|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Następca Tempruchy ;) |
Autor |
Wiadomość |
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 01-09-2012, 22:48 Następca Tempruchy ;)
|
|
|
Witam wszystkich szanownych Forumowiczów
Jako że znalazłem troszkę czasu, to przedstawię Wam następce tego autka które jest "nad" autkiem:
Ogólnie to "traktorek" miał trafić w ręce mojej żony, a ja się miałem porozglądać za czymś co będzie woziło moje wielkie du***o i czekało na mnie po tydzień czasu na służbowym parkingu, ale że kobita się opindala ze zdawaniem egzaminu na prawo jazdy to męczę go ja. A że go polubiłem - to moja kobita będzie musiała "karnie" poczekać na "swoje" autko
O to i on:
Auto nie było przygotowywane do "sesji" więc proszę nie zwracać na poprzyklejane robaki do przedniego zderzaka
Silniczek w nim to 1,3mj. Mocy "aż" 70kuników. Wyklepany w 2003roku. Wyposażenie to żadnych fajerwerków-taki standard - ABS, elektryka przednich drzwi, uchylane tylne szyby, 4x jaśki, klima. Nie ma nawet elektrycznie regulowanych i podgrzewanych lusterek
Plany na przyszłość to zmiana radyjka bo obecnie jest jakiś "noname" paść, przyciemnić tylne szybki i troszkę lampy, dowalić mu hak i delikatny spojlerek oraz zmodować przednie lampy aby były czarne od wewnątrz a nie srebrne Do tej pory z modów to był montaż czujników cofania wraz z kamerką
Z serwisowych rzeczy które musiałem zrobić to wymienić jeden z wtryskiwaczy bo puszczał na przelew i drań nie odpalał Oczywiście pomijając kwestię wymiany filtrów i oleju bo to standard przykładam się jeszcze do wymiany rozrządu i końcowego tłumika
Spalanie tego cyca na trasie, to przy naprawdę spokojnej jeździe (na tyle spokojnej aby nie "drażnić" innych, a w szczególności kierowców "kamionów"), max do 100km/h i bez klimy to 3,7l
A jak zaś jechałem "normalnie" (czasem wyprzedzając "kamiona", czy zostawiając kogoś na światłach z tyłu, ale bez przesadnych "wyścigów"), z tym że tak max 120km/h to 4 na setkę
Po mieście to standardowo 4,4
Tak na codzień to drażni czasami wieeeeelka turbodziura - ale ponoć te motorki tak mają
To w sumie na tyle z opowieści dziwnej treści
Jakbyście chcieli coś skrytykować czy poradzić/doradzić to proszę śmiało pisać
Pozdrawiam |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
Mosior
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 527 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-09-2012, 00:02
|
|
|
ja kupiłem dwa lata temu grande punto z takim motorem ale nowszej generacji, 90KM. Auto rewelacja, turbodziura jest ale mi nie przeszkadza. Silnik super cichutki i pali 4.5l |
_________________ FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
shwax
Pomógł: 8 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 253 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 02-09-2012, 11:34
|
|
|
przemog666 napisał/a: | Do tej pory z modów to był montaż czujników cofania wraz z kamerką |
Rozumiem, że to w ramach przygotowania auta pod żonę, aby nie miała problemów z parkowaniem takiego kolosa
Fajne te punciaki są, choć osobiście bardziej podobają mi się wersje przed liftem, z wąskimi reflektorami. Fiat ma jakąś dziwną tendencję do "psucia" tego modelu (Podobnie było z Grande Punto i Punto Evo). Bezawaryjności życzę |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94 |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 02-09-2012, 12:52
|
|
|
Te silniki naprawdę tak mało piją?
Punciaki to fajne, takie bardziej miejskie i krótkodystansowe autka. |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 02-09-2012, 17:11
|
|
|
Cytat: | przemog666, w końcu dałeś |
Dostałem zjebki to dałem
shwax napisał/a: | Rozumiem, że to w ramach przygotowania auta pod żonę, aby nie miała problemów z parkowaniem takiego kolosa |
Hehe, dokładnie
Mosior napisał/a: | Silnik super cichutki |
A Ci powiem, że mam takie wrażenie, że od czasu wymiany wtryskiwacza chodzi głośniej... Co prawda ostatnio przyrównałem do pandy i chodził tak samo. Ale jak się już pobawię z adaptacją wtryskiwacza (bo jeszcze tego nie robiłem) to może moje wrażenia odsłuchowe się zmienią
shwax napisał/a: | choć osobiście bardziej podobają mi się wersje przed liftem |
Szczerze mówiąc mnie też A to był wybór kobiety no i jak mu się przyjrzałem to stan techniczny do mnie "przemówił", a w innych fiatongach (tak się złożyło że tylko Fiaty były brane pod uwagę ) to różnie z nimi bywało A teraz, że go polubiłem to te wielkie "oczyska" mi nie przeszkadzają
shwax napisał/a: | Bezawaryjności życzę |
Dziękuję
Emf napisał/a: | Te silniki naprawdę tak mało piją? |
Jak na razie mogę stwierdzić że tak Chociaż zadowolony bym był gdyby palił z dwa na sto
Emf napisał/a: | takie bardziej miejskie i krótkodystansowe autka. |
Też tak stwierdzam Chociaż zrobiłem nim już trzy dłuższe tras (do Münster, do Pragi i Do Węgorzewa) bezproblemowo i przeżyłem, ale muszę stwierdzić że Tempra oferowała większą wygodę
Pozdrawiam |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|