Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wycieczka na hamownie
Autor Wiadomość
KRT 



Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 397
Skąd: Kraków - NH
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 21-04-2007, 20:33   Wycieczka na hamownie

Wybrałem sie dziś z dość pokażną ekipą na hamownie sprawdzić swój bolid niestety niebył sprawny w 100% i co najgorsze wjechałem w zimówkach czego wszyscy mi odradzali twierdząc że będe sie ślizgał , ale niebyło tak żle i pokazało mniej więcej tyle ile ma być trzeba jeszcze pare rzeczy podociągać , podłubać i wszystko będzie szło jak burza może turbinium chociaż myślę bardziej nad silniczkiem z coupe 2.0 20v a tym czasem
_________________
:drive: NieCh MoC BędZie Z waMi WaRiAtaMi :diabelek: Tipo 2.0 8v <-rozbity :death: Calibra C20NE :hipis:
     assistance
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 22-04-2007, 11:15   

Szczerze to odradzam Ci pchanie sie w 2.0 20V, za duzo roboty, przerobek a efekt nie lepszy niz 2.0 16V seryjnie siedzace w sedici, u siebie mam wlasnie 2.0 16V dokładnie z pierwszych wersji sedici wiec to troche mocniejsze 147KM i porownujac do 2.0 20V z bravo hgt nie ma sensu sie pchac w tyle przerobek, ze swojej strony jak chcesz mocniejszego tipola, to szukaj 2.0 16V turbo z coupe, tylko do razu ze skrzynia [ w coupe ma szpere], wklada sie w nasza bude ten silniczek bez problemu a zapierdzielac bedzie az milo, i szukaj dobrych spowalniaczy, bo rozpedzic auto to jedna ale wyhamowac potem to twoje hamulce od 2.0 8V moga okazać się za słabe.

Sam mysle caly czas nad wrzuceniem do siebie uturbionego silnika, ale to troche potrwa bo sporo kasy potrzebuje na to co chce zrobic i jakies inne auto do jazdy na codzien wtedy by trzeba bylo kupic, bo sedici mialo by byc krotko mowiac hardcorowe, puste w srodku, klatka, 2.0 16V turbo i moze naped od tempry 4x4.
Ale swoja drogą mam ogromna chec to zrobic, ale jak licze koszty to wychodzi mi ze kupilbym za to lancie delte hf integrale z okolic 88-90 roku a na nia od zawsze choruje i mam trudny temat do przemyslenia.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
KRT 



Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 397
Skąd: Kraków - NH
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-04-2007, 11:52   

GrzesiekK. napisał/a:
ale to troche potrwa bo sporo kasy potrzebuje na to co chce zrobic


No ja też wiesz narazie tylko pytam , rozglądam sie i dowiaduje bo to też troche potrwa a też kiedy wrzucić autko na warsztat i grzebać to nie na tydzień czy dwa tylko wiadome żeby wszystko grało potrzeba sporo czasu i co najważniejsze pięniędzy których ciągle jest za mało i niemożna sobie pozwolic na to co by sie chciało :evil: A tak wracajac do wykresu to jestem zaj... zadowolony bo widać jak elegancko wzrasta moc więc silnik gra jak należy tylko szkoda że w zimówkach wjechałem :sciana:
_________________
:drive: NieCh MoC BędZie Z waMi WaRiAtaMi :diabelek: Tipo 2.0 8v <-rozbity :death: Calibra C20NE :hipis:
     assistance
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-04-2007, 12:18   

ile zapłaciłłeś i gdzie ta hamownia?
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
KRT 



Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 397
Skąd: Kraków - NH
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-04-2007, 13:35   

ego napisał/a:
ile zapłaciłłeś i gdzie ta hamownia?


Zapłaciłem za dwa testy takie jak widać bez żadnych dodatkowych wykresów i pomiarów 40 złotych z tym że byliśmy tam umówieni chyba z miesiąc wcześniej a załatwiał wszystko kolego JARRO z VWgolf-Małopolska i wielkie dzięki mu za sprawną organizacje ruchu :prayer: A hamownia jest tak jak jedziesz od naszej dzielnicy w strone makro i dojeżdżasz do ronda ofiar katynia i tam jedziesz prosto przez rondo to znaczy tak jakbyś sie kierował na A-4 lub balice i dojeżdżasz do pierwszych swiateł mijasz je i 40 metrów sa następne światła na skrzyżowaniu odbijasz tam w prawo i po levej masz kościół a po prawej 10 metrów dalej jest wjazd pod górke gdzie musze zwalniać żeby nieurwać zderzaka , ale tobie to niegrazi bo twoje sedici stoji normalnie i gdy skręcisz to zobaczysz kolejne 10 metrów dalej po prawej podwóreczko z otwartą bramą gdzie stoja rozmajite bolidy :!: Masz tu link jeśli uznałbys ze zbyt to skomplikowanie wytłumaczyłem , ale za to dokładnie :arrow: http://www.projectxs.pl//content/view/31/30/
_________________
:drive: NieCh MoC BędZie Z waMi WaRiAtaMi :diabelek: Tipo 2.0 8v <-rozbity :death: Calibra C20NE :hipis:
     assistance
 
