/////Vs. VW |
Autor |
Wiadomość |
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 21:01
|
|
|
Młody napisał/a: | Raku napisał/a: | i tak nie zrozumie |
To nie dobrze |
Może i zrozumie, ale zapewne nie będzie mu się chciało bawić w rozbieranie parownika, skracanie sprezyny, skladanie, testy i jak zle to znowu poprawka i tak dalej az do zamierzonego efektu.
pzdr. Grzesiek |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
matizz86
Wiek: 38 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 171 Skąd: Wolin
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 21:05
|
|
|
nie bede wyprówał połowy samochodu tylko po to zeby przejechac 400 metrów. wystarczy ze opróznie bagażnik bo mam jeden duży woofer <wielkosci małej pralki> dwa mniejsze i narzedzi tyle co w warszracie <zasługa ojca> a co do baku to bedzie lipa bo mój bak nigdy nie jest chodz w połowie pusty<tatuś smiga cięzarówką> |
_________________ tempra 1.9 s.w td intecooler
///// ti amo Fiat
I T A L Y D E S I G N |
|
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 21:07
|
|
|
GrzesiekK. napisał/a: | Może i zrozumie, ale zapewne nie będzie mu się chciało bawić w rozbieranie parownika, skracanie sprezyny, skladanie, testy i jak zle to znowu poprawka i tak dalej az do zamierzonego efektu.
pzdr. Grzesiek |
Jak nie on to może inny. Przecież komuś musi się w końcu chcieć |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 22:31
|
|
|
Młody, podjedź do Krajewskiego, w Starym Bielsku za kościołem.. jak trafisz akurat na właściwego gościa jednego takiego co kilka lat składa LPG to być może zrozumie a nawet pomoże tak coś dobrać by było lepiej... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
dcfan
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 28 Paź 2007 Posty: 660 Skąd: Reda
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 04-03-2008, 00:32
|
|
|
matizz86, tankujesz od ojca z baku? |
_________________ Tipo 1.6 + skrzynia 1.4 '89 DGT gaźnik + Digiplex2 + LPG Fotele Recaro, boczki Sedicivalvole, MOMO
Daewoo Nubira kombi '99 1.6 16V 110KM |
|
|
|
|
Sapphiron
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 1395 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 04-03-2008, 01:17
|
|
|
Jak mu tata naftę sam daje to co ma nie brać? No chyba, że nocami zasysa wężykiem po cichu |
_________________
|
|
|
|
|
sheriffnt
Pomógł: 7 razy Wiek: 61 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 323 Skąd: Gdynia/Baranówka
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 04-03-2008, 01:43
|
|
|
Witam
Potrenuj trochę szybkie starty na jakimś pasie startowym, to problem zbyt cięzkiego zbiornika paliwa rozwiąze się sam
Zmień przednie koła na mniejsze (szersze opony o niższym profilu), będziesz miał korzystniejsze przełożenie, a co za tym idzie lepsze przyśpieszenie, silnik trzymaj cały czas w zakresie obrotów pomiędzy max momentem (2400 obr/min) i max mocą (4200obr/min) tak by doładowanie działało bo mój TD zanim włączy się turbina to niezły muł |
_________________ Pozdrawiam Mirek
Fiat Tempra 1,9 TD był
Lada 21072 1300 była
Fiat Tempra 1,9 TDs Weekend |
|
|
|
|
Alfista
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 162 Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 04-03-2008, 19:02
|
|
|
ja temprą 1.6 kosiłem golfa 2 1.8 90kucy ale temperka SW i w dieslu i golfik 110 moze byc problem, chyba ze wywalisz srodek... |
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-03-2008, 19:22
|
|
|
unknown napisał/a: | Młody, podjedź do Krajewskiego, w Starym Bielsku za kościołem.. |
Właśnie do niego zawsze jeżdżę i muszę z nim o tym pogadać. |
|
|
|
|
dcfan
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 28 Paź 2007 Posty: 660 Skąd: Reda
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 04-03-2008, 21:51
|
|
|
Już widzę matizz'a o 2 w nocy, w kominiarce, pchającego Temprę w kierunku ciężarówki, dzierżącego w ręku 2m rurki a potem ciumkającego przy baku |
_________________ Tipo 1.6 + skrzynia 1.4 '89 DGT gaźnik + Digiplex2 + LPG Fotele Recaro, boczki Sedicivalvole, MOMO
Daewoo Nubira kombi '99 1.6 16V 110KM |
|
|
|
|
Kamitchi
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 317 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-03-2008, 22:09
|
|
|
sedici vs vr6?
