielac bedzie az milo, i szukaj dobrych spowalniaczy, bo rozpedzic auto to jedna ale wyhamowac potem to twoje hamulce od 2.0 8V moga okazać się za słabe.
Sam mysle caly czas nad wrzuceniem do siebie uturbionego silnika, ale to troche potrwa bo sporo kasy potrzebuje na to co chce zrobic i jakies inne auto do jazdy na codzien wtedy by trzeba bylo kupic, bo sedici mialo by byc krotko mowiac hardcorowe, puste w srodku, klatka, 2.0 16V turbo i moze naped od tempry 4x4.
Ale swoja drogą mam ogromna chec to zrobic, ale jak licze koszty to wychodzi mi ze kupilbym za to lancie delte hf integrale z okolic 88-90 roku a na nia od zawsze choruje i mam trudny temat do przemyslenia. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
KRT
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 397 Skąd: Kraków - NH
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-04-2007, 11:52
|
|
|
GrzesiekK. napisał/a: | ale to troche potrwa bo sporo kasy potrzebuje na to co chce zrobic |
No ja też wiesz narazie tylko pytam , rozglądam sie i dowiaduje bo to też troche potrwa a też kiedy wrzucić autko na warsztat i grzebać to nie na tydzień czy dwa tylko wiadome żeby wszystko grało potrzeba sporo czasu i co najważniejsze pięniędzy których ciągle jest za mało i niemożna sobie pozwolic na to co by sie chciało A tak wracajac do wykresu to jestem zaj... zadowolony bo widać jak elegancko wzrasta moc więc silnik gra jak należy tylko szkoda że w zimówkach wjechałem |
_________________ NieCh MoC BędZie Z waMi WaRiAtaMi Tipo 2.0 8v <-rozbity Calibra C20NE |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-04-2007, 12:18
|
|
|
ile zapłaciłłeś i gdzie ta hamownia? |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
KRT
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 397 Skąd: Kraków - NH
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-04-2007, 13:35
|
|
|
ego napisał/a: | ile zapłaciłłeś i gdzie ta hamownia? |
Zapłaciłem za dwa testy takie jak widać bez żadnych dodatkowych wykresów i pomiarów 40 złotych z tym że byliśmy tam umówieni chyba z miesiąc wcześniej a załatwiał wszystko kolego JARRO z VWgolf-Małopolska i wielkie dzięki mu za sprawną organizacje ruchu A hamownia jest tak jak jedziesz od naszej dzielnicy w strone makro i dojeżdżasz do ronda ofiar katynia i tam jedziesz prosto przez rondo to znaczy tak jakbyś sie kierował na A-4 lub balice i dojeżdżasz do pierwszych swiateł mijasz je i 40 metrów sa następne światła na skrzyżowaniu odbijasz tam w prawo i po levej masz kościół a po prawej 10 metrów dalej jest wjazd pod górke gdzie musze zwalniać żeby nieurwać zderzaka , ale tobie to niegrazi bo twoje sedici stoji normalnie i gdy skręcisz to zobaczysz kolejne 10 metrów dalej po prawej podwóreczko z otwartą bramą gdzie stoja rozmajite bolidy Masz tu link jeśli uznałbys ze zbyt to skomplikowanie wytłumaczyłem , ale za to dokładnie http://www.projectxs.pl//content/view/31/30/ |
_________________ NieCh MoC BędZie Z waMi WaRiAtaMi Tipo 2.0 8v <-rozbity Calibra C20NE |
|
|
|
|
Ninja
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 762 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
|
|
|
|
KRT
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 397 Skąd: Kraków - NH
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-04-2007, 14:02
|
|
|
AAA i jest NINJA wkońcu a juz myślałem że tu niezawita ty mi tu niewyjeżdżaj z foresterem co ma 540 kucy tylko pokaż jakiś swój wykresik ze swojego $UBARU . Wczoraj na hamowni stała kozacka eclipse z 400 kucami . Niebawe chłopaki wrzucą jakieś filmy z hamowni to wtedy zapodam tu link . NINJA pokaż swój wykresik |
_________________ NieCh MoC BędZie Z waMi WaRiAtaMi Tipo 2.0 8v <-rozbity Calibra C20NE |
|
|
|
|
Ninja
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 762 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 22-04-2007, 14:40
|
|
|
a po jaka cholere mam jechac na hamownie? Dla mnie to trwonienie kasy bo do czego mi to potrzebne... |
_________________
www.budowork.pl |
|
|
|
|
tuningowo.com
Wiek: 44 Dołączył: 22 Mar 2006 Posty: 128 Skąd: Chełmża
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 22-04-2007, 15:04
|
|
|
Tez troche szukalem i badalem temat 2.016 v turbo. w Zielonej Gorze znalazlem goscie ktory za 7 tys zrobi takiego swapa - koszt silnika, reszty czesci i przekladki |
|
|
|
|
aristo
Dołączył: 03 Sie 2005 Posty: 98 Skąd: Ruda Śląska
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 22-04-2007, 17:14
|
|
|
Może mi ktoś wytłyumaczy dlaczego na tym wykresie napisano że moc mierzona na silniku, wydaje mi się że powinna być mierzona na kołach, no bo przecież nikomu silnika nie wyomontowali, żeby to zmierzyć. Wiadomo że moc na kołach jest mniejsza, niż na silniku. |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 23-04-2007, 21:10
|
|
|
aristo napisał/a: | Może mi ktoś wytłyumaczy dlaczego na tym wykresie napisano że moc mierzona na silniku, wydaje mi się że powinna być mierzona na kołach, no bo przecież nikomu silnika nie wyomontowali, żeby to zmierzyć. Wiadomo że moc na kołach jest mniejsza, niż na silniku. |
Częściowo masz rację bo faktycznie mierzona jest moc na kołach a w zasadzie moment a stąd prosta droga do przedstawienia wykresu momentu i mocy na silniku.
Bardziej mnie zastanawia dlaczego nie ma podanej normy według której przeliczana jest moc, powinna być przynajmniej korekcja względem temperatury i ciśnienia bo tak to pomiar nie jest za dokładny |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-04-2007, 23:38
|
|
|
romano napisał/a: | powinna być przynajmniej korekcja względem temperatury i ciśnienia bo tak to pomiar nie jest za dokładny |
sie zgadza
tuningowo.com napisał/a: | w Zielonej Gorze znalazlem goscie |
Gość nazywa się Spevo i ma kuuuupe części do włoszczyzny
A cena którą Ci podał jest jak najbardziej dobra. Pytanie tylko jak z silnikiem, jaki stan? |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
KRT
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 397 Skąd: Kraków - NH
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-04-2007, 08:53
|
|
|
Ja niewiem dokładnie , ale zanim wykres wychodził z kompa to właśnie ci kolesie coś że tak powiem majstrowali i kombinowali przy kompie coś z wykresem i dopiero wtedy drukowali ja np. nierozumiem tego przełożenia np. w GOLF-ie 3 VR6 było 70 umnie w tipo 65 a w mk2 1.8 62 i o co w tym chodzi niewiem , ale ponownie będe za miesiąc na hamowni więc wtedy sie dowiem wszystkiego |
_________________ NieCh MoC BędZie Z waMi WaRiAtaMi Tipo 2.0 8v <-rozbity Calibra C20NE |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|