/////Vs. VW |
Autor |
Wiadomość |
matizz86
Wiek: 38 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 171 Skąd: Wolin
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 19:30 /////Vs. VW
|
|
|
dobry kolega zaproponował mi dzisiaj stanięcie na kresce z jego VW golf GTi II generacji długo się nie zastanawiajac przyjełem wyzwanie. wybraliśmy już bezpieczną trase i stoperów. pytanie czy moja tempra 1.9 td intercooler s.w da sobie rade ze zglebowanym "szwabem" .
przyjmuje porady i zakłady <dżołk>hehe
po roztrzygnieciu zakładu dodam wyniki a może ktoś z was miał podobne wyzwanie? |
_________________ tempra 1.9 s.w td intecooler
///// ti amo Fiat
I T A L Y D E S I G N |
|
|
|
|
Sapphiron
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 1395 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 19:32
|
|
|
jeśli jest choć tak dobrze zrobiony jak Golf ojca to szans brak... |
_________________
PROFESJONALNA FOTOGRAFIA ORAZ KLIPY WIDEO. ZAPRASZAM!!!
Gość, uśmiechnij się |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 03-03-2008, 19:33
|
|
|
Powiem ze mozesz miec ciezko |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 03-03-2008, 19:33
|
|
|
II GTI ma 110kucy to juz 20 wiecej od Temperki, poza tym to jednak benzyna i w sprintach będzie lepsza. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 03-03-2008, 19:35
|
|
|
Hipo napisał/a: | II GTI ma 110kucy to juz 20 wiecej od Temperki, poza tym to jednak benzyna i w sprintach będzie lepsza. |
No i Temperka ciezsza jest |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Wieprz
Pomógł: 23 razy Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 444 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 19:39
|
|
|
Tempra z VW GTi?
SW??
Oj, chyba przeceniłeś swe możliwości.
Cóż, taka cecha "młodych".
Pomimo to powalcz, walka hartuje. Może nauczysz się, jak następnym razem wygrać. |
_________________ Talbot Horizon -> Skoda Felicia -> Fiat Ritmo -> Talbot Horizon -> Fiat Tempra SW Liberty HSD, 1.6 MPI, 90KM 127Nm, Pb/LPG |
|
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 19:40
|
|
|
matizz86 napisał/a: | a może ktoś z was miał podobne wyzwanie? |
Mi się często zdarza że golfiarze (szczególnie III) chcą się próbować ze świateł i często przyjmuję wyzwanie żeby takiemu pokazać co potrafi "stary" Fiat Tipo. W większości zostają z tyłu ale czasem się zdarzy jakiś mocniejszy i lipa ale już nie długo. |
|
|
|
|
Wieprz
Pomógł: 23 razy Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 444 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 19:41
|
|
|
Młody napisał/a: | co potrafi "stary" Fiat Tipo |
"Stary" TIPO 2.0 Sedicivalvole.
A co będzie niedługo? |
_________________ Talbot Horizon -> Skoda Felicia -> Fiat Ritmo -> Talbot Horizon -> Fiat Tempra SW Liberty HSD, 1.6 MPI, 90KM 127Nm, Pb/LPG |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 03-03-2008, 19:47
|
|
|
Młody, swoim Sedici dajesz się "swetrowi"
Chyba Ci coś tych koni dość sporo pozdychało w stajni |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 19:53
|
|
|
Wieprz napisał/a: | A co będzie niedługo? |
Miało być BMW E38 ale na razie zostaję przy moim kochanym Sedici i zrobię z niego prawdziwe cudo.
Emf napisał/a: | Młody, swoim Sedici dajesz się "swetrowi" |
Ale tylko VR6
Już nie długo. Chip, dolot, wydech i VR6 dostanie |
|
|
|
|
Wieprz
Pomógł: 23 razy Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 444 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 20:07
|
|
|
Z tym chipem bym nie ryzykował. Jak już tuning, to lepszy dolot, wydech, jak piszesz.
W niektórych przypadkach chipy powodowały takie zużycia silników i części, że komp szalał, a silnik .
Ale w niektórych, nie wszystkich. |
_________________ Talbot Horizon -> Skoda Felicia -> Fiat Ritmo -> Talbot Horizon -> Fiat Tempra SW Liberty HSD, 1.6 MPI, 90KM 127Nm, Pb/LPG |
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 20:11
|
|
|
Wieprz, będzie dobrze. Chip będzie miał dwie mapy seria i mocna także mocna będzie włączana tylko w odpowiednich momentach |
|
|
|
|
Wieprz
Pomógł: 23 razy Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 444 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 20:12
|
|
|
W takim razie żegnajcie VW.
Ciekawe czy będziesz miał taki mały przycisk na konsoli centralnej.
Tylko nie pomyl go z przyciskiem katapulty, jeśli masz auto Bonda. |
_________________ Talbot Horizon -> Skoda Felicia -> Fiat Ritmo -> Talbot Horizon -> Fiat Tempra SW Liberty HSD, 1.6 MPI, 90KM 127Nm, Pb/LPG |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 20:15
|
|
|
Wieprz napisał/a: | Z tym chipem bym nie ryzykował. Jak już tuning, to lepszy dolot, wydech, jak piszesz.