Nawet bawiac sie w zmiany dolotow, wydechow ( nie wspominajac o jakis czipach ktore wlacza ssanie i przesuna max obr) ciezko bedzie. Rzeklbym niemozliwe. Niestety sedici moze jak najbardziej z gti 16v (150ps) walczyc, ale jednak vr6 to juz inna liga...
pzdr. |
_________________ cuoresportivo 2.0 16v |
|
|
|
|
matizz86
Wiek: 38 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 171 Skąd: Wolin
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 05-03-2008, 14:23
|
|
|
dcfan napisał/a: | Już widzę matizz'a o 2 w nocy, w kominiarce, pchającego Temprę w kierunku ciężarówki, dzierżącego w ręku 2m rurki a potem ciumkającego przy baku
_________________ |
u mnie to wyglada tak ze tatus dzwoni i mówi "synek przyjedz do... mam coś dla Ciebie"
** Dodano: 05-03-2008, 14:25 **
sheriffnt napisał/a: | silnik trzymaj cały czas w zakresie obrotów pomiędzy max momentem (2400 obr/min) i max mocą (4200obr/min) tak by doładowanie działało |
staram się robic tak cały czas bo przez smiganie na za niskich obrotach padła mi turbina. |
_________________ tempra 1.9 s.w td intecooler
///// ti amo Fiat
I T A L Y D E S I G N |
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-03-2008, 18:35
|
|
|
Kamitchi napisał/a: | Rzeklbym niemozliwe. Niestety sedici moze jak najbardziej z gti 16v (150ps) walczyc, ale jednak vr6 to juz inna liga... |
Daj mi chociaż pomarzyć . |
|
|
|
|
Kamitchi
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 317 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-03-2008, 19:16
|
|
|
Młody napisał/a: |
Daj mi chociaż pomarzyć . |
Oki, juz milcze
brum, brum
pzdr. |
_________________ cuoresportivo 2.0 16v |
|
|
|
|
rob
Pomógł: 5 razy Wiek: 53 Dołączył: 06 Lut 2006 Posty: 487 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 07-03-2008, 22:51
|
|
|
matizz86, mam dobry pomysł Piotr właśnie złożył temperke 1.9 16v JMTD (150kucy) pożyczymy od niego i zlejesz pancervagona kolegi jak będziesz chciał
Dziś testowałem temperke w Kamieniu poprostu diabeł zrywa asfalt na trójce
jak bym nie widział że to JTD to bym nie uwierzył zap....la fajowo sedicivalvole nie ma wogóle startu,ale właściciel stwierdził że dla niego mało i będzie tempre kręcił do 200 kucy |
_________________ Fiat Ducato 2.3 JTD
Mazda MX3 1.6 16v |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 09-03-2008, 12:39
|
|
|
nie daj się chłopie - dużo zależy od umiejętności kierowcy. Żeby odciążyć autko wyjmij jeszcze koło z bagażnika. Ja osobiście wygrałem z kolegą swoim 1.4 78 hp a on bmw e36 1.8 Tdiesel 90 hp. Może dla tego że Tipo lepiej się zbiera, może że jest lamą i nie umie szybko startować a może po prostu że jego ojciec "jeździ na tirach" Tak czy siak pokazałem mu co potrafi "zwykłe" tipo. Nienawidze GOLFÓW - na samą myśl o tym aucie i jak wymawiam czy piszę tą nazwę to mnie podnosi a tak jako "ciekawostka" - ostatnio widziałem tzw "drecha" w pancerwagonie III jak o 23 jechał w kapturze na łbie, standardowo przygarbiony, a do tego w ciemnych okularach hahahahaha co za palant...
Co do turbiny - ostatnio ojciec zjeb.. tak swoją - cały czas jeździł na niskich obrotach aż biedna się zamuliła i padła. Tak z ciekawości się spytam - ile Cię kosztowała nowa ? Bo on w sumie za regenerację + nowy olej i filtr dał coś koło 1400 1500.
Także trzymam kciuki i wierzę , że jest szansa na wygraną. Fajnie by było jakby ktoś to nakręcił :p |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
sheriffnt
Pomógł: 7 razy Wiek: 61 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 323 Skąd: Gdynia/Baranówka
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 10-03-2008, 18:05
|
|
|
Witam
LUCIACIA napisał/a: |
.... Nienawidze GOLFÓW - na samą myśl o tym aucie i jak wymawiam czy piszę tą nazwę to mnie podnosi
|
Też nie cierpie panzerwagenów z drechami za kólkiem, często te tępaki, kiedy go wyprzedzałem Ładą, wręcz spychali mnie do rowu, byle tylko nie wyprzedzić ich "cuda techniki"
Z zasady się nie scigam, ale wczoraj na obwodnicy, jeden drech w sweterku powąchał spaliny z turbinki mojej Tempry |
_________________ Pozdrawiam Mirek
Fiat Tempra 1,9 TD był
Lada 21072 1300 była
Fiat Tempra 1,9 TDs Weekend |
|
|
|
|
dcfan
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 28 Paź 2007 Posty: 660 Skąd: Reda
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 10-03-2008, 19:12
|
|
|
www.golfbusters.pl
To tak w temacie:)
Plus wpiszcie sobie na wrzucie "Calibra Team" też prawdziwe:) |
_________________ Tipo 1.6 + skrzynia 1.4 '89 DGT gaźnik + Digiplex2 + LPG Fotele Recaro, boczki Sedicivalvole, MOMO
Daewoo Nubira kombi '99 1.6 16V 110KM |
|
|
|
|
matizz86
Wiek: 38 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 171 Skąd: Wolin
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 11-03-2008, 17:36
|
|
|
LUCIACIA napisał/a: | Tak z ciekawości się spytam - ile Cię kosztowała nowa ? |
śmigana tyrbinka od temperki kosztowała mnie 600pln
rob napisał/a: | pożyczymy od niego i zlejesz pancervagona kolegi jak będziesz chciał |
to nawet dobry pomysł i wyjątkowo widowiskowy
p.s.