 
Ninja 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 762
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 22-04-2007, 13:49   

http://www.maptek.pl/gal/forester540ps_0001.wmv

tu masz hamownie i forestera na niej. 540 KM :lol:
_________________

www.budowork.pl
     assistance
 
KRT 



Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 397
Skąd: Kraków - NH
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-04-2007, 14:02   

AAA i jest NINJA wkońcu a juz myślałem że tu niezawita ty mi tu niewyjeżdżaj z foresterem co ma 540 kucy tylko pokaż jakiś swój wykresik ze swojego $UBARU . Wczoraj na hamowni stała kozacka eclipse z 400 kucami . Niebawe chłopaki wrzucą jakieś filmy z hamowni to wtedy zapodam tu link . NINJA pokaż swój wykresik :lalala:
_________________
:drive: NieCh MoC BędZie Z waMi WaRiAtaMi :diabelek: Tipo 2.0 8v <-rozbity :death: Calibra C20NE :hipis:
     assistance
 
 
Ninja 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 762
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 22-04-2007, 14:40   

a po jaka cholere mam jechac na hamownie? Dla mnie to trwonienie kasy bo do czego mi to potrzebne...
_________________

www.budowork.pl
     assistance
 
tuningowo.com 


Wiek: 44
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 128
Skąd: Chełmża
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 22-04-2007, 15:04   

Tez troche szukalem i badalem temat 2.016 v turbo. w Zielonej Gorze znalazlem goscie ktory za 7 tys zrobi takiego swapa - koszt silnika, reszty czesci i przekladki :sciana:
     Moneta
 
 
aristo 


Dołączył: 03 Sie 2005
Posty: 98
Skąd: Ruda Śląska
Województwo: Śląskie
Wysłany: 22-04-2007, 17:14   

Może mi ktoś wytłyumaczy dlaczego na tym wykresie napisano że moc mierzona na silniku, wydaje mi się że powinna być mierzona na kołach, no bo przecież nikomu silnika nie wyomontowali, żeby to zmierzyć. Wiadomo że moc na kołach jest mniejsza, niż na silniku.
  
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 23-04-2007, 21:10   

aristo napisał/a:
Może mi ktoś wytłyumaczy dlaczego na tym wykresie napisano że moc mierzona na silniku, wydaje mi się że powinna być mierzona na kołach, no bo przecież nikomu silnika nie wyomontowali, żeby to zmierzyć. Wiadomo że moc na kołach jest mniejsza, niż na silniku.

Częściowo masz rację bo faktycznie mierzona jest moc na kołach a w zasadzie moment a stąd prosta droga do przedstawienia wykresu momentu i mocy na silniku.
Bardziej mnie zastanawia dlaczego nie ma podanej normy według której przeliczana jest moc, powinna być przynajmniej korekcja względem temperatury i ciśnienia bo tak to pomiar nie jest za dokładny
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-04-2007, 23:38   

romano napisał/a:
powinna być przynajmniej korekcja względem temperatury i ciśnienia bo tak to pomiar nie jest za dokładny

sie zgadza :)
tuningowo.com napisał/a:
w Zielonej Gorze znalazlem goscie

Gość nazywa się Spevo i ma kuuuupe części do włoszczyzny :D
A cena którą Ci podał jest jak najbardziej dobra. Pytanie tylko jak z silnikiem, jaki stan?
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
KRT 



Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 397
Skąd: Kraków - NH
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-04-2007, 08:53   

Ja niewiem dokładnie , ale zanim wykres wychodził z kompa to właśnie ci kolesie coś że tak powiem majstrowali i kombinowali przy kompie coś z wykresem i dopiero wtedy drukowali ja np. nierozumiem tego przełożenia np. w GOLF-ie 3 VR6 było 70 umnie w tipo 65 a w mk2 1.8 62 i o co w tym chodzi niewiem , ale ponownie będe za miesiąc na hamowni więc wtedy sie dowiem wszystkiego :!:
_________________
:drive: NieCh MoC BędZie Z waMi WaRiAtaMi :diabelek: Tipo 2.0 8v <-rozbity :death: Calibra C20NE :hipis:
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load