W niektórych przypadkach chipy powodowały takie zużycia silników i części, że komp szalał, a silnik .
Ale w niektórych, nie wszystkich. |
Spoko, to raczej sprawdzony chips od speców z RpLab z wysp wiec nie od zadnego zenka bebenka z szopy ;] Zreszta tego chipsa juz testuje w swoim aucie, mam na biezaco podglad w takie dane jak czas wtrysku pb, wskazania sondy i nie mam narazie zastrzezen i powiem szczerze ze moze na nim cut mniej nawet auto palic niz na serii, przy naglym wdepnieciu nie przelewa tak mocno jak fiatowski soft i auto duzo zwawiej sie zbiera, poprawil sie przebieg momentu, sporo na dole sie poprawilo.
pzdr. Grzesiek |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
matizz86
Wiek: 38 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 171 Skąd: Wolin
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 20:16
|
|
|
no szans to mam niewiele ale spróbowac i tak spróbuje co mi szkodzi pozostaje mi tylko nadzieja że "killer" <taką ma ksywe ten VWmaniak> bedzie miał opuzniony refleks. musze wyciągnąc jeszcze audio z bagażnika bo mam go troche za dużo<zdecudowanie za dużo> jak znajdzie się operator to może podesle link do filmika to bedziecie sobie mogli zobaczyc jak to bedzie wyglądało |
_________________ tempra 1.9 s.w td intecooler
///// ti amo Fiat
I T A L Y D E S I G N |
|
|
|
|
Wieprz
Pomógł: 23 razy Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 444 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 20:19
|
|
|
matizz86, jeśli ten koleś ma taką ksywę, to lepiej pożycz jakieś Sedici od forumowiczów i pokaż mu co nieco. Niech się nauczy szacunku do Spaghetti. |
_________________ Talbot Horizon -> Skoda Felicia -> Fiat Ritmo -> Talbot Horizon -> Fiat Tempra SW Liberty HSD, 1.6 MPI, 90KM 127Nm, Pb/LPG |
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 20:27
|
|
|
matizz86 napisał/a: | no szans to mam niewiele |
Szkoda że nie mieszkasz bliżej bo sprowadzilibyśmy go na ziemię z tym jego "gti" ale życzę powodzenia. |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 20:30
|
|
|
Młody napisał/a: | matizz86 napisał/a: | no szans to mam niewiele |
Szkoda że nie mieszkasz bliżej bo sprowadzilibyśmy go na ziemię z tym jego "gti" ale życzę powodzenia. |
Oj twoja zwezka w dolocie z dobra dwojka ABF bez gazu mialbys duzy problem, nawet twierdze ze by ci dokopala ;] |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
matizz86
Wiek: 38 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 171 Skąd: Wolin
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 20:34
|
|
|
powodzenie się napewno przyda a jeszcze bardziej przydało by się pare koników do mojej stajni bo nowa turbina i intercooler do daily napewno nie wystarczy |
_________________ tempra 1.9 s.w td intecooler
///// ti amo Fiat
I T A L Y D E S I G N |
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 20:39
|
|
|
GrzesiekK. napisał/a: | Oj twoja zwezka w dolocie |
Zwężkę by się wymontowało. A tak przy okazji czytałem kiedyś jak pisałeś że powinna być 50 mm. Muszę podjechać do swojego gazownika i z nim o tym pogadać ale z tego co pisałeś jest problem z regulacją ale może da radę. |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 20:43
|
|
|
Młody napisał/a: | GrzesiekK. napisał/a: | Oj twoja zwezka w dolocie |
Zwężkę by się wymontowało. A tak przy okazji czytałem kiedyś jak pisałeś że powinna być 50 mm. Muszę podjechać do swojego gazownika i z nim o tym pogadać ale z tego co pisałeś jest problem z regulacją ale może da radę. |
Tak pisałem ;] 48-50mm mikser jeśli będzie miał przelotu nie będziesz dławił auta na benzynie, ale regulacja tego to sztuka, trzeb ingerować w parownik i trochę bardziej wyczulić mu drugi stopień bo mikser 50mm dużo mniejsze podciśnienie powoduje niż standardowo pchane 34mm i bez tej przeróbki będzie problem aby zassać tyle ile trzeba gazu.
pzdr. Grzesiek |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 20:46
|
|
|
GrzesiekK. napisał/a: | Tak pisałem ;] 48-50mm mikser jeśli będzie miał przelotu nie będziesz dławił auta na benzynie, ale regulacja tego to sztuka, trzeb ingerować w parownik i trochę bardziej wyczulić mu drugi stopień bo mikser 50mm dużo mniejsze podciśnienie powoduje niż standardowo pchane 34mm i bez tej przeróbki będzie problem aby zassać tyle ile trzeba gazu.
pzdr. Grzesiek |
Muszę to wydrukować i zanieść gazownikowi żeby wiedział o co chodzi.
Dzięki |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Jarek 5TT
Pomógł: 4 razy Wiek: 62 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 297 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 20:56
|
|
|
matizz86, odchudź trochę autko , no wiesz tylne fotele w baku nie przesadzaj z paliwem no i całe TTT liczy na twoje umiejętności "jeździeckie" |
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 20:58
|
|
|
Raku napisał/a: | i tak nie zrozumie |
To nie dobrze |
|
|
|
|
|