te 150 kucy upchnoł w swojet temperce? ten niebieskiej? |
_________________ tempra 1.9 s.w td intecooler
///// ti amo Fiat
I T A L Y D E S I G N |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-03-2008, 20:27
|
|
|
GrzesiekK. napisał/a: |
Oj twoja zwezka w dolocie z dobra dwojka ABF bez gazu mialbys duzy problem, nawet twierdze ze by ci dokopala ;] |
Teraz to juz przesadzasz,właśnie z tą zwężka,waliłem z calibrabmi 2.0 16v i wcale nie dostałem po dupie,więc daje sobie uciąc wszelkie odstające części ciała,że golfa gti II i III sedici Młodego wciąga lewą dziurką od nosa... a nawet kiedys pewnego niedzielnego poranka objechałem bmw 525 w turbo dieslu |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 11-03-2008, 20:42
|
|
|
ego napisał/a: | GrzesiekK. napisał/a: |
Oj twoja zwezka w dolocie z dobra dwojka ABF bez gazu mialbys duzy problem, nawet twierdze ze by ci dokopala ;] |
Teraz to juz przesadzasz,właśnie z tą zwężka,waliłem z calibrabmi 2.0 16v i wcale nie dostałem po dupie,więc daje sobie uciąc wszelkie odstające części ciała,że golfa gti II i III sedici Młodego wciąga lewą dziurką od nosa... a nawet kiedys pewnego niedzielnego poranka objechałem bmw 525 w turbo dieslu |
Ego wiem co pisze, dobra zdrowa IIjka ABF potrafi zlać VR6 w Golfie wiec byłbym ostrożny, fakt ze takich aut to prawie ze świecą szukać bo 99% golfów to zajechane padła ale trafiają się perełki co dokopia i sedici.
Z tymi calibrami to wyskoczyłeś jak Filip z konopi, pomyśl o ile są cięższe od sedici i wiesz już dlaczego Ci nie uciekły. A tak poza tym widzę że strasznie idealizujesz każde auto które posiadasz, sedici czy HGT to żadne ferrari nie jest, ot takie auto do dynamicznej jazdy po mieście i tyle.
pzdr. Grzesiek |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
matizz86
Wiek: 38 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 171 Skąd: Wolin
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 12-03-2008, 12:27
|
|
|
GrzesiekK. napisał/a: | dobra zdrowa IIjka ABF potrafi zlać VR6 w Golfie wiec byłbym ostrożny |
oj to prawda w mojej okolicy jest troche "II" i przyznam że niektóre potrafią przycisnąc ale jak wiadomo dużo zalezy od driv
GrzesiekK. byłem w nocy z poniedzałku na wtorek w lublinie <ulica romantyczna i bajkowa> ale jak na złosc orange odłączyła mi neta i nie miałem jak się skontaktowac z forumowiczami z lublina. masz ładne miasto <i bez tramwaji> browar <perełka> też nie jest zły |
_________________ tempra 1.9 s.w td intecooler
///// ti amo Fiat
I T A L Y D E S I G N |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-03-2008, 12:30
|
|
|
GrzesiekK. napisał/a: | A tak poza tym widzę że strasznie idealizujesz każde auto które posiadasz, |
Hehe kolego odkąd zmieniłem hgt na sedici to uwazam,ze sedici było o niebo lepsze od hgt,więc nie rzucaj teorii wyciagnietych z rękawa,że idealizuje hgt,bo do ideału to mu bardzo daleko. To tyle w tym temacie,zebym jeszcze komus dumy nie uraził... |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 12-03-2008, 14:32
|
|
|
ego napisał/a: | GrzesiekK. napisał/a: | A tak poza tym widzę że strasznie idealizujesz każde auto które posiadasz, |
Hehe kolego odkąd zmieniłem hgt na sedici to uwazam,ze sedici było o niebo lepsze od hgt,więc nie rzucaj teorii wyciagnietych z rękawa,że idealizuje hgt,bo do ideału to mu bardzo daleko. To tyle w tym temacie,zebym jeszcze komus dumy nie uraził... |
a z czym lepsze było sedici ? |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
|