Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Następca Tempruchy ;)
Autor Wiadomość
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 01-09-2012, 22:48   Następca Tempruchy ;)

Witam wszystkich szanownych Forumowiczów :)

Jako że znalazłem troszkę czasu, to przedstawię Wam następce tego autka które jest "nad" autkiem:
;)

Ogólnie to "traktorek" miał trafić w ręce mojej żony, a ja się miałem porozglądać za czymś co będzie woziło moje wielkie du***o i czekało na mnie po tydzień czasu na służbowym parkingu, ale że kobita się opindala ze zdawaniem egzaminu na prawo jazdy to męczę go ja. A że go polubiłem - to moja kobita będzie musiała "karnie" poczekać na "swoje" autko :P

O to i on:


Auto nie było przygotowywane do "sesji" więc proszę nie zwracać na poprzyklejane robaki do przedniego zderzaka ;)

Silniczek w nim to 1,3mj. Mocy "aż" 70kuników. Wyklepany w 2003roku. Wyposażenie to żadnych fajerwerków-taki standard - ABS, elektryka przednich drzwi, uchylane tylne szyby, 4x jaśki, klima. Nie ma nawet elektrycznie regulowanych i podgrzewanych lusterek :P

Plany na przyszłość to zmiana radyjka bo obecnie jest jakiś "noname" paść, przyciemnić tylne szybki i troszkę lampy, dowalić mu hak i delikatny spojlerek oraz zmodować przednie lampy aby były czarne od wewnątrz a nie srebrne ;) Do tej pory z modów to był montaż czujników cofania wraz z kamerką ;)

Z serwisowych rzeczy które musiałem zrobić to wymienić jeden z wtryskiwaczy bo puszczał na przelew i drań nie odpalał :( Oczywiście pomijając kwestię wymiany filtrów i oleju bo to standard ;) przykładam się jeszcze do wymiany rozrządu i końcowego tłumika :)

Spalanie tego cyca na trasie, to przy naprawdę spokojnej jeździe (na tyle spokojnej aby nie "drażnić" innych, a w szczególności kierowców "kamionów"), max do 100km/h i bez klimy to 3,7l :)
A jak zaś jechałem "normalnie" (czasem wyprzedzając "kamiona", czy zostawiając kogoś na światłach z tyłu, ale bez przesadnych "wyścigów"), z tym że tak max 120km/h to 4 na setkę :)
Po mieście to standardowo 4,4 :)

Tak na codzień to drażni czasami wieeeeelka turbodziura - ale ponoć te motorki tak mają :P

To w sumie na tyle z opowieści dziwnej treści ;)

Jakbyście chcieli coś skrytykować czy poradzić/doradzić to proszę śmiało pisać :)

Pozdrawiam :)
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
Mosior 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 527
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 02-09-2012, 00:02   

ja kupiłem dwa lata temu grande punto z takim motorem ale nowszej generacji, 90KM. Auto rewelacja, turbodziura jest ale mi nie przeszkadza. Silnik super cichutki i pali 4.5l
_________________
FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć :)
     assistance
 
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 02-09-2012, 07:25   

przemog666, w końcu dałeś :P
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
shwax 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 253
Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 02-09-2012, 11:34   

przemog666 napisał/a:
Do tej pory z modów to był montaż czujników cofania wraz z kamerką ;)


Rozumiem, że to w ramach przygotowania auta pod żonę, aby nie miała problemów z parkowaniem takiego kolosa :lalala:

Fajne te punciaki są, choć osobiście bardziej podobają mi się wersje przed liftem, z wąskimi reflektorami. Fiat ma jakąś dziwną tendencję do "psucia" tego modelu (Podobnie było z Grande Punto i Punto Evo). Bezawaryjności życzę :)
_________________
Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94
  
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 02-09-2012, 12:52   

Te silniki naprawdę tak mało piją?
Punciaki to fajne, takie bardziej miejskie i krótkodystansowe autka.
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 02-09-2012, 17:11   

Cytat:
przemog666, w końcu dałeś

Dostałem zjebki to dałem :D

shwax napisał/a:
Rozumiem, że to w ramach przygotowania auta pod żonę, aby nie miała problemów z parkowaniem takiego kolosa

Hehe, dokładnie ;)

Mosior napisał/a:
Silnik super cichutki

A Ci powiem, że mam takie wrażenie, że od czasu wymiany wtryskiwacza chodzi głośniej... Co prawda ostatnio przyrównałem do pandy i chodził tak samo. Ale jak się już pobawię z adaptacją wtryskiwacza (bo jeszcze tego nie robiłem) to może moje wrażenia odsłuchowe się zmienią ;)

shwax napisał/a:
choć osobiście bardziej podobają mi się wersje przed liftem

Szczerze mówiąc mnie też :P A to był wybór kobiety :D no i jak mu się przyjrzałem to stan techniczny do mnie "przemówił", a w innych fiatongach (tak się złożyło że tylko Fiaty były brane pod uwagę :D ) to różnie z nimi bywało ;) A teraz, że go polubiłem to te wielkie "oczyska" mi nie przeszkadzają ;)

shwax napisał/a:
Bezawaryjności życzę

Dziękuję :)

Emf napisał/a:
Te silniki naprawdę tak mało piją?

Jak na razie mogę stwierdzić że tak ;) Chociaż zadowolony bym był gdyby palił z dwa na sto :lol:

Emf napisał/a:
takie bardziej miejskie i krótkodystansowe autka.

Też tak stwierdzam :) Chociaż zrobiłem nim już trzy dłuższe tras (do Münster, do Pragi i Do Węgorzewa) bezproblemowo i przeżyłem, ale muszę stwierdzić że Tempra oferowała większą wygodę ;)

Pozdrawiam :)
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load